Oud 16-08-2019, 10:59
Verwijderd
Nog heel even volhouden Wolter, let it go, is jouw probleem niet meer
Advertentie
Oud 16-08-2019, 11:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik moet komende maandag nog wel even ontslag nemen hier, dan is de directeur weer terug van vakantie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-08-2019, 11:30
Verwijderd
Saiy, de baas van Wolter heeft vanaf maandag een vacature!
Oud 16-08-2019, 11:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Saiy, de baas van Wolter heeft vanaf maandag een vacature!
Citaat:
Ik weet nog wel een leuke vacature die binnenkort vrij komt, maar geen idee of dat in het werkveld is waar je kennis van of ervaring mee hebt, of het aan je eisen voldoet en of het in een stad is die überhaupt interessant/haalbaar is.
Ik snap dat mensen hier soms liever zo anoniem mogelijk willen blijven, maar dan moet je ook geen dingen vragen waar niemand ook maar iets mee kan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-08-2019, 11:48
Verwijderd
Oh jezus ik had dat wel gelezen maar het kwartje was niet gevallen, wat dom
Oud 16-08-2019, 12:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-08-2019, 09:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bom is gedropt bij de directeur, volgende week nog een keer doen bij mijn bedrijfsleider
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-08-2019, 09:26
Verwijderd
Hoe werd er gereageerd? Het aftellen kan beginnen
Oud 19-08-2019, 09:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hoe werd er gereageerd? Het aftellen kan beginnen
Of ik het wel zeker weer, ik er nog over na wil denken, dat hij vindt dat ik een geweldige groei heb doorgemaakt, dat het jammer is, dat hij nog perspectieven voor mij ziet hier, dat het nieuwe bedrijf heel anders en kleiner in elkaar zit, dat hier een team zit dat elkaar goed kent en voor elkaar wil gaan en vooral of ik er nog over na wil denken en het wel zeker weet, maar dat hij me ook niet tegen kan houden en dat ik het maandag nog met mijn bedrijfsleider moet bespreken voordat ik een ontslagbrief geef.

Volgende week dus weer zo'n gesprek en de brief die ik nu bij me heb opnieuw dateren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-08-2019, 10:10
Verwijderd
Goed zo Wolter!
Oud 19-08-2019, 13:39
Verwijderd
sex, drugs and rock and roll

Laatst gewijzigd op 19-08-2019 om 22:20.
Oud 19-08-2019, 14:13
Verwijderd
Als jullie het gelezen hebben, post dan ff, want dan verwijder ik het en stuur het speciaal naar tunahan kuzu
Oud 19-08-2019, 14:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb het gelezen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-08-2019, 14:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Goed bezig Veralustitia. Fijn dat iemand er een keer tegenin gaat, geeft altijd hoop gedoe, maar zo nodig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-08-2019, 14:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Als jullie het gelezen hebben, post dan ff, want dan verwijder ik het en stuur het speciaal naar tunahan kuzu
Zo'n situatie lijkt me zo energievretend, blij dat einde in zicht is op deze manier
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-08-2019, 14:55
Verwijderd
vieze vingers

Laatst gewijzigd op 19-08-2019 om 22:21.
Oud 19-08-2019, 15:12
Verwijderd
Ik vind het knap Vera. Dapper ben je!
Oud 19-08-2019, 15:12
Verwijderd
Liefde voor jou!
Oud 19-08-2019, 16:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Of ik het wel zeker weer, ik er nog over na wil denken, dat hij vindt dat ik een geweldige groei heb doorgemaakt, dat het jammer is, dat hij nog perspectieven voor mij ziet hier, dat het nieuwe bedrijf heel anders en kleiner in elkaar zit, dat hier een team zit dat elkaar goed kent en voor elkaar wil gaan en vooral of ik er nog over na wil denken en het wel zeker weet, maar dat hij me ook niet tegen kan houden en dat ik het maandag nog met mijn bedrijfsleider moet bespreken voordat ik een ontslagbrief geef.

Volgende week dus weer zo'n gesprek en de brief die ik nu bij me heb opnieuw dateren
Wat een kwats. Dat moet jij helemaal niet nog een keer te doen....? Toch?
Als je weg wil mag je weg dat hoef je volgens mij helemaal niet nog een gesprek te voeren. Ik vind het al verdraaide respect-waardig dat je hebt gewacht tot er mensen van vakantie terug waren ipv gewoon die brief in te sturen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-08-2019, 20:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind het prima om het mijn directe leidinggevende zelf te vertellen, dat wil ik ook graag doen. Niet dat mijn beslissing er anders van wordt en de brief ligt al klaar, zet er zo een andere datum boven . Zo lang mijn datum van uit dienst kunnen er maar niet ga verandert.

