Advertentie | |
|
01-05-2019, 10:15 | |
Op dit moment is er een test-forum, waarop de veranderingen worden doorgevoerd. Dat gaat helaas niet zonder slag of stoot. Sommige dingen zijn inderdaad één klik, maar de software is niet altijd even duidelijk, en als er één klik verkeerd gaat, dan is er geen CTRL + Z. (Denk aan het verplaatsen van berichten naar een ander subforum, als dat net ff mis gaat, is er geen manier om alleen die berichten weer terug te zetten naar de oude locatie). Het moet dus heel precies gebeuren (we zijn al een keer opnieuw begonnen - omdat de software gewoon niet heel intuïtief is, en een foutje dus in een klein hoekje zit), en gedocumenteerd worden zodat we diezelfde veranderingen ook op het echte forum kunnen doorvoeren.
Vandaar dat het niet allemaal even snel gaat.
02-05-2019, 08:08 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Stuur weg van Google/Chrome maar kijk naar Firefox bijvoorbeeld, installeer U-Block, PrivacyBadger, en NoScript. Websites die je bezoekt, problemen geven, en de moeite waard zijn kan je whitelisten. Fuck de rest met pisspoor kutzooi uit dubieuze ad servers. Zoek met DuckDuckGo, als het even kan. Je gmail-account; faseer het uit en migreer naar dienst die wél deugt. Zoals piracy hoofdzakelijk een service probleem is, geldt dat ook voor privacy. |
02-05-2019, 10:27 | |
Verwijderd
|
DDG heeft wellicht nog tijd nodig; het is beter en beter aan het worden. Desalniettemin is het mijn eerste keuze en default search engine geworden. Soms val ik alsnog terug op Google, met name als het om Maps etcetera gaat.
Voor de rest zijn browsers natuurlijk voorkeur en smaak; Opera/Firefox vind ik prettige alternatieven voor Chrome, wat gewoon een nare schurftbrowser is -- waar ik soms nog gebruik van moet maken in verband met Chromecast en subtitles (wat nog niet kan met VLC) |
02-05-2019, 23:37 | ||
Citaat:
|
11-06-2019, 01:10 | |
Ik snap dat dingen lang duren en er zal waarschijnlijk vanuit kantoor wel weer zero medewerking/support zijn, maar valt er inmiddels iets te updaten?
Eline, als het nog steeds bij jou ligt en het lukt niet goed of je komt er niet voldoende aan toe, misschien is het dan goed om het terug te geven en op jezelf te passen. En als er heel veel tijd in gaat zitten wordt het tijd om een factuur te gaan sturen. Ik vind het eigenlijk van de zotte dat Jon/kantoor dit niet zelf op lost of meewerkt, of op z’n minst meedenkt. Dit is overigens totaal niet als kritiek op jou bedoeld. |
Advertentie |
|
11-06-2019, 09:21 | |
Woensdag!
En aangezien deze grap al minstens 12 jaar oud is, vrees ik dat er nog flink wat woensdagen overheen zal gaan voordat er wat gebeurt
02-07-2019, 11:58 | |
Tweede tijdvak examens is inmiddels afgelopen. Derde is pas in augustus waarin/waarna gelijk het nieuwe school- en studiejaar begint en het mij logisch lijkt dat je een goed werkend forum wilt hebben voor de nieuwe scholieren/studenten.
Dus is er al een (globale) planning wanneer eea gaat gebeuren?
01-08-2019, 15:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
01-08-2019, 16:06 | |
De laatste post in het (o zo drukke) examenforum is van 21-6 en met 10 actieve topics in heel 2019 op het examenforum aangeven dat er niets kan gebeuren vanwege de examens vind ik onzin.
En het zal op de rest van de site vast wel wat meer drukte zijn door de examens, maar je kan toch wel iets wat al een kleine 10 jaar ligt gaan oppakken.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 18:55 | |
De Kantine |
Hoe zou jij het liefst geëxecuteerd worden? Verwijderd | 67 | 30-08-2007 20:48 |