Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 10:46
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
JJzD schreef op 01-04-2003 @ 06:00:
t vervelende is all1 dat de profeten uit het oude testament en jezus iets totaal anders te melden hebben dan de profeet mohammed

ineens heeft God er genoeg van en stuurt maar een andere boodschap de wereld in??
mohammed komt in de bijbel nieteens voor en jezus wel in de koran, hoe verklaar je dat?
de jaartelling van de islam telt vanaf de geboorte van mohammed, dus dta betekent dat hij de eerste is die iets bereikt heeft.

maar eigenlijk snap ik je laatste vraag niet, maar k zou zeggen. God stuurt steeds nieuw boodschappers jah totdat iemand een keer doordringt en dus was mohammed de laatste.....in de islam.
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 11:26
leonkorn
Avatar van leonkorn
leonkorn is offline
Citaat:
sy'rai schreef op 01-04-2003 @ 11:42:
het gaat er toch om dat hij aan het kruis is gehangen en hij wordt over het algemeen beschouwt als dat hij zijn doel niet heeft bereikt, ook al heeft ie aan het kruis gehangen, wie heeft hij bereikt?
Hij is OPGESTAAN uit de dood .. Hij heeft zijn doel wel bereikt, hij wist dat Hij zou gaan sturven en opstaan. Kijk maar hoeveel mensen zijn boodschap WEL hebben aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:31
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
leonkorn schreef op 01-04-2003 @ 12:26:
Hij is OPGESTAAN uit de dood .. Hij heeft zijn doel wel bereikt, hij wist dat Hij zou gaan sturven en opstaan. Kijk maar hoeveel mensen zijn boodschap WEL hebben aangenomen.
en wta is de boodschap dan wel?

ik geloof dat er maar 1 in geslaagd is en dta is de profeet mohammed, maar ieder heeft zn eigen opinie en dta respecteer ik
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:37
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
LoCa_LaDy schreef op 26-03-2003 @ 08:46:
Omdat mijn vriend Moslim is
Waarom zou jij je dan aan moeten passen; vraag liever of je vriend Christen wordt!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 06:50
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
BARON schreef op 01-04-2003 @ 22:37:
Waarom zou jij je dan aan moeten passen; vraag liever of je vriend Christen wordt!
Ga liever met respect en acceptatie (van elkaars religie) met elkaar om.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:02
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 02-04-2003 @ 07:50:
Ga liever met respect en acceptatie (van elkaars religie) met elkaar om.
ja nu zeg je het zelf!
een buitenlander met een godsdienst uit het buitenland vind dat zijn vriendin ook die godsdienst moet hebben.... jezus pas je eens een beetje aan aan nederland en word gewoon christen als je zo graag gelovig wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
theone87nl schreef op 02-04-2003 @ 22:02:
ja nu zeg je het zelf!
een buitenlander met een godsdienst uit het buitenland vind dat zijn vriendin ook die godsdienst moet hebben.... jezus pas je eens een beetje aan aan nederland en word gewoon christen als je zo graag gelovig wil zijn.
Oh nos! Iemand heeft een andere religie dan men in de jaren '50 gewend was! Dramatisch!

__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:50
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-04-2003 @ 22:18:
Oh nos! Iemand heeft een andere religie dan men in de jaren '50 gewend was! Dramatisch!

