Advertentie | |
|
12-08-2019, 09:41 | |
Verwijderd
|
Lieverd, als je niet eens een gesprek met je moeder kunt voeren over dat je biebboeken wilt lenen, hoe wil je dan aankaarten dat je naar de usa wil? Daarnaast - als je niet eens de discipline hebt om eerder genoemde biebboeken op tijd terug te brengen, hoe denk je dan verder te komen in een wereld die aan elkaar hangt van discipline, keihard werken en je aan afspraken houden?
|
13-08-2019, 12:04 | ||
Citaat:
Alleen veranderde steeds iets. Keihard werken in de 'acteerwereld' heb ik al vaker gedaan. Misschien niet zo hard als 24/7 maar wel dat ik 5 dagen in de week keihard moest werken voor een toneelstuk. |
13-08-2019, 12:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Vijf dagen in de week hard werken is een gewone werkweek. Niet helemaal standaard als je nog jong bent, maar niet bijzonder. Dat doen de meeste werkende mensen. |
13-08-2019, 12:11 | ||
Citaat:
Ik heb het inderdaad 'verkeerd' gezegd. Als kind heb ik vele dromen gehad het begon met prinses worden. Maar acteren is er snel van pas gekomen. Ik heb geluk gehad dat ik snel op acteerles kon en veel mee kon doen in video clip's en musicals. En al helemaal om uitgekozen te worden voor taarten van abel! Aangezien ik nu echt vast zit in acteren en mijn vader ook echt heel erg mis was dat idee dat jaren had niet eens zo gek. Ik had het eerder willen overwegen maar toen woonde hij nog in Afrika en dat zou ik moeilijker hebben gevonden. |
13-08-2019, 14:11 | ||
Citaat:
voor 3 jaar ofzo. Technisch gezien heeft mijn vader dit al vaker voorgesteld. We zouden dan nu kunnen sparen voor tickets. En met mijn verjaardag zou ik sowieso veel geld krijgen. Dus als ik dat niet besteed en vanaf nu ook spaar heb ik dat geld al voor dat mijn moeder word ontslagen. Een huis hoeven we niet te kopen want die heeft mijn vader al. Sowieso moet ik eerst nog mijn engels nog harder leren. Ik ben er wel mee opgegroeid ik spreek het sinds ik 5 ben vanwege mijn vader. Die kan niet nederlands. Ik ben sowieso van plan om eerst een stappe plan te maken voordat ik grote acties onderneem. |
13-08-2019, 14:40 | ||
Citaat:
1,5 uur keihard dansen korte pauzen 1,5 uur dansen 1 uur acteren langere pauze 1 uur acteren 1 uur zingen en dan is de dag om. Als je het niet met me eens bent snap ik dat. Ik kan daar niet over gaan. |
13-08-2019, 19:18 | |
Verwijderd
|
Zes uur effectief iets doen is niet hard werken.
Ik werk 7 dagen per week, in het weekend iets minder, maar mijn leven staat in teken van werken, sporten, eten en slapen. Doordeweeks zijn mijn dagen van 8 tot 21/22. Soms werk ik nog even tot 02 uur door. Dát is hard werken. Maar acteren enzo is misschien nog wel harder werken, omdat je heel veel in de spotlights staat. Als je een goede actrice bent, krijg je veel aandacht, moet je interviews doen etc etc etc... sociaal doen met je collega's en vaak nee zeggen tegen sociale dingen met je familie en vrienden enz. |
14-08-2019, 11:48 | ||
Citaat:
Ik ben nu een heel plan aan het uit schrijven hoe ik daar dan heen ga voor hoe lang of ik al eerder een keer ga wennen etc. Ik moet eerst alles op een rijtje hebben voordat ik het aan mijn moeder vertel. |
14-08-2019, 12:10 | |
Verwijderd
|
Oké ImQueer, als je echt de Zene bent, die ik denk dat je bent, dan wil ik je zeggen dat je altijd voor je dromen moet gaan, maar verkijk je alsjeblieft niet op hoe hard de wereld in het algemeen is, en helemaal hoe hard de acteerwereld is. Je kan van een behoorlijke koude kermis terug komen.
En ik ben een ouwe oma met nogal wat ervaring. |
14-08-2019, 23:17 | ||
Citaat:
1 vraagje Wie zou ik dan moeten zijn? |
15-08-2019, 00:01 | |
Ja nee, ik zeg ook niet dat ze het niet moet doen, maar ik vraag me af waarom per se nu. Waarom niet over een paar jaar als je wat wijzer bent en wat meer ervaring hebt en de middelbare school hebt afgemaakt? En verder ben ik het eens met wat Vera zegt.
15-08-2019, 12:59 | ||
Citaat:
Aagezien het nu beter met me gaat na een lange vervelende tijd. Ik heb nu ook 'redelijke' ervaring en wil nu ook echt er voor gaan. Ik heb me echt 1,5 jaar ingehouden met zoeken naar audities en ik heb echt zin en om weer aan de slag te gaan. Eigenlijk ben ik ook een beetje klaar met het steeds te horen krijgen van mensen bijvoorbeeld: vanaf groep 1,2 heb ik traumatische gebeurtennise meegemaakt en vooral gepest. Ik heb dus vaak gehoord dat ik niks kan. Ik heb altijd acteren en zingen als een opvrolijks punt en iets wat ik al altijd heb willen doen gezien. Het zou kunnen lukken en daar ook een kans maken om te kunnen acteren. Het zou kunnen lukken maar daar niet. Het zou niet kunnen lukken en ik hier toch nog kunnen acteren. Het zou niet kunnen lukken en ik zou hier oook niet kunnen acteren. Ik weet het niet maar ik wil wel het risico nemen. Want ookal lukt het niet ik zie mijn vader toch wel in Amerika en die mis ik echt erg! |
15-08-2019, 13:00 | ||
Citaat:
Het was echt leuk maar die tijd was zwaar XD Het regende ook zo hard toen we er net waaren aangekomen |
15-08-2019, 13:25 | ||
Citaat:
Eerst een keer in een kleine vakantie te wennen. Dan kijk ik of het gaat en zal ik kijken of er een auditie is. Als de auditie lukt en het gaat goed met mijn vader dan ga ik na de zomervakantie ( niet deze) naar Amerika. |
17-08-2019, 13:05 | ||
Citaat:
Maar Joh ik mag geen eens stoppen met zangles en dan op musical les gaan. Ik ben een beetje klaar mee dat ze steeds zegt doe wat je leuk vind maar zei me alles verbied. Ik ga sowieso een topic over mijn moeder maken want ik heb nogal een paar problemen met haar. |
18-08-2019, 16:24 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|