Advertentie | |
|
11-12-2002, 15:11 | |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=300458
khad iets grappigs gezien waar ik die link voor nodig had
11-12-2002, 15:23 | ||
Citaat:
bij mij: Helaas! De flood-controle staat aan. Je moet 20 seconden wachten om weer te kunnen posten. Probeer het dan weer.
11-12-2002, 15:43 | |
Verwijderd
|
De doodstraf over de wereld
Ruim vijftig jaar na de ondertekening van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens (UVRM) is de trend naar een wereldwijde afschaffing van de doodstraf onmiskenbaar. Toen de UVRM werd aanvaard hadden acht landen de doodstraf afgeschaft. Tegenwoordig heeft meer dan de helft van het totale aantal landen ter wereld de doodstraf, al dan niet bij wet, afgeschaft. dit dus.....voor maatschappijleer |
11-12-2002, 15:48 | |
Verwijderd
|
1. Kunstacademie
2. Conservatorium 3. Toneelopleiding 4. Opleiding tot Verpleegkundige 5. Informatiedienstverlening en -management 6. Opleiding tot Leraar Allochtone Levende Talen 7. Opleiding tot Verpleegkundige in de Maatschappelijke Gezondheidszorg 8. Communicatie 9. Sociaal Pedagogische Hulpverlening 10. Voeding en Diëtetiek Heb net een studiekeuzetest gedaan en dit was de uitslag. Ik zit nu in het 3de jaar van mijn opleiding, dus ik ben een beetje laat met het maken van de test, maar het was wel grappig om te doen |
11-12-2002, 15:49 | |
Wij waren vrienden en zijn elkaar vreemd geworden. Maar het is goed zo, we willen het voor onszelf niet verbergen en verduisteren, alsof we er ons voor zouden moeten schamen. Wij zijn twee schepen, waarvan elk zijn eigen bestemming en zijn eigen koers heeft; we kunnen elkaar wel kruisen en een feest met elkaar vieren, zoals we ook gedaan hebben, - en daarna lagen die brave schepen zo rustig in één haven en in één zon, dat het erop zou kunnen lijken dat ze hun bestemming reeds bereikt hadden, een bestemming die ze deelden. Maar toen dreef de almachtige stuwkracht van onze opdracht ons weer uiteen, naar verschillende zeeën en zonnestreken, en misschien zien wij elkaar nooit weer, - misschien ook zien we elkaar wel, maar herkennen elkaar niet meer: de verschillende zeeën en zonnen hebben ons veranderd! Dat wij elkander vreemd moeten worden, is de wet die boven ons staat: juist daarom moeten wij ook respect voor elkaar hebben! Juist daardoor moet de gedachte aan onze voormalige vriendschap heiliger worden! Er bestaat waarschijnlijk een kolossale onzichtbare curve en sterrenbaan, waarin onze zo uiteenlopende wegen en bestemmingen als kleine trajecten inbegrepen kunnen zijn, - verheffen wij ons tot deze gedachte! Maar ons leven is te kort, en ons gezichtsvermogen te gering om méér te kunnen zijn dan vrienden in de zin van die ons verheven mogelijkheid. - En zo willen wij in onze sterrenvriendschap geloven, zelfs al zouden wij elkaars aardse vijanden moeten zijn.
11-12-2002, 16:06 | ||
Citaat:
11-12-2002, 16:31 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
11-12-2002, 17:58 | |
Verwijderd
|
he allemaal!!
jaja, dees heeft vandaag eens een heel leuk ideetje!! want wie heeft er geen zin om het kerstgevoel alvast op te halen??? IKKE WEL!! zaterdag avond, schaatsen, gekleurde lichtjuhhss, warme choco (of bier natuurlijk, choco is voor het idee) en heerlijke kerst muziekjuhhss en heeelll veellll mensjes! ook zin in zo'n feestjuhhh???? mail dan even, kunnen we even wat regelen, en natuurlijk kijken waar en met drinken enz. (ikke heb wel zin in een kerst feestje!) ik hoop jullie ook (wel even in woerden ergens als daar een meertje is oke! das gezellig! en uhm... ik zend mn kerstkaartje nog wel, duss dan krijgt iedereen een kerstgroetje! nou doei he xxxxx DAIZZJUHH (mooi kerst kleurtje he!) :/ |
11-12-2002, 18:08 | |
http://members.home.nl/bierkameel/Thong.jpg
dies nog van gisteravond slaapstand zonder afmelden blijft ctrl + v behouden
11-12-2002, 18:49 | |
Verwijderd
|
Deze link (plaatje dus)
[IMG] http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=32434 [/IMG] |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |