Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2018, 18:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2018, 18:57
Verwijderd
Ik weet er niets van! Wat is het?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 19:05
Verwijderd
http://www.upcoming.nl/roella/24509/...n-dit-boek-aan

Hier staan stukjes
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 19:10
Verwijderd
Over dat boek heb ik geen mening. Over vrouwen die dit zichzelf opleggen wel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 19:15
Verwijderd
Oke vertel!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 19:44
Verwijderd
Ik heb het boek niet gelezen, maar mijn indruk is dat het een boek is dat veel over uiterlijkheden gaat en dat op een oppervlakkige manier. Maar zoals ik al zei, ik heb het niet gelezen en enkel uit artikelen meegekregen!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 20:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De stukjes die ik hier lees maken dat ik mijn eigen ogen eruit wil trekken met chili-vingers.

#noMaccie #solidsokkie #murderme
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 20:30
Verwijderd
Ik vind het niet oke dat iemand die een voorbeeldfunctie heeft voor jonge meisjes opschrijft dat je seks moet hebben als je geen zin hebt.

Verder vind ik het vooral fijn dat ik zelf niet zo'n leefinstelling heb als zij, lijkt me heel vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 20:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het is wel lekker makkelijk een boek vol schrijven zo met al die witregels.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Oke vertel!
Vind je het fijn anderen welbekende open deuren te laten intrappen, ja?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet oke dat iemand die een voorbeeldfunctie heeft voor jonge meisjes opschrijft dat je seks moet hebben als je geen zin hebt.

Verder vind ik het vooral fijn dat ik zelf niet zo'n leefinstelling heb als zij, lijkt me heel vermoeiend.
Dit. En ik word er verdrietig van. En ik krijg dus echt de builenpest van dat half Engels half Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 22:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind opgelegde voorbeeldfuncties dan ook weer bah.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 22:05
neardo
neardo is offline
Ik vind vooral al dat Engels tussendoor irritant. Net als mensen die Brekkie Bowl zeggen als ze een kom havermout met fruit eten.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind opgelegde voorbeeldfuncties dan ook weer bah.
Nouja, opgelegd, als je 'beauty vlogs' maakt weet je dat je doelgroep gemiddeld vooral tieners zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2018, 22:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind opgelegde voorbeeldfuncties dan ook weer bah.
Als je basisschool docent wordt dan weet je ook dat je bepaalde dingen niet kan zeggen voor de klas. Dit lijkt me net zoiets, je kiest voor die fame met een jonge doelgroep, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen om jonge naïeve meiden niet dit soort dit soort schadelijke ideeën aan te praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 22:38
Verwijderd
Misschien moeten we onze kinderen weerbaarder maken tegen dit soort idioten. Waarom doen volwassenen altijd net alsof kinderen dom zijn? Tot hun 11e/12e zijn ze meestal fucking briljant en als ze dan echte kakouders hebben (of in de reli-val stinken), dan zijn ze binnen no-time voor de rest van hun leven nutteloze aanhangels aan de maatschappij waarvan ze reageren zoals jij hierboven denkt op deze nutteloze "voorbeeldfiguren".
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Vind je het fijn anderen welbekende open deuren te laten intrappen, ja?
Jaaaa poepie
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Misschien moeten we onze kinderen weerbaarder maken tegen dit soort idioten. Waarom doen volwassenen altijd net alsof kinderen dom zijn? Tot hun 11e/12e zijn ze meestal fucking briljant en als ze dan echte kakouders hebben (of in de reli-val stinken), dan zijn ze binnen no-time voor de rest van hun leven nutteloze aanhangels aan de maatschappij waarvan ze reageren zoals jij hierboven denkt op deze nutteloze "voorbeeldfiguren".
Denk je dat dat kan? Volgens mij is het van alle tijden dat kinderen in de puberteit onzeker worden, over hun grenzen heen gaan en rare dingen doen om er bij te horen. Wat dat betreft moeten we misschien ook inderdaad niet teveel belang hechten aan zo'n boek, maar het helpt in ieder geval niet.
Ook genoeg volwassenen trouwens die misschien in een situatie zitten waar ze denken dat het een goed idee is om tegen hun gevoel in te gaan om hun partner krampachtig bij zich te houden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Als je basisschool docent wordt dan weet je ook dat je bepaalde dingen niet kan zeggen voor de klas. Dit lijkt me net zoiets, je kiest voor die fame met een jonge doelgroep, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen om jonge naïeve meiden niet dit soort dit soort schadelijke ideeën aan te praten.
Je hebt een issue met oorzaak en gevolg. Maar dat is niet iets nieuws.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 09:36
Verwijderd
Oke, waar het meeste ophef over is, is het als je geen zin hebt, dan maak je maar zin. Dit is natuurlijk sowieso bullshit. Maar ze spreekt ook vóór "de mannen" en dit is sowieso al een belediging voor mannen. Er zijn gelukkig ook nog genoeg mannen die er niet zo over denken.

