Advertentie | |
|
17-04-2002, 19:59 | |
heeft genoeg intiligentie (IQ129) (niet genoeg om intiligentie te spellen)
maar vindt datie ook nix mist.... om te beginnen politiek pfff.... ik begin er niet een aan.... er moet wat veranderen daarzo [edit] owjah ik doe trouwens mavo. kom omdak lui ben.....[/edit]
17-04-2002, 23:44 | ||
Citaat:
mjah ontopic: vind mezelf slim genoeg om alles te volgen maar een meesterbrein ben ik niet :o)
18-04-2002, 08:44 | |
ta laag, dat iig, snap te veel dingen niet. Kan teveel dingen niet,.....kan ik toch moeilijk tevreden mee zijn?
Ik zou het btw ook niet erg vinden dommer te zijn, maar dan wel zo dom dat ik niet weet dat ik dommer ben dan dat ik nu ben.............
18-04-2002, 08:58 | |
Verwijderd
|
Neen, ik ben retedom en dat is echt errrug vervelend. Moet dingen meestal twee keer lezen voordat ik het echt snap (bij handleidingen enzo) en bovendien schijn ik belangrijke dingen uit de actualiteit te missen.. (kabinet Kok, wa's da??)
Ow en ik heb ook de neiging om woorden te vergeten. Heel hinderlijk, dan ligt het op de punt van m'n uh.. hoe heet? uh.. tong lol. |
18-04-2002, 09:04 | ||
Citaat:
En handleidingen zijn gewoon rottig, vooral de vertaalde handleidingen..
18-04-2002, 09:07 | ||
Citaat:
/me vertrouwt IQ-testen niet zo...
18-04-2002, 09:11 | ||
Citaat:
18-04-2002, 09:11 | ||
Citaat:
18-04-2002, 09:26 | ||
Citaat:
Maar goed I don't care. Ik weet zelf wel wat ik kan en wat ik weet. En of ik daar trots op moet zijn. Neuh. Ben niet beter dan de rest. Ik ben gewoon mezelf en als er op me 7e jaar op me intelligentie getest werd en daaruit kwam dat ik hoogbegaafd ben, tsja. Als je daar iemand op moet beoordelen Mag ik trouwens je msn, collega
18-04-2002, 10:08 | ||
Citaat:
Mijn msn, proza123@hotmail.com , collega
18-04-2002, 10:23 | |
Verwijderd
|
Ach, IQ-tests zeggen niets...EQ-testen ook niets. Het is de combinatie van opvoeding en andere omgevingsfactoren die je 'intelligentie' later bepalen (natuurlijk binnen de grenzen van die 'intelligentie' in biologische zin die je bij je geboorte hebt meegekregen), waarbij je intelligentie kunt definiëren als de mate waarin je meekomt en je onderscheidt (in positieve zin) van je leeftijds- en niveaugenoten, op de verschillende terreinen van intelligentie. Dus numerieke, verbale, maar ook sociale intelligentie(hoewel dat geen erkende vorm is).
Overigens: die IQ-test van BNN moet je ook absoluut niet geloven. Die schaalverdeling is zo krom als het maar kan. Ik scoorde er 122 op, volgens die test was dat MBO+ niveau, en verder zou je pas universitair niveau hebben vanaf 145 oid. Boven de 148 is al nauwelijks te meten, weet ik van een vriend van me die Psychologie studeert. Totale onzin dus, die IQ-test van BNN. |
18-04-2002, 11:44 | ||
Citaat:
Zoiets staat me bij.. Maar ik kan ook wel GRUWELIJK fout zitten
18-04-2002, 11:48 | |
Ik vind mezelf helemaal niet zo slim. Ik ben best dom en sloom van begrip eigenlijk.
Meeste andre mensen. waaronder veel leraren vinden mij de slimste van de klas en heel erg intelligent. Ik heb er alleen maar nadelen van "WAAROM HAAL JE GEEN 10en ALS JE DAT MAKKELIJK KAN??? " => omdat ik dom ben |
18-04-2002, 12:38 | |
ik vind dat ik te intelligent ben,
uitleg: ik moest gekeurd worden en toen moest ik een intelligentietest doen, en nou bleek dat ik toch wel behoorlijk intelligent ben. wat ik bedoel is dus: ik ben intelligenter dan ik dacht dat ik was en intelligenter dan ik overkom daarom vind ik dat ik te intelligent ben IQ op de BNN test was trouwens 137 of 139 dat weet ik eigenlijks niet meer precies
18-04-2002, 13:24 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet wel degelijk wat het kabinet Kok is, maar ik wilde gewoon even aangeven dat ik niet op de hoogte ben van soortgelijke. =) |
18-04-2002, 21:21 | |
Ik ben er best over te spreken, ik moet alleen wel zeggen dat ik er veel te weinig mee doe. Als ik bijvoorbeeld de havo afgemaakt had was ik er zeker van geweest dat ik naar de hts zou gaan, maar ik ben naar de mts gegaan en mezelf kennende denk ik dat ik veel liever ga werken dan dat ik de hts ga doen...
