Advertentie | |
|
14-01-2019, 14:07 | ||
Citaat:
Is er iets wat echt verschilt?
14-01-2019, 15:37 | ||
Citaat:
hierdoor geeft Elin3 overduidelijk aan dat je GEEN contact meer moet zoeken met het meisje. Vraag dus nu NIET wat je moet zeggen tegen haar. Daar geef ik nu ff antwoord op: NIETS
14-01-2019, 18:19 | ||
Citaat:
Investeer in vriendschappen. Op jouw leeftijd zijn relaties vaak van korte duur, maar vriendschappen die je nu sluit kunnen jaren (misschien zelfs een leven) lang meegaan.
14-01-2019, 18:32 | ||
Citaat:
14-01-2019, 20:10 | ||
Citaat:
14-01-2019, 20:32 | |||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit staat er nu heel lullig, ik weet het. Maar ff serieus, kan je na deze quotes nog steeds denken dat je haar grenzen niet hebt overschreden?
Laatst gewijzigd op 14-01-2019 om 20:39. |
14-01-2019, 21:42 | ||
Citaat:
Je hebt heel veel zitten forceren, veel te veel berichten gestuurd terwijl je weet (WANT DAT HEEFT ZE GEZEGT) dat ze geen zin had in een gesprek! Ze heeft gevraagd of je zou willen stoppen met haar snappen! Stop is met zo naïef zijn, want het is heel irritant en moeilijk om dan advies te geven
14-01-2019, 21:48 | ||
Citaat:
Hij vraagt wat hij moet doen, hij doet iets heel anders dan dat wij zeggen, en vraagt dan wat dan te doen. Dan mogen we niet ff zeggen dat hij het verkeerd heeft gedaan?
14-01-2019, 21:52 | ||
Citaat:
Je bent nu gestopt, heel goed van je! Maar... Je wilt toch graag contact met haar houden toch? Of heb je haar nu opgegeven en kijk je verder?
14-01-2019, 22:03 | ||
Citaat:
Ze vindt het dan waarschijnlijk een beetje raar dat je haar ineens contacteerde, maar had ze er verder geen probleem mee. Praat er dan zo min mogelijk over op school, waarschijnlijk is het voorlopig nog even ongemakkelijk om erover te praten. Hou dit dus via de app. Stel je voor: Ze reageert negatief. Zoek geen contact meer. Ook niet na een maand. je moet gewoon verder gaan met je leven, en dus verder kijken. Meer dan dat kun je niet doen, tenzij je haar echt wilt irriteren en wilt dat ze je gaat vermijden
15-01-2019, 10:51 | ||
Citaat:
Ja, dat is heel moeilijk. Vriendschappen op school zijn meestal oppervlakkig. Dat had ik vroeger ook. En na de opleiding dan spreekt niemand elkaar meer en gaat ieder zijn eigen weg. Zo werkt dat helaas wel een beetje. Weetje wat je beter kan doen. Je concentreren op je studie. Dat is waar je straks het meeste aan hebt. Je maakt je nu teveel druk om allemaal on-relevante zaken. Ik zelf heb nu zo veel spijt dat ik vroeger op school veel moeite heb gestopt in mijn vriendschappen maar niet in mijn opleiding. Nu achter gezien wou ik dat ik meer werk van mijn opleiding had gemaakt. |
15-01-2019, 10:58 | ||
Citaat:
15-01-2019, 11:07 | ||
Citaat:
|
15-01-2019, 11:33 | ||
Citaat:
Iedereen is inderdaad zijn eigen weg gegaan, maar we hebben bewust gekozen om elkaar als groep nog te blijven zien. Eerst elke maand, nu (zes jaar na ons afstuderen) wat minder vaak. Ik vind het super waardevol om deze vriendschappen nog te hebben. Een vriendengroep kan ook echt een sociaal vangnet zijn. Wij hadden twee jongens met autisme in de groep, en juist doordat het een gemengde groep was, hebben die zoveel sociale skills geleerd in de periode dat we veel met elkaar omgingen op school. Super waardevol voor hen, en tof voor ons dat we onze vrienden zo zagen groeien. Ik heb zelfs goede vriendinnen waar ik al sinds groep drie van de basisschool vriendinnen mee ben. Die vriendschap is door de jaren heen alleen nog maar beter geworden. Ik kan me echt geen (fijn) leven zonder goede vrienden voorstellen
15-01-2019, 12:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-01-2019, 13:44 | ||
Citaat:
15-01-2019, 13:45 | ||
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onzeker en verliefd danielDTC97 | 7 | 06-01-2013 09:38 | |
Liefde & Relatie |
wanneer friendzone en wanneer verder? Verwijderd | 94 | 08-02-2012 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 18:55 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 15:18 | |
Seksualiteit |
maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan Verwijderd | 296 | 21-09-2003 20:23 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 13:07 |