Kom McCaine, we weten allemaal dat de Islam een intolerante godsdienst is, die in ontwikkeling ver achterloopt bij het Christendom. Ook al proberen "Imam-marketeers" ons altijd wijs te maken dat dit niet zo is, de feiten spreken voor zich. Waarom jij altijd de Islam loopt de bejubelen kan ik met mijn verstand niet bij, zeker niet in jouw situatie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 03-04-2003 @ 15:50:
Kom McCaine, we weten allemaal dat de Islam een intolerante godsdienst is, die in ontwikkeling ver achterloopt bij het Christendom. Ook al proberen "Imam-marketeers" ons altijd wijs te maken dat dit niet zo is, de feiten spreken voor zich. Waarom jij altijd de Islam loopt de bejubelen kan ik met mijn verstand niet bij, zeker niet in jouw situatie.
...nee, en het christendom is uitermate tolerant. Kom nou toch. In beide religies heb je strenge en minder strenge groeperingen. In Nederland zijn inderdaad veel strengere islamieten, maar dat komt voornamelijk omdat die, uit hun eigen land, terugvallen op hun eigen cultuur en er heel erg in wegkruipen. Turkse jonge mensen in de grote steden zijn écht niet allemaal zo streng gelovig, hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:19
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
ik snap dit allemaal niet hoor! waarom moet je nou bekeren! je moet het, en dan wordt je onderdrukt door je man. Ik heb een vriendin en die mag niet uit, maar dr tweelingbroer mag dat wel! heel veel dingen zijn TE verschillend van elkaar. De culturen verschillen te veel, ik heb een programma gezien van een vrouw die was bekeerd. Ze was helemaal niet meer vrij. Ze mocht niet meer uit, niet meer naar vrienden enz. toen moest ze mee naar dat land en daar mocht ze alleen binnen zitten, toen is ze gewoon gevlucht met haar kindje, per paard zelfs. over alle grenzen gesmokkelt en ze woont nu weer in nederland. Maar t lijkt me geen goed id
Ik ben geen rascist maar het verschilt gewoon te veel in cultuur. Geen goed id. Ik snap ook niet waarom een moslim en een christen niet met elkaar kunnen trouwen zonder te bekeren! slaat nergens op
maja Succes!
__________________
Geniet van elke dag.. En je bent pas rijk als je gezond bent!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:44
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Je wilt je bekeren omdat je vriend moslim is? En je bent 15?! Kom op zeg, waar gaat dit over... Je bent 15, denk je nou echt dat je over de liefde van je leven kunt spreken? Uit je reacties maak k op dat je niet erg gelovig bent (correct me if I'm wrong) dus wat als t uitgaat? Wil je dan weer ff christen worden ofzo??? Ieder zn geloof hoor, helemaal geen problemen mee, maar zo ga je niet om met t geloof, met geen 1 ervan. Jezus () je bent 15! Je bent gwoon ff verliefd en je wilt je meteen bekeren, hoezo vreeeeselijk naief.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:21
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
BARON schreef op 03-04-2003 @ 15:50:
Kom McCaine, we weten allemaal dat de Islam een intolerante godsdienst is, die in ontwikkeling ver achterloopt bij het Christendom. Ook al proberen "Imam-marketeers" ons altijd wijs te maken dat dit niet zo is, de feiten spreken voor zich. Waarom jij altijd de Islam loopt de bejubelen kan ik met mijn verstand niet bij, zeker niet in jouw situatie.
Dat is toch logisch?
Voor hun zijn hun normen en waarden de enige juiste, voor hun zijn wij westerlingen alsof wij in tirannie leven terwijl wij dat juist denken van hun.
Geen wonder dat er dan conflicten komen.

De meeste mensleijke conflicten komen niet voort uit kwaadheid, maar over verschillende ideeen over wat goed is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:25
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 03-04-2003 @ 19:21:
Dat is toch logisch?
Voor hun zijn hun normen en waarden de enige juiste, voor hun zijn wij westerlingen alsof wij in tirannie leven terwijl wij dat juist denken van hun.
Geen wonder dat er dan conflicten komen.

