Advertentie | |
|
14-02-2019, 22:49 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-02-2019, 22:53 | ||
Citaat:
14-02-2019, 22:57 | ||
Citaat:
Ik geloof niet meer in halve oplossingen. Toen ik als 15 jarige hier begon was het ook een groepje scholieren met wat studenten die het zelf maar uitzochten. Waarom zou dat niet weer kunnen? Als het moet wil ik ze hier en daar nog wel van enig advies dienen, maar ik zie niet in waarom ik in mijn huidige levensfase ze nog de les zou moeten lezen. Kan een nieuwe groep prima zelf. Maar ik geloof ook dat het alleen kan werken als je er grof de bezem door haalt. Als 15 jarige vond ik die enkele volwassene van onze catagorie maar raar.
14-02-2019, 22:58 | ||
Citaat:
En op het moment dat je je een tijd goed gedraagt krijg je ook niet zomaar hup een ban bij de eerste overtreding, je krijgt dan eerst een waarschuwing.
14-02-2019, 22:59 | ||
Citaat:
Ik heb een laatste waarschuwing, wordt een waarschuwing dan ineens ingetrokken ofzo?
14-02-2019, 23:00 | ||
Citaat:
14-02-2019, 23:00 | ||
Citaat:
Maar als je je aangesproken voelt, voel je vrij om je leven te beteren
14-02-2019, 23:05 | ||
Citaat:
14-02-2019, 23:07 | ||
Citaat:
|
14-02-2019, 23:08 | ||
Citaat:
14-02-2019, 23:09 | ||
Citaat:
|
14-02-2019, 23:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je hele forumcarrière altijd redelijk en normaal hebt gedaan en je valt één keer uit tegen iemand die jou overduidelijk aan het uitlokken was, maar ze drukken gewoon precies op je goede knopjes om te klieren, dan zit dat heel anders in elkaar dan consequent op de rand lopen, soms eroverheen gaan, het een jaar weer okay doen om een beetje je lei te schonen en dan weer wat meer die grens te gaan opzoeken. Bij zo iemand zouden er alarmbellen af moeten gaan in ieder geval, in het eerste geval niet. |
15-02-2019, 00:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga het toch nog één keer zeggen en ik zeg dit niet tegen jou hoor, want jij snapt dit ook net zo goed als ik, maar een extra post lijkt me ook wat overbodig; Er wordt heel vaak gedaan alsof dit forum een soort randdemocratie is. Dat is het niet en dat is prima. Maar stop dan ook met de suggestie van inspraak, durf die beslissingen te nemen en durf ook de consequenties te aanvaarden als je een keer overruled wordt; dan normaliseert alles zich vanzelf wel. Tevens vind ik (nog steeds) dat er (nog steeds) FBs zijn die hun eigen bekrompen wereldvisie willen opleggen aan andere mensen en laten dat leidraden zijn in hun moderatiebeleid even if ever so slightly. Dat is gewoon onacceptabel. Nou zijn ze er de afgelopen keren ook over teruggefloten, maar ik proef dit nog steeds. |
15-02-2019, 00:15 | ||
Citaat:
15-02-2019, 00:25 | ||
Citaat:
15-02-2019, 00:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-02-2019, 00:47 | ||
Citaat:
15-02-2019, 00:59 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-02-2019, 03:17 | ||
Citaat:
Ik denk dat als je het echt wil teruggeven het niet alleen voldoende is dat het fbteam weg gaat. Wij moeten ons ook echt terugtrekken zodat de doelgroep meer ruimte krijgt. Ze moeten ‘onhandige’ en soms ‘domme’ meningkjes kunnen ventileren zonder dat wij er meteen op gaan. We hebben wel gelijk, maar zo zijn we zelf ook begonnen (kan me van mezelf ook wel herinneren dat ik dat gedaan heb ) Ik denk dat ze echt een kans moeten krijgen het zelf te doen, maar als wij (ook al hebben we absoluut nuttige bijdragen, met z’n allen hebben we natuurlijk heel veel kennis vanuit onze verschillende achtergronden) er met z’n allen blijven rondhangen wordt het nooit anders. De verhoudingen zijn gewoon te scheef geworden. Mathfreak was een enkeling, nu domineren we vrijwel alles. Naja en als het weer groeit kunnen ze altijd kijken hoe ze het dan weer doen.
