Advertentie | |
|
08-10-2018, 22:43 | |
Verwijderd
|
Super leuk om te lezen! En niet zo onzeker zijn want hij lijkt je wel leuk te vinden als ik jouw verhalen zo lees. Ik bedoel, welke man schrijft nou een gedichtje met een tekeningetje erbij en blijft tot laat bij jou hangen? Hebben jullie alweer iets afgesproken?
Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:16. Reden: Op verzoek |
09-10-2018, 08:18 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed teken btw dat je zo zenuwachtig bent om zijn gedrag, dan doet het je wel iets Maar ik zou proberen niet teveel in te vullen wat hij wel of niet voelt of over je denkt, dat weet je gewoon niet. Go with the flow of vraag het hem op een gegeven moment.. |
09-10-2018, 09:50 | |
Verwijderd
|
Blijf de hoop er in houden en geduldig blijven. Er kunnen genoeg redenen zijn waarom hij nog niet van zich heeft laten horen. En hij heeft vast niet voor niks aangeboden dat hij de volgende keer kookt, daarmee laat hij deuren open
Toch best een vreemd idee dat iemand je gedachtengang zo op zijn kop kan zetten, toch? Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:17. Reden: Op verzoek |
09-10-2018, 09:53 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben echt veel dezelfde interesses en gedachtengang waardoor we echt heel gezellig met elkaar kunnen praten. Het voelt nu al alsof ik haar al jaren ken. Ik ben benieuwd of dit ook zo is tijdens onze date, ik vind het stiekem wel een beetje spannend |
09-10-2018, 15:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is waar! Ik loop altijd heel snel heel hard van stapel en dat is niet altijd even handig ‘go with the flow’ klinkt als een fijne insteek, zal wel zien waar (en of) het schip strandt.. |
09-10-2018, 15:57 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Best wel ja, haha! |
09-10-2018, 15:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat leuk dat het zo klikt! Zal vast ook wel tijdens het diner zijn. Fijn!! |
13-10-2018, 08:57 | |
En als je hem zelf nog een bericht stuurt? Wellicht met een concreet voorstel om iets te doen?
En als ie daar niet op reageert dan stuur je gewoon: “Joh, ik krijg een beetje het gevoel dat je het misschien toch niet zo ziet zitten. Dat mag natuurlijk, maar laten we dat dan even uitspreken. Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor maar dat hoor ik dan ook graag. Liefs Miekepieke”
13-10-2018, 10:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-10-2018, 11:20 | |
Verwijderd
|
Ik zou me er over heen zetten en zelf een bericht sturen. Mannen denken en doen nu eenmaal wel eens wat anders en hij hoeft zich er helemaal niet bewust van te zijn dat je nu het gevoel hebt dat je een beetje bungelt.
Als hij het nu bijvoorbeeld heel druk heeft dan vliegt een week voorbij en als ik in zo'n week zit antwoord ik bijvoorbeeld ook veel later op whatsappjes en ook op dates enzo, maar ik geef altijd wel die verklaring erbij. En ik begrijp dat hij rond de veertig moet zijn? Is hij wel echt single? Als hij na je vraag er vervolgens omheen blijft draaien en niet met concrete voorstellen komt, zou ik dus inderdaad ook mijn conclusies trekken. |
|
|