De meeste mensleijke conflicten komen niet voort uit kwaadheid, maar over verschillende ideeen over wat goed is.
Dan is het beter als we elkaar zoveel mogelijk links laten liggen: Geen Westerse bedrijven die zich met hun gaan bemoeien en geen Ali Baba's die zeggen hoe wij ons hier moeten gedragen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:02
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BARON schreef op 03-04-2003 @ 15:50:
Kom McCaine, we weten allemaal dat de Islam een intolerante godsdienst is, die in ontwikkeling ver achterloopt bij het Christendom. Ook al proberen "Imam-marketeers" ons altijd wijs te maken dat dit niet zo is, de feiten spreken voor zich. Waarom jij altijd de Islam loopt de bejubelen kan ik met mijn verstand niet bij, zeker niet in jouw situatie.
Ik loop de islam absoluut niet te bejubelen. De point is dat ik aan 90% van de georganiseerde religies een even enorme hekel heb, en dat ik niet daarvoor alleen maar de Islam als zondebok uitkies, iets wat jij wel doet. Ik zou kunnen zeggen dat ik met mijn verstand niet bij waarom jij het Christendom alsmaar bejubelt kan.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:54
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
McCaine schreef op 03-04-2003 @ 21:02:
Ik loop de islam absoluut niet te bejubelen. De point is dat ik aan 90% van de georganiseerde religies een even enorme hekel heb, en dat ik niet daarvoor alleen maar de Islam als zondebok uitkies, iets wat jij wel doet. Ik zou kunnen zeggen dat ik met mijn verstand niet bij waarom jij het Christendom alsmaar bejubelt kan.
Ik hou ook niet van godsdienst, maar van alle godsdiensten is de Islam de ergste, dat kun je, het verleden even buiten beschouwing latend, gerust stellen. En aangezien ik anno nu leef richt ik me dus liever op een nu grote gevaarlijke groep, de Islam, dan op een paar onbetekenende christen fundamentalistjes of andere godsdienstwaanzinnigen ergens ver weg.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 21:06
HaMzA
Avatar van HaMzA
HaMzA is offline
Citaat:
BARON schreef op 03-04-2003 @ 23:54:
Ik hou ook niet van godsdienst, maar van alle godsdiensten is de Islam de ergste, dat kun je, het verleden even buiten beschouwing latend, gerust stellen. En aangezien ik anno nu leef richt ik me dus liever op een nu grote gevaarlijke groep, de Islam, dan op een paar onbetekenende christen fundamentalistjes of andere godsdienstwaanzinnigen ergens ver weg.
Niet alle moslims zijn zoals jij denkt, een paar verpesten het voor de rest! dus waarom is de Islam dan gevaarlijker dan bijvoorbeeld het Christendom?
__________________
Don't let 'em JACK U UP, CRACK U UP, BACK U UP and PIMP SLAP U UP!!! JUST SAY WESTSIDE TILL I DIE!!! haha biatch
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 21:33
maysa
maysa is offline
asjeblieft man
veralgemeen toch zo nie
omda er een paar mensen zo doen is de rest da toch nie
je ziet alleen ma de slechte dingen
de goeie tonen ze nie
je weet zoveel nie van andere godsdiensten
tis verschrikkelijk engdenkend van je baron
en helemaal nie redelijk
kijk toch es goe jong
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 21:58
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BARON schreef op 03-04-2003 @ 23:54:
Ik hou ook niet van godsdienst, maar van alle godsdiensten is de Islam de ergste, dat kun je, het verleden even buiten beschouwing latend, gerust stellen. En aangezien ik anno nu leef richt ik me dus liever op een nu grote gevaarlijke groep, de Islam, dan op een paar onbetekenende christen fundamentalistjes of andere godsdienstwaanzinnigen ergens ver weg.
Gezien de invloed die de religious right heeft op het beleid van onze grote vriend aan de overkant van de Oceaan zou ik het niet bepaald "onbetekenend" en "ver weg" willen noemen eigenlijk.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 08:09
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-04-2003 @ 22:58:
Gezien de invloed die de religious right heeft op het beleid van onze grote vriend aan de overkant van de Oceaan zou ik het niet bepaald "onbetekenend" en "ver weg" willen noemen eigenlijk.
Als er iets is wat je mij absoluut niet wijs kan maken, is het dat die vervloekte oorlog iets met het Christendom te maken heeft.
Dat soort religious right is net als de KuKluxKlan, complete misinterpretatie, al dan niet bewust, van de bijbel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 08:11
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
BARON schreef op 03-04-2003 @ 20:25:
Dan is het beter als we elkaar zoveel mogelijk links laten liggen: Geen Westerse bedrijven die zich met hun gaan bemoeien en geen Ali Baba's die zeggen hoe wij ons hier moeten gedragen.
Ben het natuurlijk geheel met je eens.
Die ali Baba's helaas niet, en ze zullen ons niet zomaar met rust laten, want dat is voor hun gevoel tegen hun normen en waarden, en 1 van die normen is dat iedereen al die andere normen moet en zal overnemen.
hoewel ik dat idee soms ook krijg van ons westerlingen.
(Bush)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 07:38
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-04-2003 @ 22:58:
Gezien de invloed die de religious right heeft op het beleid van onze grote vriend aan de overkant van de Oceaan zou ik het niet bepaald "onbetekenend" en "ver weg" willen noemen eigenlijk.
good point,

