Advertentie | |
|
11-04-2023, 20:06 | |
Overhaast deze dingen niet, want elke beweging en actie die je maakt zal ernstige gevolgen hebben in je privéleven.
Over het algemeen zeg ik dat je je privéleven niet moet vermengen met je beroepsleven, dus neem de tijd om te begrijpen hoe je je echt voelt! Als je echt wilt dat ze verliefd op je wordt en ze houdt van je terug, kun je haar een cadeau geven dat ze zich voor altijd zal herinneren en wie weet blijf je voor altijd in haar gedachten ^^. Ik heb dit idee in gedachten met een ketting met foto projectie die het cadeau van de eeuw kan zijn! Het principe is vrij eenvoudig, zodra de foto is afgedrukt in de projector, kun je hem zien door je ogen er dicht bij te brengen! Het is een geweldig concept! Laatst gewijzigd op 21-05-2023 om 00:05. |
16-04-2023, 14:53 | ||
Citaat:
Optie 4: Vraag of je een triootje mag Optie 5: Gangbang met mij erbij Optie 6: Geef je vriendin aan mij en dan kan jij met je collega
|