Oud 08-02-2019, 10:30
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik ben een meisje via het uitgaan tegengekomen. Ze zag er leuk uit dus ben op haar afgestapt. Nu heb ik een paar dagen geleden de eerste keer afgesproken met haar, was echt gezellig. Geen stiltes verliep allemaal vrij vloeiend. Zij stuurde ook al eerst dat ze het echt gezellig vond. Nu stuurde ze vooraf die date echt elke dag super veel snaps, en nu de date is geweest bijna niks. Zo raar je gaat er alles van denken, ik stel mij waarschijnlijk aan. Maar toch heb je gedachte van: is ze niet meer zo geintresseerd? Wat denken jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2019, 10:40
Verwijderd
Dat weten wij uiteraard niet. Het zou kunnen dat ze minder geïnteresseerd is, het zou kunnen dat er persoonlijk wat speelt waardoor ze minder tijd heeft om te snappen, en nog tienduizend andere redenen die wellicht niets met jou te maken hebben/ Probeer nog eens af te spreken, dan merk je het snel genoeg vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 10:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat ligt eraan. Je hebt natuurlijk al een hoop foto's ontvangen. Misschien heeft ze het gevoel dat je wel genoeg hebt gekregen. Als zij het ook gezellig vond, maak dan nog een afspraakje, niks mis mee! Het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon vrienden wilt blijven
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 23:35
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik denk dat ik het verpest heb.. ik heb teveel contact proberen te houden op snapchat na de date (2 dagen geleden) voor mijn gevoel. Veel vrouwen knappen hier op af, omdat dit te hebberig overkomt. Dom..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 23:37
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het verpest heb.. ik heb teveel contact proberen te houden op snapchat na de date (2 dagen geleden) voor mijn gevoel. Veel vrouwen knappen hier op af, omdat dit te hebberig overkomt. Dom..
Komt goed. Er zwemmen meer vissen in de zee!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 23:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het verpest heb.. ik heb teveel contact proberen te houden op snapchat na de date (2 dagen geleden) voor mijn gevoel. Veel vrouwen knappen hier op af, omdat dit te hebberig overkomt. Dom..
Nog niet alle hoop is verloren. Tenminste, wat vindt zij ervan? Als zij er niet mee zit of als je het nog niet weet, is er denk ik geen probleem
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 23:50
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik maak mij er serieus druk om. Ik heb dit nog nooit zo erg gehad. De ene kant zegt stel je niet zo aan, de andere kant je hebt het verpest. Ik ga aan de kant van stel je niet zo aan staan. Ik zie wel hoe het verder loopt! Bedankt voor de reacties in ieder geval, help altijd!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 23:50
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Komt goed. Er zwemmen meer vissen in de zee!
Daarom!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2019, 23:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik maak mij er serieus druk om. Ik heb dit nog nooit zo erg gehad. De ene kant zegt stel je niet zo aan, de andere kant je hebt het verpest. Ik ga aan de kant van stel je niet zo aan staan. Ik zie wel hoe het verder loopt! Bedankt voor de reacties in ieder geval, help altijd!
Het geeft wel echt aan bij haar dat je veel interesse in haar hebt. Dit kan ook een goed teken zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:02
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Jaa klopt! Ik ga het even op een lager pitje houden en kijken wat er gebeurd. Ik ga voor een tweede afspraak. Daar aan kan ik het wel zien. Ze zou vandaag haar rooster krijgen, zei ze gisteren. En vandaag wat laten weten wanneer ze tijd heeft. Niet gedaan, dat vind ik wel raar.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je kunt het ook even laten rusten en over een paar dagen haar nog eens een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:16
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik heb al sinds een week bijna elke dag contact. Is het dan niet raar om ineens 2-3 dagen niks te sturen? Dan moet ik mezelf echt inhouden namelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
O ik wist niet dat jullie nog steeds contact hadden. Misschien kun je dan gewoon open kaart spelen?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb al sinds een week bijna elke dag contact. Is het dan niet raar om ineens 2-3 dagen niks te sturen? Dan moet ik mezelf echt inhouden namelijk.
Is het dan puur contact van jouw kant? Of stuurt zij nog terug?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:41
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Is het dan puur contact van jouw kant? Of stuurt zij nog terug?
Deze week vooral over snapchat gegaan. Zij stuurt best veel snaps naar mij, ik niet heel veel naar haar. Zij zn 3-6 per dag. Ik max 1-2. Ze praat wel gwn terug op snap, maar ik merk duidelijk dat ik initiatief moet nemen!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 00:42
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
O ik wist niet dat jullie nog steeds contact hadden. Misschien kun je dan gewoon open kaart spelen?
Wat bedoel je precies met open kaart spelen? Alle opties open houden?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 01:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat bedoel je precies met open kaart spelen? Alle opties open houden?
Nee. Open kaart spelen is dat je haar eerlijk verteld wat je precies voelt.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 09:57
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Nee. Open kaart spelen is dat je haar eerlijk verteld wat je precies voelt.