stel je voor, als dat niet zou zijn, dan zou nederland toch juist vervreemd zijn, of zie ik et nou verkeerd
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 07:42
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 06-04-2003 @ 09:11:
Ben het natuurlijk geheel met je eens.
Die ali Baba's helaas niet, en ze zullen ons niet zomaar met rust laten, want dat is voor hun gevoel tegen hun normen en waarden, en 1 van die normen is dat iedereen al die andere normen moet en zal overnemen.
hoewel ik dat idee soms ook krijg van ons westerlingen.
(Bush)
ik vindt dat de eerste bemoeienissen toch echt wel vanuit het westen kwamen en hun drift tot het vergroten van hun empire en zo. Toen kwamen de onderhandelingen pas later en dna ook nog oneerlijk en onwaardig en nu hebben de zogenaamde "ali babas" zeker heel veel te zeggen in de grote westerse wereld, nou k d8 et nie!
En inderdaad bush kan er ook wta van jah! Maar wta d8 je van andere leiders, als die in frankrijk en die in oostenrijk of zo en P. fortuyn in ned. kwam ook wel aardig dicht bij de "echte" gedachten van de nederlanders en niet de:mij kan het niks schelen houding. want dat doet het WEL. Ze hebben alleen maar een veelzeggende leider nodig en hops geen teken van een buitenlander in nederland meer!
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:26
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
sy'rai schreef op 07-04-2003 @ 08:42:
ik vindt dat de eerste bemoeienissen toch echt wel vanuit het westen kwamen en hun drift tot het vergroten van hun empire en zo. Toen kwamen de onderhandelingen pas later en dna ook nog oneerlijk en onwaardig en nu hebben de zogenaamde "ali babas" zeker heel veel te zeggen in de grote westerse wereld, nou k d8 et nie!
En inderdaad bush kan er ook wta van jah! Maar wta d8 je van andere leiders, als die in frankrijk en die in oostenrijk of zo en P. fortuyn in ned. kwam ook wel aardig dicht bij de "echte" gedachten van de nederlanders en niet de:mij kan het niks schelen houding. want dat doet het WEL. Ze hebben alleen maar een veelzeggende leider nodig en hops geen teken van een buitenlander in nederland meer!
Tip: Probeer je zinnen 'ns normaal te formuleren; misschien kan ik er dan ook op reageren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:11
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
BARON schreef op 09-04-2003 @ 20:26:
Tip: Probeer je zinnen 'ns normaal te formuleren; misschien kan ik er dan ook op reageren.
het lijkt mij wel duidelijk genoeg hoor, en als je het niet snapt moet je misschien maar eerst lezen waar ik op gereageerd hebt anders schiet het nog niets op......

en als je het nog niet snapt zeg dan even welk deel niet, dan zal ik het je fijntjes nog es uitleggen, qua woordgebruik op de computer ben ik idd nog al lui, maar dat betekent niet dta ik meteen onduidelijk schrijf ok.
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:07
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
sy'rai schreef op 10-04-2003 @ 11:11:
het lijkt mij wel duidelijk genoeg hoor, en als je het niet snapt moet je misschien maar eerst lezen waar ik op gereageerd hebt anders schiet het nog niets op......

en als je het nog niet snapt zeg dan even welk deel niet, dan zal ik het je fijntjes nog es uitleggen, qua woordgebruik op de computer ben ik idd nog al lui, maar dat betekent niet dta ik meteen onduidelijk schrijf ok.
Ik heb het gelezen, maar ik vind het echt onduidelijk. Je haalt Pim erbij, maar je hebt het ook over andere leiders enzo. Verder praat je over "een kan het niks schelen houding". Als je nu eens duidelijk zegt wat je bedoelt, dan kan ik ook inhoudelijk reageren.

