Advertentie | |
|
07-08-2018, 11:45 | |
Naar goed Australisch voorbeeld. Hopelijk voert men het door.
https://www.parool.nl/binnenland/-mi...eren~a4602538/
07-08-2018, 12:51 | ||
Citaat:
|
07-08-2018, 13:54 | |
Er is net een crimineel koud gemaakt voor mn deur. Wordt steeds gezelliger in Delft
https://www.ad.nl/delft/doodgeschote...ronk~a2d9c54d/ Zo te lezen had hij het er naar gemaakt.
07-08-2018, 14:14 | ||
Citaat:
Mensen "dwingen" om een ongewenst kind op de wereld te zetten moet je gewoon niet doen. Natuurlijk kan je het vanuit je levensovertuiging heel erg vinden als mensen zelf een einde aan een leven maken (abortus, euthanasie), maar daar heeft een ander mens niet zo veel boodschap aan. Als iedereen allemaal keurig gristelijk zou leven, geen seks voor het huwelijk, netjes trouwen en dan kinderen krijgen - dan zou abortus vast minder voorkomen, maar dat is gewoon niet de realiteit van de wereld waarin wij leven. Dan denk ik dat er meer winst te behalen is door te zeggen, tsja, mensen hebben nu eenmaal seks, laten we dan voorbehoedsmiddelen en informatie heel toegankelijk maken en zo ongewenste zwangerschap voorkomen i.p.v. dat je daar blind voor bent, en iedereen jouw norm van leven oplegt ("een kind hoort op te groeien in een gezin, geen abortus doen hoor, we regelen wel een subsidie"). Het geen geld hebben voor een kind is meestal geen probleem wat zich niet ineens voordoet als iemand zwanger is, dat geld is er daarvoor ook niet. Dan moeten mensen vooruit denken, makkelijk of gratis toegang krijgen tot voorbehoedsmiddelen, etc. en dan hoeft in veel gevallen denk ik het niet te komen tot een keuze over abortus.
07-08-2018, 15:07 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-08-2018, 17:08 | ||
Citaat:
“Ik heb geen vijanden.” Ja, oké
07-08-2018, 21:10 | ||
Citaat:
De forensische dienst is nog steeds bezig nu trouwens.
07-08-2018, 22:05 | |
Kent hier iemand een persoon die in dit profiel past?
-heeft 1 of meer parkieten -parkieten zitten in grote volière -OF parkieten mogen overdag waar mogelijk los vliegen -heeft interesse in parkiet (M-leeftijd onbekend) uiteraard volledig kosteloos -de parkiet officieel wil overnemen en daar iets voor wil tekenen/bevestigen Ik heb tijdelijk een parkiet in huis, is van een cliënt die een ernstig ongeluk heeft gehad en er niet meer voor kan zorgen. Dat beest zit de hele dag in een kooi en ik zou zijn leefgebied een stuk groter willen zien dan dat. Helaas niemand in m'n eigen netwerk gevonden nog. Naar het asiel brengen is nog geen optie als er ook een kans is dat ie bij een persoon kan komen onder de genoemde voorwaarden. Dus mochten jullie iemand kennen die een parkiet erbij kan nemen dan houd ik me aanbevolen.
07-08-2018, 22:39 | ||
Citaat:
't zusje van mn huisgenoot zit nu een sollicitatieprocedure voor een soortgelijke functie maar dan gericht op de geldstromen.
08-08-2018, 08:29 | ||
Citaat:
08-08-2018, 08:33 | |
Verwijderd
|
https://news.vice.com/en_us/article/...ax-law-measles
Godverdomme, anti-vax wet ondertekend in Italië |
08-08-2018, 09:23 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit handgeschreven briefje op de deur van een ijszaak ook echt: "Free-vax, no-vax, siete un pericolo per la comunità in cui vivete. I vostri incolpevoli figli dovrebbero essere tenuti fuori dalle scuole dove, oltre alla propria, metteranno a rischio la vita di quasi 10.000 bambini immunodepressi che per questo non hanno potuto vaccinarsi. I vaccini sono uno strumento di vita, senza se e senza ma. Non voglio nel mio paese le vostre leggi omicide e faccio a meno del vostro denaro. Non siete i benvenuti nella mia gelateria. Matteo Spinola Free-vax, no-vax, You are a danger to the community you live in. Your innocent children should be kept out of schools where, in addition to their own, they will risk the lives of almost 10.000 children immunosuppressed who have not been able to have them. Vaccines are an instrument of life without if and without ma. I don't want your homicidal laws in my country and I do without your money. You're not welcome in my ice cream shop. Matthew Spinola" Wat een tragedie. Laatst gewijzigd op 08-08-2018 om 09:48. |
08-08-2018, 11:36 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
08-08-2018, 16:44 | |
Verwijderd
|
Parkieten koppelen gaat vrij makkelijk ALS je de cloaca goed kan zien.
Benodigdheden: - Een wattenstaafje - Secondenlijm - Twee parkieten (al dan niet geplukt) - Tuigjes om de parkieten in te doen - Lijmklem Pak de parkieten en doe de tuigjes om; nu kan dat kutbeest nergens meer naartoe fladderen. Pak de lijmklem en zet de eerste parkiet klem op de tafel, met de cloaca naar achteren en duidelijk zichtbaar Dompel van het wattenstaafje één van de uiteinden in de secondenlijm Breng de gelijmde kant voorzichtig in in de cloaca (dat gekerm van het kutbeest is van ultiem plezier) Nu staat het wattenstaafje handig in de lucht; doe de lijm nu ook op het andere uiteinde van de wattenstaaf. Pak de tweede parkiet en schuif deze met de cloaca voorzichtig over het wattenstaafje heen Nu laat je het geheel ongeveer 10 minuten tot een uur drogen (het kan zijn dat de parkieten nat blijven naar aanleiding van de cloacale stimulatie, dit duurt niet langer dan een half uur, daarna moet de lijm nog wel even uitharden). Vervolgens ontdoe je ze van hun tuigjes PROFIT |
08-08-2018, 17:19 | |||
Citaat:
Citaat:
09-08-2018, 08:37 | |
Vannacht om half 3 werd ik wakker met kramp in mijn kuit en het duurde allemaal lang en erger nog, telkens als ik mijn tenen omhoog deed, kreeg ik kramp in mijn voet. Ik heb echt 10 minuten bijna jankend naast mijn bed gestaan voor het over was. 3 uur later werd ik wakker van kramp in mijn andere kuit. Ik ben gisteren naar de fysio geweest, dus mijn schouders en nek doen fucked up zeer en nu allebei mijn benen ook /oud
09-08-2018, 14:11 | ||
Citaat:
|