Advertentie | |
|
25-11-2018, 23:04 | |
Verwijderd
|
En ik heb cadeautjes voor mezelf gekocht. Train Sim World want 50% korting op Steam, een luchtje, JBL noise cancelling headphones. Paco Rabanna 1 Million. De laatste twee lekker elitair in het vliegtuig met KLM Platinum Card zodat ik airmiles krijg.
En twee sloffen peuken voor 32 euro ofzo, aangegeven bij de buren van de Douane, stond een grote groep bij de uitgang en de boete is niet mals (verdubbeling) en dan ben je beide sloffen kwijt. Zegt een van die gozers; Ach joh, het is bijna Sinterklaas, loop lekker door en welkom thuis |
25-11-2018, 23:21 | |
Verwijderd
|
Hij is een troll, zet hem op je mentale negeerlijst of je echte negeerlijst. Zo eentje die graag privégegevens van een ander post en als ze weggehaald worden door een FB ze consequent terug blijft plaatsen NAW gegevens zeg maar, maar als je zijn naam post, zelfs z'n voornaam, dan is het rapport er binnen enkele seconden.
En dan blijven verschuilen achter autisme. Echt walgelijk en bizar. |
25-11-2018, 23:24 | ||
Citaat:
25-11-2018, 23:25 | ||
Citaat:
25-11-2018, 23:57 | ||
Citaat:
26-11-2018, 00:11 | ||
Citaat:
26-11-2018, 00:34 | ||
Citaat:
30-11-2018, 14:19 | |
Even een documentje aanvullen en aanpassen, kom echt de meest walgelijke taalfouten tegen
Ben bijna meer bezig met taalkundig de boel op orde krijgen dan inhoudelijk.
30-11-2018, 14:28 | |
Ik heb ingebroken in de computer van mijn collega om bij har in te stellen dat in elk geval al haar zinnen met een hoofdletter beginnen. Ik sterf soms bijna als ik mails van haar naar buiten zie gaan.
30-11-2018, 14:35 | ||
Oh, dat is ook zo vervelend ja.
Ik kom hier dingen tegen als Citaat:
04-12-2018, 09:09 | |
Een project moeten maken met één projectleid dat niet kan communiceren en bij stress uitvalt met migraine en eentje die zijn zaken niet op orde heeft en belangrijke papieren kwijtraakt. Wat ze allebei doen is aanpassingen niet verwerken in de juiste documenten waardoor een paar dagen werk van mij in de prullenbak kunnen. Feest dit
04-12-2018, 09:46 | |
Ik zit op kantoor en ik mag geen aanpassingen doen aan documenten, omdat er issues zijn met de server en wijzigingen dus niet verwerkt worden. Enorm productief
04-12-2018, 10:01 | |
Ik zit inmiddels een uur te wachten op de eerste collega die nog "heel eventjes" iets moest doen voordat hij alle data met me kon doorlopen, waarna ik pas verder kan met alles. Dit gaat echt zo goed en op deze manier halen we de deadline natuurlijk nooit
09-12-2018, 23:14 | |
Verwijderd
|
Pfff wat een puinhoop weer. ik ben allemaal dingen aan het uitzetten waarvan ik niet weet of het handig is, omdat ik binnen afzienbare tijd toch weer weg ben. Maar tering. Valse collega's die een maatschappelijk werker nodig hebben in plaats van een werkplek, een net afgestudeerde gedragskundige die theoretisch prima zal zijn maar zich echt nog enorm vast houdt aan die theorie, een coach die onprofessioneel en niet eerlijk is... Het is erg vermoeiend allemaal.
|
11-12-2018, 09:20 | |
Verwijderd
|
Tering, duidelijk rapporteren is om een kunst. "X is veel met zichzelf bezig." Eh. Hoe weet je dat? Meneer functioneert vooral op lichaamsgebonden niveau, waar zie je dat aan? Je kunt toch niet in zijn hoofd koken?
Bedoelt ze dat hij veel masturbeert. je zou het beestje toch eens bij de naam noemen. |
Advertentie |
|
|
|