Ze zorgt mede voor de tweestrijd tussen vrouwen onderling. Als vrouwen zullen ophouden met over elkaar oordelen, zal dat al een hoop schelen. En tja, als je oordeelt over andere vrouwen en zegt wat ze moeten doen en voor de rest tig foto's van je zelf in BH, bikini etc op je insta zet en vervolgens ook nog het podium krijgt om het in een boek te zetten, dan heb ik er zelf ook veel moeite mee om niet slecht over deze vrouw te oordelen.

Daarnaast vind ik dat de laatste jaren nogal veel pulp gepubliceerd wordt, met bullshit-adviezen, ook over voeding en beweging, meestal is dit dus afkomstig van de zogenaamde influencers en vaak van die insta-wijven. En verschrikkelijk oppervlakkig allemaal. Ik snap niet hoe je op deze manier kan leven eigenlijk, hele dag een beetje foto's posten, ïnfluencen", bloggen etc, waar in godsnaam raakt ze zo moe van?

Niet van 90-uren durende werkweken, de academische hiërarchie, respectloze mannen die hun macht gebruiken in een afhankelijke positie, de verschuiving in de maatschappij op meerdere vlakken etc. Ja ze heeft kinderen, maar god, ik ken stellen met kinderen die werken zich ook de pleuris en die hebben ook geen tijd om zo'n kankerboek te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Oke, waar het meeste ophef over is, is het als je geen zin hebt, dan maak je maar zin. Dit is natuurlijk sowieso bullshit. Maar ze spreekt ook vóór "de mannen" en dit is sowieso al een belediging voor mannen. Er zijn gelukkig ook nog genoeg mannen die er niet zo over denken.

Ze zorgt mede voor de tweestrijd tussen vrouwen onderling. Als vrouwen zullen ophouden met over elkaar oordelen, zal dat al een hoop schelen. En tja, als je oordeelt over andere vrouwen en zegt wat ze moeten doen en voor de rest tig foto's van je zelf in BH, bikini etc op je insta zet en vervolgens ook nog het podium krijgt om het in een boek te zetten, dan heb ik er zelf ook veel moeite mee om niet slecht over deze vrouw te oordelen.

Daarnaast vind ik dat de laatste jaren nogal veel pulp gepubliceerd wordt, met bullshit-adviezen, ook over voeding en beweging, meestal is dit dus afkomstig van de zogenaamde influencers en vaak van die insta-wijven. En verschrikkelijk oppervlakkig allemaal. Ik snap niet hoe je op deze manier kan leven eigenlijk, hele dag een beetje foto's posten, ïnfluencen", bloggen etc, waar in godsnaam raakt ze zo moe van?

