| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Weet je waar Madame Tousseauds (oid, dat met die wassen-beelden) zit? Als je voor Centraal staat en de drukke weg recht voor je neus rechtuit afloopt ben je er zo. Idd wel practisch om ergens af te spreken wat op loopafstand van centraal ligt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Al-Quada en Saddam: http://www.antiwar.com/orig/atraqchi1.html
|
|
||
|
Citaat:
dus als je nog iets hebt dat je persee wilt horen.. shoot en ik leech 'm wel van 't net en fik 'm dan.MP3 waar auteursrechten op rusten mag je tegenwoordig downloaden in Nederland ![]() Er is ook een radio special met nieuws enzo. Te horen in o.a. A'dam op meerdere frequenties: www.indymedia.nl/live
|
|
||
|
Citaat:
maar ik krijg de indruk dat we het allemaal vooral erg moeten vinden omdat het amerika betreft. nu moet er wat gedaan worden, terwijl er al jaren, decennia, eeuwen lang mensen massaal vermoord worden. maar nu betreft het de amerikanen en dan is het opeens wel belangrijk en moet de hele wereld er bij betrokken worden... ik vind dat meten met 2 maten. natuurlijk is het erg, maar er zijn gebeurtenissen waar nog veel meer mensen bij omkwamen en waar door de rest van de wereld veel minder (échte) aandacht aan besteed is... en komt het nog steeds niet over dat mensen die tégen een oorlog zijn, niet automatisch vóór mensen als saddam en bin laden zijn? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Bedoel je die private? (die weet ik wel) Of bedoel je die fietsstallingflat? Want die weet ik helemaal niet te liggen
|
|
|
|
Wat dachten jullie van PERRON 2 --> CENTRAAL STATION --> INGANG BURGER KING om 12:30????
(ik kan er niet zijn, want ik moet ook om 12:00 bij het Atrium (ingang) zijn. Diegenen die in Amsterdam wonen en weten waar DAT is, mogen natuurlijk aansluiten). Ik heb Socrates nummer (maar hij zei dat hij waarschijnlijk te laat zou komen ) en andere nummers zijn ook wel welkom. Je kunt me ook een PBtje sturen en dan kan ik mijn nummer evt. geven. Dan weten we i.i.g. elkaar te vinden op de DAM later. OK? Dus in het kort: diegenen van buiten amsterdam of het atrium niet kunnen vinden: PERRON 2 CENTRAAL STATION INGANG BURGER KING 12:30 (of eerder )Voor diegenen die uit Amsterdam komen en/of weten waar het Atrium is: daaro om 12:00 Samenkomen via telefoonnummers. Stuur me een pb'tje met jouw telefoonnummer of vraag me mijn telefoonnummer (als ik het niet vertrouw kun je geen antwoord van mij verwachten (logischerwijze ))
|
|
|
|
Wie weet of de demo alleen op de Dam is? Ik neem aan dat het een soort tocht is, maar wil dat graag even zeker weten, omdat ik zaterdag vrij vroeg weer weg moet.
(oma jarig )Ik weet nog steeds niet zeker of ik op de Meeting kom. Op zich wil ik wel graag komen, maar het hangt een beetje van vrienden af, of die wel of niet mee gaan. En ik wil persé toegesproken worden door Femke Halsema. Maar ik sta dus nog steeds op misschien, ik laat het nog wel even weten.
|
|
||
|
Citaat:
Dam en dan toch naar Leidscheplein via Rozengracht en Marnixstraat. Maar de gemeente wil graag dat de mensen een andere route nemen (vanwege het verkeer denk ik), dus dat is nog even onderhandelen ![]() Op www.geenoorlog.dds.nl : DANSEN VOOR VREDE PARADISO ZATERDAG 15 FEBRUARI (16:00-23:00) AANSLUITEND OP DE LANDELIJKE DEMONSTRATIE VANAF DE DAM (13:00) DIE EINDIGT VOOR PARADISO. Dus
|
|
||
|
moet ik n spandoek menemen?
gaan we met zn alle roepen of doen we het stil? oja, ik neem aan dat er vanuit het station een hele groep mensen richting de dam gaan, toch Citaat:
thuis zitten en zeggen van'ja, ik ben ook tegen oorlog' helaas...
Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 11:45. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Passief meedoen... dat deed ik ook altijd omdat ik op zaterdag altijd moet werken. Maar nu niet meer. ![]() En heeft er iemand nog ideeën voor spandoeken?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ___ vind die hele meeting zo langzamerhand vrij ingewikkeld worden... > want ik ben al vrij vroeg in adam, dus om dan op en neer naar het cs te gaan lopen vind ik een beetje zinloos, maar het atrium weet ik ook niet te vinden (nooit van gehoord zelfs )er moet toch een plek in adam zijn waar iedereen kan meeten?? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Hotel Krasnapolsky? Ingang Paleis op de Dam? Bijenkorf? Free Record Shop (of heet het Fame?) Ingang Nieuwe Kerk? Weten de niet-Amsterdammers waar ik het over heb?
|
|
||
|
Citaat:
(het meeste iig)een winkel lijkt me niet echt een idee; kun je niet makkelijk als groep staan denk ik > ingang paleis op de dam of ingang nieuwe kerk vind ik een beter idee... > ook makkelijk te vinden als je het niet precies weet, want je kunt er vrij moeilijk om heen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zoals Sokrates al zei, de Dam wordt opperdruk. En aangezien de mensen buiten Amsterdam toch met de trein komen lijkt me dat een puik plan. Ik sta overigens nog steeds op 'misschien' omdat ik diezelfde avond nog een concert heb en ik moet de mensen die met mij daarheen gaan ook zien mee te krijgen . Wat tot nu toe vrij aardig lukt trouwens.
|
|
|
|
zullen we dan het volgende doen:
*mensen van buiten adam meeten eerst op het station (waar op het station??) > gaan dan gezamelijk naar het paleis op de dam > waar de mensen uit adam ook naar toe komen... lijkt me vrij duidelijk. toch? ![]() en het zal bij de dam ind wel Heel Erg Druk zijn, maar als we een goed herkenningspunt afspreken oid moet dat wel te doen zijn lijkt me.... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder is t wel een goed id |
|
|
|
|
|
Tot nu toen doen er 528 steden en stadjes mee aan de oorlog. Vrij gaaf eigenlijk.
http://www.unitedforpeace.org/article.php?id=725 |
|
|
|
|
Verwijderd
|
ehm, volgt niemand het nieuws?? zowat het hele midde oosten wil van saddam af, en ze geven toe dat t alleen kan via oorlog, of wanneer hij zelf aftreed ( wat dus niet gebeurd ) , en aangezien kuweit enzo bang zijn voor irak, blijft oorlog over...
maarnee, jullie europeaantjes denken alleen aan jezelf, want ja wij hebben het hier maar goed he....
|
|
|
|
Verwijderd
|
dit is gewoonweg dieptriest, heel europa denkt weer is standaard aan zichzelf, en laat al die mensen daar aan hun lot over, want oorlog is niet goed en neej amerika is slecht....
al die irakezen daar zijn doodsbang, worden onderdrukt, gemarteld, en saddam treedt heus niet af hoor.... echt zwaar kinderachtig, dit laat weer eens zien hoe laf jullie zijn
|
![]() |
|
|