Advertentie | |
|
03-11-2019, 11:37 | ||
Citaat:
|
03-11-2019, 17:37 | ||
Citaat:
Alleen dat we een paar keer bijna hebben gekust vind ik wel erg raar dan!!! Maar het kan ook zijn dat hij het echt niet weet.. |
04-11-2019, 16:40 | |
Klein kut updateje ik was dus met z'n vrienden naar de Albert Heijn ( hij moest eerder weg van school ) en toen zeiden ze dat ik hem met rust moest laten en ik zo van hoezo?? En zei zeggen ja dat zei hij tegen ons dat je hem stalkde en dat soort dingen en toen heb ik het uitgelegd en hij had ze blijkbaar een screenshot gestuurd dus ik had al bewijs en toen zeiden ze sorry en dat hij waarschijnlijk dat hij gewoon aandacht wilt.
Maar in ieder geval heb ik naar hem geappt dat als hij de volgende keer gewoon het zelf moest doen en niet via z'n vrienden. |
06-11-2019, 21:46 | ||
Citaat:
En ik praat niet eens meer met hem! Hij stoot tegen me aan terwijl ik probeer met hem bocht om te lopen ik stalk hem niet! Verder zie ik hem niet meer ik zag hem vroeger na school maar nu niet meer! Hoe kan ik hem nog meer met rust laten en niet meer stalken! |
21-12-2019, 23:53 | |
Oke ik weet het is lang geleden maar date voor de mensen die het willen?!
Dus het is nu kerstvakantie en er zijn wat dingen veranderd: 1 Ik vind hem nog leuker! 2 Hij kijkt nog meer naar me en het oogcontact is niet minder geworden. 3 we zijn echt goeie vrienden geworden. 4 Hij begint te lachen over elk grapje dat ik maak. 5 Dit is een wat langer stuk: We zitten nu met 16 mensjes in de klas dus voor de vakantie kwamen er 4 kinderen kijken op onze school zodat ze na de kerstvakantie bij ons in de klas konden. 1 meisje mag niemand en we noemen haar effe liza ze is best bazig en pakt je spullen af en geeft ze niet terug en liegt en is een meelopertje. Niet echt het type dat we hier in de klas leuk vinden maar ze is toch toe gelaten! Ze was op de eerste dag al helemaal verliefd op 'daron' en zat over hem te dromen. Na 3 dagen was dat weer over en was ze helemaal hoteldebotel op 'tigran' en over hem te dromen. Toen was dat natuurlijk totally over en zat ze nog een paar dagen te zeuren over hoe erg mijn crush (kan ik het nog een crush noemen?) Lelijk was en dat mijn type echt raar was. Toen had ze 3 dagen verkering en toen had ze had uitgemaakt raad eens?! Omdat ze hoteldebotel op mn crush was 🤣🤣🤣 ik heb het echt uitgelachen omdat het echt niet normaal was. En toen ja moesten ik hem dingen vragen zoals : vond je liza leuker of lotta? Hij was echt zo van wtf hoezo en toen legde ik uit dat het van haar moest en de reden gewoon was. Toen reageerde hij met 'gewoon ' oof had hij niet moeten doen. Toen moest ik dingen vragen zoals zie je liza staan? En met zn geweldige humor zei hij nee ze is kpt klein toen moesten we echt kapot hard lachen... Ik heb toen maar tegen liza gezegd dat ze het beter kon vertellen omdat hij haar echt raar ging vinden. Maar natuurlijk moest ik het tegen hem zeggen. En toen was hij zo van : wie vind me nou allemaal leuk en toen zei ik 'liza' 'MAAR WAT MAAKT HET UBERHAUBT UIT?' en toen was ie echt zo van sorry sorry sorry. Duss jaa! 6 Ik heb een nieuwe telefoon en hij had net een nieuwe sim maar hij dus alle nummers van de klas nodig maar die vroeg ie aan mij. Op punt 1 is dat niet raar maar als hij mijn nummer via zn vrienden heeft en die ook de andere nummers hebben is dat nogal vreemd. Toen ik vroeg waarom hij mn nummer wou zei hij omdat hij in de groeps chat wou maar dat kon ie ook via zn vrienden! 7 hij maakt echt vette edits en hij had er 1 van billie eilish gemaakt en ik mocht hem als eerste zien OMDAT HIJ HERINNERDE DAT IK FAN VAN HAAR BENNN! 8 ik maak echt al een tijd edits ookal zijn ze echt fking slecht maar ik vroeg hem dus om hulp en nu helpt ie me echt serieus met mn edits! We joke de laatste tijd ook wat meer hebben meer gesprekken en zitten mer naast elkaar zoals ik al zei meer oogcontact en volgens mn vrienden kijkt hij de hele tjjd naar me. En de 'perongeluke' botsingen komen ook terug maar hij weet dat ik hem echt nog steeds leuk vind. Ik wou het gewoon effe zeggen en als iemand weet wat dit betekend of tips heeft is dat altijd welkom. Laatst gewijzigd op 21-12-2019 om 23:58. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind hij mij leuk? Anonienpje05 | 3 | 26-02-2019 01:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet ik of hij me leuk vind? anoniem-4444- | 14 | 15-06-2013 17:10 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie jongens nou leuk? katnisseverdeen | 10 | 24-03-2013 17:38 | |
Liefde & Relatie |
Vind Hij Me Nou Leuk Of Niet? nightwish! | 90 | 21-01-2008 13:24 | |
Liefde & Relatie |
verliefd blijven als je weet dat het niks wordt load_harmony | 18 | 07-03-2004 19:26 | |
Liefde & Relatie |
ik vind iemand leuk...Weet alleen niet hoe ik hem kan bereiken devilcat | 15 | 30-06-2003 10:25 |