Advertentie | |
|
05-07-2019, 11:03 | ||
Citaat:
Ik denk dat ik echt ziek goed zou zijn in zelfmoordplegen. Ik heb echt vet goede plannen daarvoor! Ga ik niet doen, maar mijn succes zou vreet zijn. Ik denk trouwens dat ik ook een goede secteleider zou zijn |
05-07-2019, 11:07 | |
Verwijderd
|
Ik zou ook goed zijn in martelen denk ik. Sowieso als mensen dood moeten, moet er eigenlijk zo lang mogelijk over gedaan worden. Mensen moeten beseffen dat ik ze helemaal kapot ga maken. Uiteindelijk zal het sterven ook zodanig van aard zijn dat die persoon het door heeft dat er niets anders meer mogelijk is dan de dood. Zo'n persoon zal zijn/haar eigen ingewanden vasthouden terwijl ik nonchalant een sigaret opsteek en er naar kijk met bebloede handen.
|
05-07-2019, 11:12 | |
Verwijderd
|
Als iemand me wil verkrachten, doe ik net alsof ik niks van zelfverdediging weet. Als ik dan word gedwongen tot orale seks, bijt ik zijn penis helemaal kapot, niet dat hij de rest van zijn leven totale destructie van zwellichamen heeft, maar waarschijnlijk gaat hij er helemaal af. Hij zal bloeden als een rund. Ik verstop hem in de bosjes kermend van de pijn en ren naar het ziekenhuis om meteen hiv-remmers te nemen, daarna kom ik terug om te kijken of hij al bijna dood is, zo ja, dan laat ik hem liggen, zo niet, dan breek ik zijn nek met een enkele beweging.
|
05-07-2019, 11:13 | ||
Citaat:
Now it's my turn. |
05-07-2019, 11:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-07-2019, 11:27 | |
Het was een hete zomer in 2004...
Mijn vriendin en ik waren aan het neuken. Na het neuken ging ze weg, maar ik wilde meer neuken. Ik probeerde om mijn penis in de usb-poort in te douwen, maar het lukte niet. Dus ik duwde harder. Mijn penis zat vast in de usb-poort. Dus ja, ik belde me vriendin om mijn lul te verwijderen en nu ben ik een meisje. Mijn vriendin was stiekem lesbisch, maar ik haat homo's en lesbienne, en zijn islamitische vader kwam ook en ging de feestje toetreden. We deden een trio. Mijn poesje wilde dat piemol, maar toen pakte ik mijn pistool en ging iedereen dood en toen pakte ik de auto en reed rechtstreeks naar de stripclub. Ik plante een bom en iedereen ging dood. Het einde. |
29-08-2019, 11:29 | ||
Citaat:
|
29-08-2019, 12:00 | |
Ik heb met een kech geneukt
ewa fakka broederz. Ik heb een klein probleem. Ik heb zojuist met een kech geneukt. Wollah, ze was 45 en ik was 14 jaar oud, maar nadat ik het gedaan hebt jwz. Heb ik toch spijd dat ik ben ontmaagt door ene kech. ik voel me kut enz, wnat ik wilde meijn eerste maagdheit bewaren voor mn futuristische vriendin enz. maar die kechje was kkr lekker, wollah man. godverredomme zeg. Is dit legaal. grotjes, achmed. |
29-08-2019, 12:06 | |
Hoi, ik ben Jaap en dit zijn 5 mensen aan wie ik een hekel heb.
Op 1 staat Donald Trump, dat vind ik een belediging voor de varkens en voor de eenden. Trumpie mot effe een muur bouwe op ze eige Op 2 staat Gorden. Doe is eve normaal kill Op 3 staat Jaap11. Godverdekill ik haat het als naamgenootjes succesvoller in het leven staan Op 4 staat Jan Roos. Zijn stem is nog kutter dan de gemiddelde AstroTV beller En op 5, dat spreekt voor zich, Martijn Krabbé Nou dat was het dan, doei |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 22:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 08:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 15:17 |