En als ze me echt zo waardeerden, dan had ik bijvoorbeeld ook wel meer mogen verdienen dan mensen die er aanzienlijk korter werken dan ik, jonger zijn en minder kunnen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-08-2019, 21:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Niet helemaal werken maar eigenlijk juist helemaal wel werken eind november m'n 'eindexamen', 3x 45 min mondeling verdedigen tegenover drie verschillende commissies. Dit kan over alles wat enigzins betrekking heeft op m'n vak gaan deze week (dus vandaag) begonnen met studeren. Ben benieuwd
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-08-2019, 21:34
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Komt vast goed mema!

Patiënten vragen nu al of ik alweer aan het werk ben en zo niet of ik snel terugkom. Alsof ik niet 2 weken geleden een baby eruit geplopt heb.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-08-2019, 22:22
Verwijderd
Dankjewel allen!

En veel succes Mema!!
Oud 20-08-2019, 10:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik vind het prima om het mijn directe leidinggevende zelf te vertellen, dat wil ik ook graag doen. Niet dat mijn beslissing er anders van wordt en de brief ligt al klaar, zet er zo een andere datum boven . Zo lang mijn datum van uit dienst kunnen er maar niet ga verandert.

En als ze me echt zo waardeerden, dan had ik bijvoorbeeld ook wel meer mogen verdienen dan mensen die er aanzienlijk korter werken dan ik, jonger zijn en minder kunnen.
Ik reageerde voornamelijk zo sterk hierop vanwege het ‘wijzigen van de datum’. Want ik las daar wel een beetje in dat je datum van uittreding daardoor veranderd. Wie heeft gesuggereerd dat je dat moet wijzigen? ik zou die datum echt lekker laten staan!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-08-2019, 10:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik reageerde voornamelijk zo sterk hierop vanwege het ‘wijzigen van de datum’. Want ik las daar wel een beetje in dat je datum van uittreding daardoor veranderd. Wie heeft gesuggereerd dat je dat moet wijzigen? ik zou die datum echt lekker laten staan!
Neehoor, dat zou ik ook niet accepteren
Ik verander de datum op mijn brief waarin ik ontslag neem een week en dan zit ik alsnog ruim binnen de opzegtermijn, dan is die gedateerd op de dag dat ik hem afgeef
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 20-08-2019 om 11:05.
Oud 20-08-2019, 10:59
Verwijderd
Het is zo fijn om met collega's in dezelfde functie van andere afdelingen te sparren over wat we missen en waar verbeterpunten liggen. Dit bevestigt steeds meer mijn beeld en laat zien dat ik niet helemaal achterlijk ben Ik vraag me oprecht af of de visie en de manier waarop hier mee gewerkt wordt past bij EVG'ers en dat is best frustrerend.
Oud 20-08-2019, 13:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn collega geeft mij op mijn flikker dat ik uitwerkprotocollen gesloopt heb, blijkt het afgelopen vrijdag gebeurd te zijn toen ie er zelf zat
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-08-2019, 14:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Contract formeel opgezegd vandaag

En met alle ellende die vandaag alweer gebracht heeft door dingen die gebeurd en niet overgedragen zijn in mijn vakantie, ben ik alleen maar weer bevestigd dat dit een goede beslissing geweest is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-08-2019, 14:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
over 51 minuten mijn eerste werkuren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-08-2019, 15:11
Verwijderd
Succes pudding!
Oud 26-08-2019, 15:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Suc6
Oud 26-08-2019, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Contract formeel opgezegd vandaag
Ben wel benieuwd na al jouw verhalen, kwam het nog als een complete verrassing voor je leidinggevende?
Oud 26-08-2019, 15:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ben wel benieuwd na al jouw verhalen, kwam het nog als een complete verrassing voor je leidinggevende?
Ja
Hij gaf aan dat hij het vorig jaar rond deze tijd eerder verwacht had dan nu. Moet ook wel toegeven dat het vorig jaar nog meer en vooral meer zichtbaar puinruimen was met sommige projecten dan dat het nu is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-08-2019, 15:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Succes pudding!
Citaat:
Suc6
thx <3
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-08-2019, 16:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Goed bezig Wolter
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 26-08-2019, 18:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Good for you, Wolter!

ot: met dit warme weer is het echt teringhard werken. Logisch, want natuurlijk wil iedereen ijs. Ben nu wel blij dat ik het de eerste weken rustig heb gehad, zodat ik alles kon leren voordat het losbarstte. Pfoe.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-08-2019, 13:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ot: met dit warme weer is het echt teringhard werken. Logisch, want natuurlijk wil iedereen ijs. Ben nu wel blij dat ik het de eerste weken rustig heb gehad, zodat ik alles kon leren voordat het losbarstte. Pfoe.
Het zal vandaag ook wel topdrukte zijn bij jou, heb je nog dat met dit weer de mensen moeilijker gaan doen en minder geduld hebben?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-08-2019, 14:15
Verwijderd
Yeah Wolter!
Oud 27-08-2019, 15:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bijna alle mensen waarvan ik het belangrijk vind ook ingelicht inmiddels zodat ze het niet van een ander horen, loop hier na 4 weken waarin ik het niet kon zeggen weer een stuk relaxter rond
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-08-2019, 21:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het zal vandaag ook wel topdrukte zijn bij jou, heb je nog dat met dit weer de mensen moeilijker gaan doen en minder geduld hebben?
Nee, vreemd genoeg nemen mensen meer de tijd voor een ijsje dan voor koffie.
Vandaag was idd de hel, want naast de warmte vielen er ook nog 4 treinen uit, dus we hebben met z'n tweetjes de hoogste omzet van de maand gehaald. Zweette me helemaal de tering. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-08-2019, 12:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben weer eens hard genaaid door school. Omdat ik mijn rooster nog steeds niet heb, kan ik dus niet aangeven wanneer ik wel of niet kan werken bij de ah...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-08-2019, 13:40
Verwijderd
Nee je bent niet per sé genaaid, want dat zou betekenen dat ze doelbewust je geen rooster geven, omdat ze niet willen dat je bij de ah kan werken.

Het is gewoon heel vervelend dat je je rooster nog niet hebt, want nu kun je niet je dagen doorgeven bij de ah.
Oud 28-08-2019, 14:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ze hebben er een puinhoop van gemaakt in mijn vakantie, wat, nu iedereen weer aan het werk is, pas aan het licht komt. Zo heb ik de komende 4½ week in ieder geval genoeg werk te doen voordat ik weg ben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-08-2019, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer eens hard genaaid door school. Omdat ik mijn rooster nog steeds niet heb, kan ik dus niet aangeven wanneer ik wel of niet kan werken bij de ah...
In welke regio school zit je?

Roosteren is echt een van de allermoeilijkste dingen op scholen. Moeilijker dan je je kan voorstellen. Meestal gaat het zo;
"Hey Henk Roostermaker, lukt het een beetje voor volgend schooljaar?"
- Nou, D. Recteur, het lukt vooralsnog heel goed alleen die ene vervanging van Nederlands is lastig
"Oh, nou ja, komt wel goed, ga maar lekker vakantie vieren!"
Vervolgens zijn Henk Roostermaker en D. Recteur verplicht 5 weken vrij. Verplicht eah. Worden er in de praktijk alsnog vaak 4 maargoed, ze zijn dus niet op school.
Na de zomer komen ze terug en fuck, toch nog 25 aanmeldingen, dan moeten we klassen splitsen en nu komen we opeens personeel tekort, een biologielokalen op donderdag te weinig, niet genoeg parkeerplaatsen de hele rambam.

Daarom zijn roosters vaak pas klaar in de week dat je start met school. Das niet genaaid worden door school.
Oud 28-08-2019, 14:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
In welke regio school zit je?
de gemeente van Alphen aan den Rijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-08-2019, 14:54
Verwijderd
In Alphen begint de school pas volgende week dus volgende week je rooster is doodnormaal
Oud 28-08-2019, 16:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ja true, maar de planning van de ah wilt graag 4 weken van te voren weten wanneer je kan ivm roosters maken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-08-2019, 16:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
ja true, maar de planning van de ah wilt graag 4 weken van te voren weten wanneer je kan ivm roosters maken
Je kunt toch al enkele avonden aangeven doordeweeks en wat weekenddagen? Met de boodschap erbij dat je rooster nog niet binnen is en dat je mogelijk eerder zou kunnen beginnen op sommige avonden.
Zo'n supermarkt is gewend om met tieners met dit probleem te werken, denk dat 't wel goedkomt
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 28-08-2019, 16:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je kunt toch al enkele avonden aangeven doordeweeks en wat weekenddagen? Met de boodschap erbij dat je rooster nog niet binnen is en dat je mogelijk eerder zou kunnen beginnen op sommige avonden.
Zo'n supermarkt is gewend om met tieners met dit probleem te werken, denk dat 't wel goedkomt
ik mag niet na 7 uur werken, en de shifts zijn van 3-5 of van 4-6. dat maakt het vervelend
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-08-2019, 16:43
Verwijderd
Ik wil verkansieeeee... Nog 2 dagen werken en dan een weekje ertussen uit. Ga nog wel in mijn vakantie bellen met mijn collega als overdracht omdat onze vakanties elkaar net niet overlappen en hij toch wel even moet weten wat er de afgelopen 4 weken is gebeurd.

@Puddingpower het is niet je school die je naait maar supermarkten die voor een flutloon extreme flexibiliteit eisen van de jonge werknemers en nul zekerheid bieden, terwijl ze zelf wel 3 maanden van tevoren je rooster willen maken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #24
zeehond23
500 26-05-2015 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.