Advertentie | |
|
10-01-2019, 11:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind Tigerly en haar wederhelft wel een knap stel zeg! |
10-01-2019, 11:21 | ||
Citaat:
10-01-2019, 12:18 | ||
Citaat:
10-01-2019, 12:50 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
10-01-2019, 14:50 | |||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jullie hebben het allemaal fout! Citaat:
Maar het wordt vast leuk en het komt vast goed en hij heeft 't vast nooit over partners in z'n shows enzo
11-01-2019, 14:41 | ||
Citaat:
En we zijn ook weer helemaal meer dan senang met elkaar. Het was een goede les: ook al vind je elkaar nog zo leuk, te veel van het goede kan nog steeds! We hebben in totaal meer dan 200 likes gekregen op onze announcement. Oh my gawd.
11-01-2019, 16:41 | ||
Citaat:
13-01-2019, 22:25 | |
Ik vind het allemaal supermoeilijk en eng natuurlijk, want ik ben een sukkel
Doet hem verder niet zoveel en ik geloof dat dat wel de goede houding is om met mij te daten. Of hij is materiaal aan het verzamelen voor z'n nieuwe show natuurlijk. In dat geval post ik tzt wel een link :')
14-01-2019, 00:01 | ||
Citaat:
|
14-01-2019, 10:49 | ||
Citaat:
offtopic; maar zijn voorstelling ("Erg heel") is echt en is nu in reprise, dus als je kan gaan zeker doen
14-01-2019, 21:14 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-01-2019, 10:42 | ||
Citaat:
En die borrel red ik niet vandaag! Dan moeten we elkaar maar een dezer dagen aan de toog ontmoeten voor een stevige bijpraatsessie!
15-01-2019, 10:44 | |
Ik geef mijn lief altijd nog even een kusje voor ik de deur uit ga. Hij zegt dan altijd de liefste dingen in zijn half-slaap. Vanochtend was het: "Als je ooit wilt trouwen, dan wil ik dat wel hoor". HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
15-01-2019, 10:47 | |
O en ik ben volgende week jarig en hij zei vorige week ineens dat hij een cadeautje voor me had en dat hij het zelf zo leuk vond, dat hij het eigenlijk heel graag wilde zeggen. Ik moest het maar raden zei hij. En toen kreeg ik natuurlijk achthonderdduizend hints, omdat hij het heel graag wilde vertellen.
Blijkt het een weekendje Groningen (I love Groningen!!) te zijn, op een woonboot. Hahahahaha. Dus kom maar door met die tips voor Groningen!!
|