Advertentie | |
|
07-04-2003, 17:12 | |
Ik zou sowieso niet met 3 kleine kinderen op zo'n eiland gaan zitten (naar aanleiding van dat programma gisteren) & ik zou al helemaal niet na een gewelddadige ontvoering weer teruggaan naar dat eiland. (Of nadat m'n kinderen alledrie gezegd hebben dat ze er weg willen en na het overlijden van m'n man tóch m'n eigen zin door duwen. Wat een egoistisch mens zeg.)
Als ik zo'n eilandje zou hebben zou ik er denk ik wel iets toeristisch mee willen doen, maar ik zou dan lokale mensen aannemen om op dat eiland te werken. Zelf zie ik er totaal niets in om constant op dat eiland te wonen, al zou ik er wel mn eigen vakantiehuisje bouwen. En verder dus de lokale bevolking betalen om voor me te werken en eventueel een westerse manager inhuren.
07-04-2003, 18:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-04-2003, 21:24 | ||
Citaat:
07-04-2003, 21:40 | |
Om hoeveel vierkante kilometertjes gaat het hier...
Ik bedoel, als het maar 1 km is, dan vind ik het erg klein. Als er dan een keertje een grote vloed komt dan is in een keer je huisje weg. Hebben we het hier over een eiland van een vierkante kilometer of 10 a 15, dan wordt het interessanter.. Big mansion met privevliegveld (als je toch al zo'n eiland kunt dan kun je er ook nog wel een villa op zetten of niet dan?) en jachthaven. Paar vakantie bungalowtjes ernaast en wat winkeltjes (kun je ook nog geld verdienen ... En vervolgens gaan adverteren op internet. Reken maar dat dat loopt. En die villa, die hou je natuurlijk voor jezelf. Het leven is mooi... Chocoladekoekje...
07-04-2003, 21:43 | |
Nou ehehm gewoon een mooi strand met allemaal bars met terrasjes, mooie serveersters en dan landinwaarts een winkelcentrum, een zwembad, een paar cafeetjes en een supergrote discotheek. Uiteraard blijven de monumenten op het eiland ook intact, zodat er voldoende bezienswaardigheden zijn. Ook op het water in op het strand ook zorgen dat er voldoende spelletjes en spectaculaire dingen te doen zijn
07-04-2003, 22:11 | |
als ik genoeg geld heb om een eiland te kopen, zou ik er ook mijn privé legertje ninja's trainen enzo
(net als in american ninja hehe) en ik zou er gaan wonen en een aantal plantages beginnen
08-04-2003, 11:23 | ||
Citaat:
En aangezien je in dit geval geen vast bedrag hebt wat je kunt uitgeven, kun je laten bouwen wat je wil. Bij veel van de posts hier is ook geen rekening gehouden met t geld wat je hebt, daarom kun je uitgaan van 'genoeg' geld Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 15:47. |
08-04-2003, 11:50 | |
hmmmmmmmmmmm
dat zou ik echt erg tof vinden ik zou een raketschild aanleggen (heb ik mijn leven lang rust) ik zou 1 heel lief meisje mee vragen ik zou heel veel eten meenemen, alle soorten, en een kok en een keuken ik zou er elk jaar een muziek festival organiseren ik zou ik elk e boom een speaker hangen, en dan de hele dag mooi muziek draaien ik zou op mijn rug liggen, naar de zon kijken, met mijn benen in het water, met mijn hoofd rusten op de buik van het meisje, er zou Wish you where here van Pink Floyd over het hele ijland klinken, ik zou naast mij een dikke watermeloen liggen. hmmmmmmmmmmmm was dat maar waar,. ik zou mijzelf zo danig laten genetish manipuleren dan ik kiewen had, en onder water kon zwemmen. Ik zou een eigen dolfijn nemen. en dan op het hoogtepunt komt er een metoeriet op het eiland zodat alles in een keer stopt, zonder gedoe, als je juist superblij bent
08-04-2003, 14:53 | ||
Citaat:
Ik zou trouwens helemaal niks met het eiland doen. Of ja, misschien een kudde gnoe's daar neerplanten (met natuurlijk een klein groepje hyena's). |
08-04-2003, 15:30 | |
Verwijderd
|
Verkopen of ombouwen naar een vakantiepark.
Zo'n eiland op zich is niet zo duur. Maar het is wel duur als je er een beetje luxe wil gaan leven. Stroom: een duur aggregaat (met dure brandstof want die moet speciaal voor jou naar dat eiland worden gebracht). Een stenen huis? Al die stenen moeten voor jou worden gebracht+ alle kennis/mankracht moet worden gebracht. Water? moet ook worden gebracht (of een waterzuiveringsinstallatie+ iets om zout in zoet water te veranderen). Is onbetaalbaar, was een tijd geleden ook iemand die een eiland won bij radio 538 volgens mij en die heeft het terug gegeven... Op zich wel een romantisch idee, maar het kost zo gruwelijk veel.... |
08-04-2003, 15:51 | ||
Citaat:
Een appartement moet je ook nog helemaal inrichten Ik vergelijk t op grond van de grondprijs(of vierkante meter) en dat kan dus wel Hmm oke |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 17:49 | |