Advertentie | |
|
22-10-2020, 20:37 | |
M'n vriendenappgroep is nu alleen maar kinderspam en boven me hoor ik non-stop kindergestamp en ik wil echt schreeuwen. :l
ot: Maandag eerste trainingsdag bij nieuwe toko. Ik krijg nu betaald om thuis te zitten en aangezien het 'tzelfde contract is kan ik beter net zo goed iets gaan doen. Dan hoef ik dat hoerenjong van hierboven ook niet meer te horen.
23-10-2020, 14:10 | |
Ik ben alweer een week ziek thuis. Mijn leidinggevende belde me en drukte me op het hard dat ik echt pas weer moet komen werken als ik goed opgeknapt ben. Ik geef al weken aan dat het te druk is, één van mijn collega's zei van de week ook dat er niemand naar me luistert. Misschien is er nu toch ergens een kwartje gevallen.
23-10-2020, 17:04 | |
Soms schrijf ik mezelf medicatie voor, voor huis tuin en keuken kwaaltjes (dus geen pijnstillers of antibiotica enzo) en dat is best wel chill. Maar nu in m'n verlof kan ik niet in het voorschrijfsysteem van het ziekenhuis dus ik ging het via de huisarts proberen.
Die gaf de verkeerde dosering door bij de apotheek, die luisterde niet naar mij toen ik de juiste dosering zei, drie telefoontjes naar de huisarts en een half uur verder was het dan toch geregeld. Volgende keer weer gewoon zelf
24-10-2020, 22:23 | ||
Citaat:
27-10-2020, 17:00 | |
Ik ging gisteren weer werken na een week ziek thuis maar een hele dag was nog niet zo'n goed idee. Vanmorgen kreeg ik al op mijn kop van collega's. Toen ging ik met lood in mijn schoenen naar mijn teamleider om te vragen of het goed was dat ik vandaag eerder weg zou gaan. Toen kreeg ik een preek dat ik gisteren de hele dag gebleven was
02-11-2020, 18:29 | |
Collega werd gisteren opgeroepen in haar dienst voor een acute leukemie maar het was zo ingewikkeld dat ze mij belde of ik wilde helpen. Ik kon vanuit huis inloggen en uitwerken en heb geholpen om een diagnose te stellen. Vanmorgen weer verder om te finetunen maar nog steeds kwamen we er niet uit. Gebeld met een academisch ziekenhuis voor overleg. Patiënt is uiteindelijk overgeplaatst naar prinses Maxima centrum.
Vanmiddag nog een acute leukemie en een aanvraag rondom een zwangerschap afbreking. Ik houd van mijn werk maar soms is het echt even teveel narigheid
07-11-2020, 21:30 | |
Dit weekend heb ik zelf dienst. Vanmorgen werd ik al gebeld voor een patiënt met acuut nierfalen, drie uur gewerkt. Toen ik net tien minuten thuis was, werd ik weer gebeld voor een zwangerschap die niet helemaal goed ging, collega stelde voor of ze zou proberen of iemand anders wilde gaan maar ik ben uiteindelijk zelf gegaan en ben net weer een uurtje thuis. Hopelijk morgen nog een dagje weekend.
19-11-2020, 12:18 | |
Zag dit voorbij komen in 'n Apache-log:
"GET / HTTP/1.1" 302 3566 "-" "We are no strangers to love. You know the rules and so do I. A full commitment is what Im thinking of. You wouldnt get this from any other guy.." Een rickroll door een fucking user agent. What the fuck.
25-11-2020, 15:11 | |
Ik volg nu een congres thuis online achter de laptop. Respect voor al die mensen die al een half jaar zo thuis werken. Ik ben blij dat ik er morgen weer even uit mag.
01-12-2020, 11:22 | ||
Dank allen.
Vanmiddag mag ik direct met het team meedoen met een virtuele escaperoom en een quiz Citaat:
|
03-12-2020, 13:22 | |
"Hoi ik wil met een week alle 250 videos af hebben, ik krijg graag de links doorgestuurd. Groetjes"'
Ehm, ok dat is 1,5 maand eerder dan verwacht, en deze deadline was 0 gecommuniceerd voor deze mail. Dus eh, nee
03-12-2020, 14:31 | |
Verwijderd
|
Gisteren en vandaag wat collega's gesproken. Ik vind het heerlijk dat ik nog anderhalve maand vrij ben. Na aanleiding van wat geklets met collega's ben ik ook wel tot de conclusie gekomen dat ik me niet meer laat schofferen door ouders. Dat heb ik een jaar lang wel gedaan en dat leverde me zo veel stress op. Als ik hoor dat een ouder zonder duidelijke aanleiding heeft gedreigd mt politie aangifte en uitspraken doet als "jullie komen er maar makkelijk van af" en ""ik zal zorgen dat jullie nooit meer in de zorg aan het werk komen," dan word ik daar doodziek van. Doe normaal. Ik dacht dat ze niet bestonden, maar ze bestaan echt en ik weiger nog langer om dat toe te laten.
Nu nog deze vastberadenheid vasthouden als ik weer aan het werk ga. |
|
|