Ja natuurlijk. Het was laat haha. Ik ga voor een tweede afspraak en dan weet ik genoeg. Ik flirt wel gwn met haar dus dit zou toch wel binnen moeten komen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2019, 10:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja natuurlijk. Het was laat haha. Ik ga voor een tweede afspraak en dan weet ik genoeg. Ik flirt wel gwn met haar dus dit zou toch wel binnen moeten komen.
Suc7! Keep us posted
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2019, 10:34
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Thanks! Doe ik.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 10:48
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik heb haar gisteren geappt. Het volgende heb ik gestuurd: Het komt voor mij over dat je er weinig zin in hebt, ik vond het hartstikke leuk maandag ( zij ook, zij appte mij eerst dat ze het echt gezellig vond ). Ik ben bezig met een tweede afspraak plannen. Ze zei hierop: Het is niet dat ik echt geen zin heb, maar ik heb het heel druk.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 11:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
. Ze zei hierop: Het is niet dat ik echt geen zin heb, maar ik heb het heel druk.
Goed dat je contact hebt gezocht en open kaart hebt gespeeld. Ze heeft het heel druk zegt ze... Vraag dan aan haar wanneer zij tijd heeft. Dan kan je daar je agenda op aanpassen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 13:29
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik heb het gevoel dat ze hard to get speelt of geen intresse meer heeft. Het maakt het lastig. Ze heeft wel aangegeven dat ze belazerd is in relaties hiervoor en dus vrij jaloers is geworden, dit maakt het nog lastiger voor mij. Ik ga vragen wanneer zij tijd heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 14:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb het gevoel dat ze hard to get speelt of geen intresse meer heeft. Het maakt het lastig. Ze heeft wel aangegeven dat ze belazerd is in relaties hiervoor en dus vrij jaloers is geworden, dit maakt het nog lastiger voor mij. Ik ga vragen wanneer zij tijd heeft.
Moet je na gaan hoe mooi dit wordt! Zij is vaak belazerd... Dus laat zien dat jij haar niet ga belazeren, en je kan het heel goed doen bij haar! Vertrouwen zal wel lang duren om op te bouwen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 14:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als ze hard to get speelt is dat nutteloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2019, 14:58
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik heb het gevoel dat ze hard to get speelt of geen intresse meer heeft. Het maakt het lastig. Ze heeft wel aangegeven dat ze belazerd is in relaties hiervoor en dus vrij jaloers is geworden, dit maakt het nog lastiger voor mij. Ik ga vragen wanneer zij tijd heeft.
Als ze hard to get speelt dan had ze dat vanaf punt 1 moeten doen. Als ze dat nu opeens zou doen dan vind ik dat ze de moeite niet meer waard is.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 15:36
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Als ze hard to get speelt dan had ze dat vanaf punt 1 moeten doen. Als ze dat nu opeens zou doen dan vind ik dat ze de moeite niet meer waard is.
Ik weet niet echt of het hard to get is. Ze is op app best terughoudend. Praat gwn leuk terug en niet kortaf, maar stelt niet vaak vragen aan mij. Op de eerste afspraak was ze veel aan het praten, luisterde veel. Geen ongemakkelijken momenten gehad
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 15:37
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Moet je na gaan hoe mooi dit wordt! Zij is vaak belazerd... Dus laat zien dat jij haar niet ga belazeren, en je kan het heel goed doen bij haar! Vertrouwen zal wel lang duren om op te bouwen
Zo kan je het ook zien. Bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 16:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik weet niet echt of het hard to get is. Ze is op app best terughoudend. Praat gwn leuk terug en niet kortaf, maar stelt niet vaak vragen aan mij. Op de eerste afspraak was ze veel aan het praten, luisterde veel. Geen ongemakkelijken momenten gehad
Omdat ze vaker belazerd is, wil ze nu graag genoeg van je weten, om ervoor te zorgen dat ze kan zien of jij haar ook gaat belazeren.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 16:51
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Omdat ze vaker belazerd is, wil ze nu graag genoeg van je weten, om ervoor te zorgen dat ze kan zien of jij haar ook gaat belazeren.
Jaa dat denk ik ook! Ze wilt zeker zijn, en waarschijnlijk wat rustiger aan doen. Ik begrijp het nu. Ze wilt niet alle tijd erin steken om vervolgens weer een klap in haar gezicht te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 18:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jaa dat denk ik ook! Ze wilt zeker zijn, en waarschijnlijk wat rustiger aan doen. Ik begrijp het nu. Ze wilt niet alle tijd erin steken om vervolgens weer een klap in haar gezicht te krijgen.
Precies
Heb je al een 2e afspraak kunnen regelen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 18:18
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Precies
Heb je al een 2e afspraak kunnen regelen?
Nee. Zij heeft het druk deze week, en ik eigenlijk ook, net achter gekomen. Ik laat het even rusten en blijf gwn rustig in contact met haar. Dan vraag ik aan het eind van de week voor een tweede afspraak. Ik denk dat dit even het beste is voor nu.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2019, 21:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Goed idee. Keep us posted!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 15:26
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Nieuwe info!

