Advertentie | |
|
15-03-2003, 18:44 | ||
Citaat:
15-03-2003, 18:47 | |
ik snap dat jij dat misschien niet lekker vind zitten, maar je hoeft niet gelijk te doen alsof jij gelijk hebt en de rest maar dom is oid...
dat JIJ een string niet lekker vind zitten is jou mening, als ik een goede string aan heb voel ik m niet eens zitten! dus spreek niet voor iedereen. plus dat zon stuk stof van een onderboek of zwemgeval heel anders tussen je billen zit dan een string omdat dat nou eenmaal minder stof heeft.. *zoo dat is er ook weer uit*
15-03-2003, 18:48 | |
Verwijderd
|
ik heb dat idee nou ook.. dat meisjes strings dragen omdat dat in is, en misschien wel sexy tegenover jongens.. maar ik vind het zo lelijk he.. gadver... kun je toch beter gewoon een onderbroek dragen (en bij een strakke broek een knicker.. die zie je tenminste niet.. een string wel + al dat blubberend vet bij meisjes die beetje steviger zijn (zoals mij) en dat ziet er niet uit!
ohja en bij dunne mense ist ook geen porem want die string is net iets te groot en zie je bij hun schaamstreek zeg maar dat het helemaal dik is, van het schaamhaar.. vind ik ook niets.. en als je dan gewoon een onderbroek aan hebt die is iets breder en hopelijk ook iets strakker, dus ziet er iets beter uit als je je omkleed met gym Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 18:52. |
15-03-2003, 18:59 | |
Verwijderd
|
ohja en dat je bij een onderbroek een lijntje ziet.. daar geef ik helemaal niets om.. dan zien ze tenminste dat je iets aan hebt.. want ik ken d'r ook en die doen nix aan naar school.. das pas smerig, vooral als je er zo in kijkt omdat het een lage broek is iew...
wat gaan mensen over een aantal jaar lelijk vinden... truien?? broeken, bh's ?dus dan gaat iedereen t-shirts dragen of rokjes of is er dan weer een nieuwe soort bh uitgevonden zonder touwtjes ofzo dat is toch hetzelfde lijkt me.. vroeger toen strings nog nie bestonden zaten ze toch ook nie te zeuren van bah iew ik zie randjes van een onderbroek wat lelijk.. ohja trouwens terror koe... niet iedereen scheert alles weg.. |
15-03-2003, 19:02 | ||
Citaat:
15-03-2003, 19:05 | |
Verwijderd
|
nee die bedoel ik nie.. ik bedoel van die tiethou dingen.. die zijn al te koop trouwens...
waarom draagt niemand die? stukken mooier dan dat je op je rug al dat vet in je bandjes ziet... omdat jongens het niet sexy vinden misschien... 't ziet er namelijk niet uit.. net als strings we moete maar gewoon geen kleren aan.. dan zeurt er ook niemand over (he bah) |
15-03-2003, 19:06 | ||
Citaat:
ik hoef niet zo nodig een klapband te zien...
15-03-2003, 19:06 | ||
Citaat:
15-03-2003, 19:09 | ||
Citaat:
15-03-2003, 19:12 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-03-2003, 19:18 | ||
Citaat:
15-03-2003, 19:22 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
en je kan echt geen goeie bh hebben hoor..want jah bij mij zie je dat vet ook wel klein beetje natuurlijk.. maar zodra ik een grotere wijdte neem zit die bh niet lekker,veel te los.. dusja..die pas ik dan niet |
15-03-2003, 19:27 | |
Meisjes mogen best trings dragen, ze doen het om sexy te zijn, en wat is daar mis mee? Iedereen houdt toch van aandacht? Als je het er voor over hebt om een touwtje tussen je billen te spannen, heb ik geen last van. Maar kijk dan niet neer op meisjes die daar geen zin in hebben. Als je gewoon een naadloos broekje in de goede maat neemt of een nicker, hoor je er niets van te zien.
15-03-2003, 19:33 | ||
Citaat:
En dan nog.. Kheb liever dat ze me bh zien dan dat ik of pijn in me tieten krijg (ja zelfs ik kan last van me borsten krijgen ) of hangende tieten krijg of dat soort ongein... En mijn billen hebben echt geen ondersteuning nodig.. Dus ik draag strings en jij niet..... Einde der discussie
15-03-2003, 19:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
haha ok..gelukkig |
15-03-2003, 20:03 | ||
Citaat:
Maarja. Ik draag zelf nooit strings. En wel om 3 redenen. 1) 't Lijkt me echt voor geen meter zitten. 2) Ik draag (bijna) nooit iets straks. 3) Als ik toch iets aan heb waardoor je het randje van mn onderbroek zou kunnen zien kan me dat echt niet boeien. Ik vind het trouwens ook niet erg als er een randje van een onderbroek te zien is. Zolang je maar niet het effect van '4 billen' krijgt. Maar dat is perfect te verhelpen met een goed passende onderbroek.
15-03-2003, 20:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
(Je zal toch maar sexy gevonden worden, het is een schande!) |
15-03-2003, 21:20 | |
jees maak er niet zo drama van.
Ja, ik draag strings, Ja, ik vind ze wel fijn zitten, Ja, ik vind onderbroek randen lelijk Ja, ik vind het fijn als ik er goed of sexy uitzie Probelemen mee, als jullie een hekel aan strings hebben draag je toch een onderbroek. En over die inlegkruisjes... ik weet niet wat strings jij kent, maar bij die van mij begint bij het touwtje nog niet op de plaats waar " lichaamssappen" of hoe je het ook maar noemt, opgevangen hoeven te worden of je hebt nooit een normale string gezien, of je lichaam klopt niet helemaal. Maar maak er please niet zo'n punt van en laat iedereen dragen wat ie wil ok
15-03-2003, 21:40 | |||||||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is jou mening Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
15-03-2003, 21:42 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 21:45. |
15-03-2003, 21:44 | |
Maar het schuurt toch tussen je billen, als je wat meer loopt dan 500 meter op een dag. Er is zelfs een aandoening naar de string vernoemd, waarbij de huid ter hoogte van het stuitje helemaal kapot geschuurd en ontstoken is. Echt, vreselijke steenpuisten ontwikkelen sommige vrouwen daar.
En ik vind het niet sexy, ik vind het dellerig. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
15-03-2003, 22:29 | |
het gaat erom wat je gewend bent. zo'n string went heus wel, en vervolgens vind je een gewone onderbroek gewoon niet meer zitten. en ik vind het echt zo lelijk als een meisje een strakke broek aan heeft waar je de onderbroek ziet zitten (vooral als die te groot is waardoor het helemaal opbolt doordat het dubbel zit). maar ik vind het ook lelijk als je de lijn van je string ziet zitten.
ik snap trouwens niet waarom mensen inlegkruisjes gebruiken: het is aangetoond dat de hoeveelheid vaginavocht (uch) juist alleen maar erger hierdoor wordt. mijn zusje van 11 heeft vandaag dr eerste string gekocht, haha. raar kind |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerkrachten en een string? lies_dm | 20 | 25-06-2010 16:14 | |
Lifestyle |
Eerste keer string: hoe voelde het? supergirl#1 | 3 | 08-10-2009 15:44 | |
Lifestyle |
Waarom strings dragen? sofie3 | 136 | 17-09-2004 20:50 | |
Lifestyle |
String Dragen Me?Too? | 22 | 07-06-2004 14:22 | |