18-04-2002, 23:06 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Simpel gezegd zijn er ook meerdere soorten van tests. Ik weet niet waar die van BNN op bouwt, heb hem nooit gedaan. Het is iig zo dat een IQ van 132 op de ene test equivalent is aan 148 op een andere. De werkelijke beoordeling, bij MENSA, gaat met percentielen. Als 98% / 99% lager scoorden dan jou, dan kun je jezelf zien als hoogintelligent Ik denk erover na om misschien deze zomer eens de MENSA te doen, aan de andere kant zie ik het er nut ook niet van in. Is meer voor de lol |
18-04-2002, 23:48 | |
Verwijderd
|
Soms vervelend
Mn iq schijnt via officiele tests 142 te zijn Ik zit nu in 4e klas van het gymnasium, en ben 15. Ik heb een klas overgeslagen. Ik doe N&T met bio12 en gs2 en haal rond de 7s. Soms is 'slim' zijn wel handig, vooral omdat je op een gymnasium met mensen zit die ook 'slim' zijn, en je daarop dus niet aankijken, zoals op de basisschool nog wel ns gebeurde :@ Haha ik lijk nu echt depressief maar ben (meestal) gewoon een blij mensje hoor Wat ook wel irritant is, is dat ik altijd 's nachts van die heeeel ingewikkelde hersenspinsels heb, echt vaag. Maar misschien heeft iedereen dat wel, dat weet ik niet... Wauw wat een lang bericht!! Minni |
19-04-2002, 00:52 | ||
Citaat:
probleem is vaak dat veel mensen geen onderscheid maken tussen intelligent en slim terwijl het toch wel degelijk 2 verschillende dingen zijn, al hebben ze wel veel met elkaar te maken.. je intelligent geeft niks meer aan dan je leervermogen en hoe goed je in staat bent dingen te begrijpen.. slim daar in tegen is hoe goed je gebruik kan maken van je intelligentie gepaard met je wijsheid, levenservaring en mensenkennis..
19-04-2002, 01:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
19-04-2002, 01:49 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
die testen zijn allemaal zo vaag. |
19-04-2002, 02:50 | ||
Citaat:
thuistest was zo goed als foutloos die officiele test scoorde ik op me slechste onderdeel 84 ste percentiel daar had ik de vragen die ik niet wist open gelaten de volgende 2 had ik wat ik niet wist beredeneerd gegokt (ik wist er 15 ofzo en je moest er 17 goed hebben, ik moest dus 2 gokken uit de 10, waar standaard 2 antwoorden afvielen) en kwam ik ONDER de 50ste percentiel uit kans is groter dan 1 op2 dat als ikiemand tegenkom dat die slimmer is dan mij op deze onderdelen (rekenkundig en taal) in mijn VWO behoorde ik tot de beste 3 op dit gebied van de vwo stroom (50 leerlingen) dus 1 gok niet wat je niet weet maar laat open 2 die test zijn ook krom dus laat je niet gek maken
19-04-2002, 08:54 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
19-04-2002, 08:59 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je tot de besten van je school behoorde in jouw gebieden heeft dus niks te zeggen. Het bewijst alleen maar dat je toepassen kunt wat je geleerd hebt. Tuurlijk is dat belangrijk, en ook zeker iets waar je later weer wat aan hebt. Maar iemand die 'origineel' denkt, verzint bijna overal z'n eigen oplossingen op, en scoort vaak ook hoger op die tests (zo iemand heeft vaak meer problemen op z'n werk, omdat hij altijd tegen de stroom ingaat ).. Maar goed, ik laat me zowiezo niet gek maken door een testje Dom ben ik niet .. weet ook niet of ik hem wel doe.. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 13:12 | |
Psychologie |
De kracht van je onderbewuste gewoonmax | 14 | 05-02-2007 09:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De schapenvanger van Pangea Verwijderd | 49 | 23-08-2005 15:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben ik één van de weinige die hoopt dat we de enige zijn in het heelal??? Upke | 65 | 13-03-2004 18:58 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 21:57 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 13:07 |