Ons gesprek op app is dus op een bepaalde manier gegaan, waarin ik 99,9% wist dat ze me ging Friendzone. Ze heeft vanochtend gereageerd, en toch friendzoned ze mij (volgensmij) niet. Om het even simpel uit te leggen: ik zei: wat is er? Zij: nee niks, nouja, we wonen best ver van elkaar, heb het best druk, en zit nog een beetje met mn ex in mn hoofd en wil gwn eerlijk zijn tegen je. Ik weet het op dit moment even niet.

Lastig voor mij..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 16:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nieuwe info!

Ons gesprek op app is dus op een bepaalde manier gegaan, waarin ik 99,9% wist dat ze me ging Friendzone. Ze heeft vanochtend gereageerd, en toch friendzoned ze mij (volgensmij) niet. Om het even simpel uit te leggen: ik zei: wat is er? Zij: nee niks, nouja, we wonen best ver van elkaar, heb het best druk, en zit nog een beetje met mn ex in mn hoofd en wil gwn eerlijk zijn tegen je. Ik weet het op dit moment even niet.

Lastig voor mij..
Vervelend!!!! Maar waarom zit ze nog steeds met haar ex als ze belazerd is? Geeft het nu een beetje lucht. Zorg ervoor dat ze ruimte voor zichzelf heeft. Dat heeft ze nu overduidelijk nodig. Niet dat je haar nu moet gaan doodzwijgen. Gewoon iets on de ochtend en dat is alles. Iets van hoe gaat het ofzo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 16:37
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ja dat dacht ik al! Nu is de vraag voor hoelang
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2019, 16:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kijk maar op vrijdag hoe het dan gaat. Dan is het toch weekend, en misschien kan je dan toch wat afspreken. Je hoeft dat niet per se te doen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 16:52
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ga ik doen! Deze week zeer laag pitje, dan ga ik vrijdag, zaterdag of zondag weer even pijlen hoe ik er voor sta.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 16:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Precies! Lekker bezig man!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 20:22
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Dit gaat een lange week worden, ik vind dit zo moeilijk he. Gewoon omdat ik het echt een leuk meisje vindt. Ik merk wel als ik 5uur wacht met een bericht te sturen, zij binnen 10min wat terug stuurt. Komt helemaal goed
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 20:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dit gaat een lange week worden, ik vind dit zo moeilijk he. Gewoon omdat ik het echt een leuk meisje vindt. Ik merk wel als ik 5uur wacht met een bericht te sturen, zij binnen 10min wat terug stuurt. Komt helemaal goed
dus je hebt toch berichten gestuurd?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 20:51
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Vanmiddag ja. Ik laat haar nu op blauw staan. Gesprek loopt toch bijna dood.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 21:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat heb je gestuurd als ik vragen mag?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 21:58
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik heb niks meer gestuurd zie ik! Mijn laatste bericht was om 4uur, net erna heb ik hier gepost dat ik dr zo goed als met rust ga laten. Foutje!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 21:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
o wow kan gebeuren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom zit ze nog steeds met haar ex als ze belazerd is?
Hm niet zo gek vind ik
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 22:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hm niet zo gek vind ik
Waarom? Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen namelijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 23:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik vind het ook niet zo gek.

Ze is al meerdere malen belazerd.
Ze wilt niet nog een klap in haar gezicht krijgen. Dus wilt ze het gewoon rustig hebben en kleine stapjes ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen namelijk
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 23:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als je een harde klap in je gezicht krijgt bijvoorbeeld. Dan zou je toch ook niet zo snel een relatie starten of wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste afspraak
Fouco
6 26-09-2016 16:52
Seksualiteit Eerste Afspraakje
Ruby Blue
50 01-04-2004 13:37
Verhalen & Gedichten eerste afspraakje, binnenkort
anoniem blauw
3 16-10-2003 17:08
Liefde & Relatie Eerste afspraakje: wat moeten we doen???
Verwijderd
43 24-04-2003 17:24
Liefde & Relatie eerste afspraak
C5C5C
27 07-03-2002 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.