Advertentie | |
|
21-12-2001, 00:44 | |
Wie mijn kant wil horen...mag.
Ook ik heb verdriet en pijn, zoals Moeders dat behoren te doen...Wij moeders houden van onze kinderen.Zal voor kids moeilijk te begrijpen zijn, maar echt.......en ik heb begrip....als iemand het zo ervaart....maar hoe ervaar ik dit? Heb jij een moeder? Dit doet zo ongelooflijk zeer..Het zal een onderdeel zijn van het natuurlijke losmakingsproces....maar op deze manier heb ik als moeder hier enorm veel vraagtekens en moeite mee.
21-12-2001, 00:55 | |
BTW liefde en protectie??? Misschien te veel van gehad en gegeven.....
Queen.....To much love will kill You....luister maar eens en dat bekijk ik van 2 kanten....je zal het niet geloven, maar ooit ssstt...ben ik ook puber geweest...
|
21-12-2001, 09:47 | |
Tuurlijk zitten er 2 kanten aan een verhaal, maar hallo *knock knock* het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat iemand 'zomaar' niet meer naar huis wil enzow, dan moet er wel het een en ander gebeurd zijn.
Ik geloof ook best wel dat het moeilijk is om moeder te zijn (omdat ik zelf ook een soort van part-time moeder ben voor mn zusje i.v.m. werkende ouders) en dat je veel van je zoon houd en natuurlijk heeft niemand hiervoor gekozen, maar je moet niet gaan denken dat jij er als moeder het meest onder te leiden hebt. Ik vind het al heel wat zeggen dat Captain's oma dit al aan had zien komen......
21-12-2001, 11:36 | |||||
Citaat:
Citaat:
En je kunt zeggen wat je wilt maar hij duft wel voor zichzelf op te komen. Daar kan menig persoon nog wat van leren en als alles waar is wat hierboven staat dan kan ik daar maar een ding op zeggen: Ik had het niet beter kunnen doen. Hij mag best trots op zichzelf zijn! Citaat:
Citaat:
en omdat hij altijd maar achter die ...computer zit dan krijg je ook even te horen wat dat niet iedereen het gemaakt kan hebben. Hij werkt aan zijn toekomst en het gymnasium en zijn computer maken daar onderdeel van uit. Dus klaag er niet over maar moedig het juist aan. Mijn ouders zijn al precies hetzelfde omdat ze vroeger zelf niet de kansen hebben gekregen/genomen. Maak het gewoon goed beide partijen hebben schuld aan dit verhaal maar laat R. in het vervolg een veel bescheidenere rol spelen. Dat voorkomt waarschijnlijk een boel narigheid in de toekomst. Maak er gewoon voor zover dat nog mogelijk is een gezellige kerst van.
21-12-2001, 17:09 | |
jezus, ik denk dat dit verhaal zo nep als de pest is...ik herkende eigenlijk heel erg veel in het verhaal van captain, het eerste deel dan, en dan komt doe 'moeder van captain' opdagen...volgens mij is ze echt een nepperd. Dat jullie hier nog in geloven, naief hoor.
21-12-2001, 20:52 | |
Ik ben vandaag met mijn moeder en haar vriend gaan praten en het werd een lange zit. We hebben over vanalles en nog wat gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we allemaal fouten hebben gemaakt. We zijn wat dieper ingegaan op alle gedachten achter dit wat gebeurd is en mij zijn een aantal dingen duidelijk geworden. Ten eerste dat ze allebei van me houden en het goed met me voorhebben. Ook is mijn verhaal niet objectief, maar dat wist ik al. We hebben gepraat over hoe het nu verder moet in de toekomst. Ik ben blij dat er op een normale goede manier gepraat is en ik hoop dat we eruit komen. Dat kost tijd, maar ik weet diep van binnen dat het kan...
Als ze maar weten dat ik van ze hou... Grt, Captain
22-12-2001, 11:25 | ||
Citaat:
22-12-2001, 22:46 | |
ik ben blij voor jou dat je alles hebt uitgepraat met je moeder, en R, en ik hoop voor jou dat alles in orde komt. ik denk dat je een goede vriendin hebt als zij, en haar ouders, je zo steunen en willen helpen met al wat je doet. hou ze goed vast.
nog veel succes met de hele situatie |
23-12-2001, 14:40 | |
Ik heb een aantal onrelevante zaken uit mijn verhaal verwijderd en een paar dingen herzien. Ik weet dat mijn verhaal nog steeds niet objectief is, en dat kan in principe ook niet omdat ik niet onafhankelijk ben. Ik weet dat ik dingen heb geschreven die er niet toe deden en dat ik die dingen beter weg had kunnen laten en daar hebben mijn moeder en haar vriend gelijk in (dat ik dat niet had moeten doen). Ik weet niet wat er nu verder gaat gebeuren, maar ik hoop dat we allemaal een beetje een rustige kerst kunnen hebben.
Grt, Captain
27-12-2001, 23:38 | |
Ik ben blij te lezen dat jullie er toch uit zullen komen, en moeder van captain:
ik heb nooit gedacht dat u een slechte moeder was, een slechte moeder bestaat naar mijn mening namelijk niet. Er zijn veel dingen bij jullie thuis misgelopen en vooral uit de hand gelopen, maar geloof absoluut niet dat u een slechte moeder bent en ook niet dat u niet van uw zoon houd en dat u zelf blij was met de situatie. Was ook niet bevooroordeeld, gaf alleen Captain eventuele raad, en dat is wat hij wou, steun en raad. Ik hoop echt dat alles nu echt goed zal komen, en veel succes in ieder geval! Zowel Captain als z'n moeder kunnen bij me terecht als ze willen (email deedee_33@hotmail.com) en iedereen eigenlijk die steun nodig heeft!! Greetz
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Woning uitgezet Fosca | 12 | 17-11-2008 15:32 | |
Werk, Geld & Recht |
kan onze huisbaas ons uit huis zetten? crazygirlsacha | 38 | 29-11-2006 23:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 22:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik heb een dringend vraagje Eend | 9 | 12-05-2004 17:19 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 01:17 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 20:08 |