15-02-2019, 12:50 | ||
Citaat:
15-02-2019, 12:52 | ||
Citaat:
15-02-2019, 13:06 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Geeft V-lid een andere betekenis ook eindelijk |
16-02-2019, 08:53 | ||
Citaat:
16-02-2019, 11:32 | |
Verwijderd
|
Maar jongens, waarom hebben jullie je functies nog niet neergelegd? Laat Jon lekker de moord sterven en het alleen doen. Als je verandering wilt moet je het afdwingen en zo is het lekker comfortabel en verandert er nooit iets. Of hebben jullie even weinig ballen als Jon?
|
16-02-2019, 11:39 | |
Deadlock, je hebt door dat bijvoorbeeld Elin3 al eerder heeft gezegd dat het misschien wel tijd is om te stoppen? Ik weet niet wat de andere forumbazen ervan denken (over het stoppen) maar dit lijkt me toch wel een hintje naar het feit dat iemand wilt gaan stoppen
16-02-2019, 11:55 | ||
Citaat:
Het is niet alsof andere manieren om dingen te veranderen (topics, vragen aan Jon, het forum overleg jaren terug, de werkgroep) vlot en deskundig opgepakt zijn op HQ. Forum heeft simpelweg geen prioriteit. Op lange termijn gaat denk ik de stekker er uit.
16-02-2019, 12:03 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
16-02-2019, 12:17 | ||
Citaat:
16-02-2019, 12:31 | |
Verwijderd
|
Waarom zelfs nog "sorry" zeggen het is zijn bedrijf en jullie doen gratis iets voor hem, hij helpt jullie al jarenlang nauwelijks - wat ik best nog begrijp ook - dan is het toch heel simpel, kap er mee?
En dat bedoel ik niet als uitspraak over jullie capabiliteit als forumbaas, dus niet kappen en iemand anders aanstellen, maar gewoon stoppen als forumbaas en Jon het laten uitzoeken. Ik snap persoonlijk echt niet dat je vrije tijd steekt in forumbaas spelen op dit forum als de eigenaar van het bedrijf, waar jullie dus centjes voor verdienen, jullie niet of nauwelijks ondersteunt. Ik kan me al heel lang totaal niet voorstellen dat het leuk is om forumbaas te zijn in de huidige omstandigheden. Nou, je doet het vrijwillig, voor een commercieel bedrijf, als het dan niet leuk is, is de keuze toch simpel? Zou ik zeggen. Waarom zijn jullie überhaupt nog forumbaas? Jon lacht zich kapot, die kan al jaren geld verdienen aan het forum zonder er een flikker aan te doen. De sterfhuisconstructie. Zoals ik vijf jaar geleden al zei. |
16-02-2019, 12:35 | |
Ik zou liever niet zien dat het forum wordt opgeheven, dus ik zeg: Forumbazen, blijf alsjeblieft! Niet alleen ik, maar ook andere scholieren hebben dit forum nodig
16-02-2019, 12:40 | |
Verwijderd
|
Jij bent geen scholier. Maar als ik jouw spelletje even meespeel; jullie vinden Pluis en Elin3 et cetera toch zo lief en leuk? Gun hen dan de vrije tijd die ze verdienen in plaats van dat ze gratis een deel van een commerciële site voor Jon in de lucht houden.
Jon, wat heb je qua vergoeding te bieden voor forumbazen eigenlijk? Zit daar nog een oplossing? |
Advertentie |
|
|
|