Advertentie | |
|
28-04-2020, 20:46 | |
Verwijderd
|
Ik moet ene beetje opletten dat ik niet te veel mee ga in het imposter-gevoel dat ik nu heb. Van het imposter symdroom? Ik ben echt enorm goed bezig en merk dat de teamleider mijn werk maar ook mijn mening over zaken erg op prijs stelt en ik wil mezelf vooral serieus blijven nemen. Maar nu dan erkend wordt dat ik er goed in ben, heb ik ineens het gevoel een valsspeler te zijn.
|
29-04-2020, 00:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus eerst inventariseren wie wil en op welke dagen ze willen. Want er zijn ook nog partners in essentiële beroepen en kinderen en aangezien bij ons op de terreinendienst iedereen achter een computer werkt, kán iedereen thuiswerken. Dus eerst uitvraag. Ik ga max 25 man per dag voorstellen. Vijf dagen per week, er werken 127 man in het gebouw. Enige uitzondering is het College van Bestuur; dat zijn er twee, mogen naar eigen inzicht in en uit want daar komt ook Slob over de vloer voor overleg en ze doen 99% op afstand maar dat kan niet altijd (sollicitatiegesprekken nieuwe schooldirecteuren bijvoorbeeld of overleg over de CVs, dat zijn sessies van 10 tot 15 uur). |
30-04-2020, 17:23 | ||
Citaat:
30-04-2020, 23:25 | |||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
30-04-2020, 23:54 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, komt omdat ze zich weer eens niet aan de standaard houden. Ik importeer de nieuwe SSL certificaten in de correcte keystores en.... het werkt niet. Wtf? Uiteindelijk na zes uur frotten met een externe consultant toch maar het core proces herstart en ja hoor, gecachte godverdomme fucking sheit die daarna geflusht was. GODVERDOMME |
01-05-2020, 07:20 | |
Ik zit nu zo'n beetje in de eind fase van m'n opleiding en hoewel er nog wat casuïstiek is die ik graag onder supervisie zou willen uitvoeren merk ik wel dat ik er echt klaar mee/voor ben werk nu volledig zelfstandig en word aangezien als volwaardig lid van 't team. Werken is fijn
01-05-2020, 11:25 | ||
Citaat:
|
01-05-2020, 11:41 | ||
Citaat:
Ehhh net of Rutte in het torentje zit en denkt: hmmm nóg een weekje iedereen binnen laten zitten gewoon voor de leuk
01-05-2020, 12:28 | |
Teveel mensen zijn gewoon té kut en té dom. De fucking molensteen om de nek van beschaving en vooruitgang. De mensen die de vraag aan Rutte op een paar persco's terug "goed" vonden, bijvoorbeeld.
Overigens was de reactie van Rutte op de persco daarna, over "dat het een goede vraag was omdat het bij veel mensen speelt", wel écht gelikt zeg. Wat een people skills heeft die man. |
02-05-2020, 14:50 | |
Terwijl ik hier wederom een heerlijk negatieve post over mn huidige werksituatie aan het schrijven was, werd er ineens aangebeld.
Stond er voor de deur iemand met een enorme bos bloemen en een doos chocolade van m’n team <3 Ik denk niet dat ik ooot zo’n heerlijke berg van 25 vrouwen bij elkaar heb gezien. Laat ik dat aankomende week vooral in gedachte houden.
07-05-2020, 09:08 | |
Verwijderd
|
Hij is daar ruim een jaar geleden begonnen en sinds februari it-manager. Hij is een van de laatsten die een vast contract heeft gekregen en alle tijdelijke contracten zijn al stopgezet. En tenzij dat ze zijn functie als onmisbaar beschouwen, gaat hij er dus ook als een van de eersten uit. Hij is destijds aangenomen omdat ze echt iemand zochten die kon programmeren en ontwikkelen, degene die dat deed heeft zichzelf dat geleerd en is best aardig, maar de meer complexere dingen kan hij niet. Daar is Jos dus bij gekomen. Het kan echt alle kanten op en het meest vervelende is dat we nog een hele tijd niks weten. Het kan nog weken duren voor er duidelijkheid is.
|
07-05-2020, 17:54 | ||
Citaat:
Maar ergens, als het geen vriendendingetje is, dan heeft een geschoolde IT manager toch altijd de voorkeur boven een ongeschoolde met minder skills. kusje!
07-05-2020, 18:39 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-05-2020, 18:57 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
07-05-2020, 19:37 | ||
Citaat:
07-05-2020, 20:34 | |
Naar zeg! Ik zal duimen dat het goed gaat, maar die onzekerheid is wel super kut.
Ik had vandaag de plastisch chirurg in de praktijk en stiekem vind ik dat wel echt heel erg tof iemand met zo’n skillset dan aan het werk te zien
08-05-2020, 14:09 | |
Nadat ik vorige week een lichtelijke paniek inzinking had en naar huis ben gegaan aangegeven dat het wellicht tijd om eens goed te praten over de puinzooi die t nu is binnen onze afdeling. Dat was een verrassend productief gesprek waarin bleek dat de grote baas en ik wel vrij hetzelfde denken over de richting die we op moeten ipv waar we nu vandaan komen.
En omdat t allemaal erg soepel ging heb ik er ook in gegooid dat ik graag meer wil leren, uiteindelijk een management functie ambieer en hoop dat binnen dit bedrijf te kunnen doen. ‘Goed dat je dat zegt zoef, die potentie is er zeker, of nee dat zeg ik verkeerd, daar ben je al. Laten we aan het einde van de maand gaan zitten om te kijken wat we kunnen doen’ Voor de rest was deze week een pleurisbende want fuck de manager die we nu aangesteld hebben gekregen. Maar dat gesprek geeft een beetje hoop voor de nabije toekomst dus na dit lange weekend maar weer met volle kracht fikkies bestrijden.
|