Advertentie | |
|
09-11-2018, 11:35 | ||
Citaat:
1. Hier blijven werken en de situatie proberen te verbeteren. Stel vragen als iets onduidelijk is, neem een actieve werkhouding aan, laat zien dat jij het waard bent om een beter contact te krijgen. 2. Kijken of je ergens anders aan de slag kunt, waar je je meer op je plek voelt. Ik weet niet wat voor problemen je hebt, en hoe lastig het is om ander werk te vinden, maar je kunt allicht eens verder kijken.
09-11-2018, 12:07 | ||
Citaat:
|
09-11-2018, 12:23 | |
Ik vind mijn baas ook gewoon heel raar. Beetje oversexst type. Maakt sexsistische opmerkingen tegen iedereen. Een keer maakte ik een grapje tegen hem en toen sloeg hij mij gewoon op mijn kont. Dat vind ik dus echt niet oke. Er word ook nog eens gerodeld over de klanten hier...vind ik ook gewoon echt niet oke. Daarnet ook weer....1 van mijn colegga,s zegt tegen mijn baas dat hij net met een klant bezig was en dat ze te dikke tieten had waardoor de bh niet past. Mijn baas antwoord daarop met: ja dan had je haar ook gewoon even prefentief moeten behandelen dan had ze de bh wel gekocht. Zo iets dergelijks zei hij. Dus ja...lekker profesioneel weer. Ik roddel dus zelf echt nooit over de klanten...vind dat echt niet kunnen
|
09-11-2018, 13:24 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee maar met de hoeveelheid dat je invult voor anderen en negatieve aannames doet, zoals nu aan Deadlock vragen of daar iets mis mee is, dat is wel onnodig en helpt je niets. Bijvoorbeeld ook: Citaat:
|
09-11-2018, 14:18 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En neem toch niet altijd het slechtste aan in wat anderen zeggen, echt een hopeloos irritante karaktereigenschap. |
09-11-2018, 14:40 | ||
Citaat:
Maar weetje wat het is....het maakt ff niet uit wat voor diploma s ik heb. Waar het om gaat is dat ik niet sociaal ben. En dat begind op te vallen. Mijn collega s zien dat aan mij. IK heb af en toe het gevoel dat er over mij geroddeld word. |
09-11-2018, 14:42 | ||
Citaat:
Schoolkosten zijn namelijk duur en ik heb het geld er niet voor. |
09-11-2018, 14:43 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
09-11-2018, 14:44 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-11-2018, 14:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
09-11-2018, 14:49 | ||
Citaat:
Ik heb twee jaar terug een opleiding geprobeerd te volgen (ik was toen 24). Was een constructie BOL opleiding niveau 2 (mbo2). En ik moest zelf te schoolkosten betalen plus de boeken erbij. Na een jaar ben ik ermee gestopt. |
09-11-2018, 14:51 | ||
Citaat:
|
09-11-2018, 15:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-11-2018, 15:07 | ||
Citaat:
|
09-11-2018, 15:09 | ||
Citaat:
En als mijn gedrag je niet bevalt dan ben jij er vrij in om niet te reageren hier in dit topic. |
09-11-2018, 15:21 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
BBL misschien? |
09-11-2018, 15:22 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
De wereld is echt niet zo moeilijk als dat je denkt dat hij is, je maakt hem moeilijk. |
09-11-2018, 15:34 | |||
Citaat:
Hoeveel was die stuffie ook alweer per maand? 81 euro ofzo? Dat is hartstikke weinig. Citaat:
En wat zei ik nog meer deadlock.....slechte cijfers, die haalde ik dus. Daarmee had ik heel goed nog een extra jaartje kunnen blijven zitten. Dus dan word het in plaats van 2 jaar 3 jaar. Nog een extra jaartje voor mij om schoolgeld te betalen. En wat zei ik nog maar......agressie. de leerlingen in mijn klas waren agressief en daar voelde ik mij totaal niet op mijn gemak tussen. Ik kan in zo n omgeving geen studie volgen. Het spijt me zeer. Plus nog mijn mijn eigen problemen erbij. Nou..dat gaat gewoon niet. BBL zou een misschien een optie kunnen zijn. Maar dan moet ik nog steeds en dagje naar school gaan. En nog steeds schoolgeld betalen. Maar omdat ik dan geen gebruik hoef te maken van stuffie kan ik wel mijn volledige uitkering behouden. Het is namelijk zo dat ik bij een BOL opleiding flink word ingekort op mijn uitkering. |
09-11-2018, 15:45 | |
Woon je nog bij je ouders? Dan krijg je inderdaad weinig stufi. Woon je op jezelf, dan is dat een stuk meer. Niet genoeg om van te leven, maar mogelijk kan je bijlenen om in je opleiding te investeren.