Niet van 90-uren durende werkweken, de academische hiërarchie, respectloze mannen die hun macht gebruiken in een afhankelijke positie, de verschuiving in de maatschappij op meerdere vlakken etc. Ja ze heeft kinderen, maar god, ik ken stellen met kinderen die werken zich ook de pleuris en die hebben ook geen tijd om zo'n kankerboek te schrijven.
Het ergste is dat er blijkbaar een enorme markt voor is.. Welke vlogger heeft er inmiddels geen boek geschreven? Boeken waar je in 45 minuten doorheen leest, en je 2 weken later niets meer kunt opnoemen wat je bij is gebleven. Terwijl er inderdaad een hoop interessantere mensen zijn van wie je wel eens wat gedachten zou willen lezen. Maarja, deze mensen hebben zo'n grote achterban dat een uitgever het makkelijk aandurft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2018, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Het ergste is dat er blijkbaar een enorme markt voor is.. Welke vlogger heeft er inmiddels geen boek geschreven? Boeken waar je in 45 minuten doorheen leest, en je 2 weken later niets meer kunt opnoemen wat je bij is gebleven. Terwijl er inderdaad een hoop interessantere mensen zijn van wie je wel eens wat gedachten zou willen lezen. Maarja, deze mensen hebben zo'n grote achterban dat een uitgever het makkelijk aandurft.
Precies dit ja, maar goed, ik merk wel op dat de vrouwen die hier hun (heus wel netjes gestileerde) wenkbrauwen van optrekken ook vrouwen zijn met enige klasse en stijl.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 10:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
https://www.hpdetijd.nl/2018-08-04/vrouw-zijn-jamie-li/

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 10:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik denk dat ik misschien ook maar een boek moet schrijven na wat biertjes en borrels. Als dit een succes is dan kan mijn dronken gerant niet minder dan een vier sterren boek opleveren
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 10:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik denk dat ik misschien ook maar een boek moet schrijven na wat biertjes en borrels. Als dit een succes is dan kan mijn dronken gerant niet minder dan een vier sterren boek opleveren
Duidelijk ja! Jouw rants.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 10:30
Verwijderd
Een bundeling van de verhalen van Zoef, Mieke, Straatmeid en Tigerly lijkt me een goed plan.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 11:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Duidelijk ja! Jouw rants.
Ik zag eergisteren Sims voor het eerst in jaaaaren, en volgens mij voor het eerst ook goed dronken ipv high en die kon ook echt eindeloos prachtig ranten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 11:40
Verwijderd
SIMS <3
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 11:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Zeg dat!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 12:24
Verwijderd
Wat zou jullie boektitel zijn als je er een zou schrijven?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 13:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat zou jullie boektitel zijn als je er een zou schrijven?
De puinhopen van acht jaar Rutte
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-08-2018, 13:25
Verwijderd
Citaat:
De puinhopen van acht jaar Rutte
Je verwacht de komende jaren geen puinhopen meer?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 13:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Je verwacht de komende jaren geen puinhopen meer?
Helaas wel, maar dat belet me niet om een tussenstand op te nemen!
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 10-08-2018 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 14:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat zou jullie boektitel zijn als je er een zou schrijven?
Mijn strijd. Met voorwoord door Haubenmeise.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 14:52
Verwijderd
In het Duits.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 14:52
Verwijderd
Het voorwoord dan eah.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn strijd. Met voorwoord door Haubenmeise.
Citaat:
In het Duits.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 16:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
*knip*

Misschien toch een beetje te gevoelige informatie.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 10-08-2018 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 16:44
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oef, klinkt pijnlijk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 16:46
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wow. Dat is best triest.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 16:46
Verwijderd
Twee jaar getrouwd, hoe lang samen? Als je al zes miljoen jaar samen bent, zegt twee jaar getrouwd ook niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 16:47
Verwijderd
Al kan het inderdaad ook wel anders ja.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 17:10
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Al kan het inderdaad ook wel anders ja.
Vooral dit gewoon. Ik vind een stickerkaart bij leerlingen al verschrikkelijk, ik doe daar niet aan. En dan ga je dit bij je seksleven gebruiken? Oef...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 17:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 17:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Twee jaar getrouwd, hoe lang samen? Als je al zes miljoen jaar samen bent, zegt twee jaar getrouwd ook niet zoveel
6 jaar samen
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.