Wat doe je op dit moment om aan jezelf en jouw issues te werken?
09-11-2018, 15:57 | ||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
09-11-2018, 16:06 | ||
Citaat:
Oke nou....ik probeer mijn comfort zone breder te maken. Ik probeer wat meer open te staan voor dingen waar ik vroeger echt helemaal geen zin in had. Ik kijk naar hoe andere (in mijn ogen normale) mensen omgaan met bepaalde problemen. En daar probeer ik een voorbeeld aan te nemen. Ik ben iemand die heel erg snel gestrest raakt dus af en toe probeer ik te ontspannen om bijvoorbeeld een eindje te wandelen en/of fietsen. Krachttraining doe ik ook wel eens om mijn energie kwijt te kunnen. Opgekropte energie zorgt er bij mij op de een of andere manier voor dat ik snel gestrest raak van bepaalde prikkels. Het probleem bij mij is dan ook dat ik bepaalde prikkels erg moeilijk kan verwerken. En daar kan ik dan heel lang mee blijven zitten. En dat maakt het voor mij ook moeilijk om goed te kunnen functioneren. Van tijd tot tijd zoek ik op youtube en/of andere fora naar mensen die ongeveer hetzelfde probleem hebben als ik en kijk ik hoe hun omgaan met deze problemen en lees ik ook de tips die zei krijgen van andere mensen. Op deze manier werk ik dus een beetje aan mezelf en mijn eigen issues. Laatst gewijzigd op 09-11-2018 om 16:21. |
09-11-2018, 16:14 | ||||
Citaat:
Citaat:
Op een gegeven moment moet je weten wanneer je moet stoppen. Citaat:
|
09-11-2018, 16:14 | |||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
09-11-2018, 16:16 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
09-11-2018, 16:26 | ||
Citaat:
|
09-11-2018, 16:33 | |||
Citaat:
Maar ik vond het niet de moeite waard om dit risico te nemen voor deze opleiding. Citaat:
Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik daar ben voor mezelf en dat ik helemaal niet eens moet letten op mijn klasgenoten. Maar ik zat nou eenmaal wel samen met ze in de klas en had toch met ze te maken en moest er mee dealen. En wat ik daarnet ook al zei ....ik ben heel gevoelig voor teveel prikkels en dat leidt gewoon heel erg af. Bvendien...als een leraar voortduurden tegen een aantal leerlingen moet zeggen om de mobielen weg te doen. Dan weer iemand moet waarschuwen. Daarna een paar gasten de klas moet uitzetten, dan blijft er nou eenmaal weinig tijd meer over om gewoon les te geven en de lesstof uit te leggen. Nou....en dan is de les voorbij en dan weet ik nog steeds niks. Zo ging dat dus. Laatst gewijzigd op 09-11-2018 om 16:38. |
09-11-2018, 16:37 | ||
Citaat:
Zij heeft deze baan ook voor mij geregeld. Ze heeft behoorlijk wat mensenkennis gelukkig en begrijpt mij wel. Maar ja....ze is natuurlijk geen psycholoog verder. Dus zij kan ook niet al mijn problemen oplossen. |
09-11-2018, 16:45 | ||
Citaat:
|
09-11-2018, 16:47 | |||||
Citaat:
Citaat:
En trouwens...waarom is dat bij iedereen stiekem zo dan? En waarom kunnen sommige mensen dat zo goed verbergen dan? Ik zie er namelijk niks van. Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie Moeilijk Collin50 | 5 | 30-01-2013 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 20:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 10:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je als je helemaal gek bent op een collega? elanor | 9 | 07-03-2004 16:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwangerschapstest op het Syndroom van Down "ja of nee?" Niccie | 96 | 16-10-2002 10:28 | |
Liefde & Relatie |
stel ik me aan of....? browneyes | 23 | 15-05-2002 18:30 |