Trouwens leuk dat je uit Vlissingen komt, ik ben zelf uit Middelburg, dus misschien hebben we elkaar in real life al eens ontmoet. Zeeland is klein zoals je weet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:06
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
BARON schreef op 11-04-2003 @ 00:07:
Ik heb het gelezen, maar ik vind het echt onduidelijk. Je haalt Pim erbij, maar je hebt het ook over andere leiders enzo. Verder praat je over "een kan het niks schelen houding". Als je nu eens duidelijk zegt wat je bedoelt, dan kan ik ook inhoudelijk reageren.

Trouwens leuk dat je uit Vlissingen komt, ik ben zelf uit Middelburg, dus misschien hebben we elkaar in real life al eens ontmoet. Zeeland is klein zoals je weet.
ow dat wist k niet goh dan zal k maar es beginnen wat aardiger tegen je te doen he voordat ik je strax ken of zo...

het is een reactie op iets maar k weet niet meer precies waar et over ging eerlijkgezegd. Oh jah dat over pim heb ik een eigen mening over jah. K denk dta hij inderdaad inspeelde op de angst van mensen en dat hij daar gebruik van maakte zodat hij gewoon een zijn gang zou gaan, hij zou uiteindelijk heel erg veel macht hebben gehad, omdta hij precies zij wat andere mensen dachten...snap je, kom maar op wat was er nog meer onduidelijk?
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:39
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
sy'rai schreef op 11-04-2003 @ 10:06:
ow dat wist k niet goh dan zal k maar es beginnen wat aardiger tegen je te doen he voordat ik je strax ken of zo...

het is een reactie op iets maar k weet niet meer precies waar et over ging eerlijkgezegd. Oh jah dat over pim heb ik een eigen mening over jah. K denk dta hij inderdaad inspeelde op de angst van mensen en dat hij daar gebruik van maakte zodat hij gewoon een zijn gang zou gaan, hij zou uiteindelijk heel erg veel macht hebben gehad, omdta hij precies zij wat andere mensen dachten...snap je, kom maar op wat was er nog meer onduidelijk?
Pim speelde in op een algemene ontevredenheid over verschillende onderwerpen. Met name integratie, veiligheid, zorg en onderwijs. En op deze zeer belangrijke terreinen heeft paars het laten afweten. Mensen zijn tegenwoordig inderdaad bang op straat voor criminelen, bestaande voor 80% uit buitenlanders. Die angst was er dus al, en is niet door Pim aangewakkerd. En het is inderdaad de hoogste tijd dat er aan al die criminaliteit wat gedaan wordt, en dan mag je best hard optreden. Pim zou dat waarschijnlijk ook zo gedaan hebben. Hij zei altijd: "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden".
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:59
latino-gurl
latino-gurl is offline
Ik ben zelf moslim en m'n ouders ook maar m'n vader is egt TEGEN de islam.hij doet et alleen voor m'n ma....ik mag bv
-geen sluier dragen
-niet bidden
-niet teveel aand8 eraan besteden
maar ik weet wel waar het allemaal over gaat enzo

Je moet bovendien er niet soepel over nadenken...als je er eenmaal in bent kun je er moeilijk uit....geloof me maar.

Maar ik denk niet dat je deze vraag aan anderen moet stellen de egte beslissing moet je zelf weten

GOOD LUCK!
__________________
What ur looking at huh?!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:03
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
geen bewijs zal ik niet gelovig worden

maar als ik wel ga geloven, zal ik moslim worden, spreekt me het meeste aan, maar ook om te bewijzen dat moslims niet allemaal dom/slecht/osamas zijn, in tegendeel
__________________
Kom maar op!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:36
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
BARON schreef op 11-04-2003 @ 21:39:
Pim speelde in op een algemene ontevredenheid over verschillende onderwerpen. Met name integratie, veiligheid, zorg en onderwijs. En op deze zeer belangrijke terreinen heeft paars het laten afweten. Mensen zijn tegenwoordig inderdaad bang op straat voor criminelen, bestaande voor 80% uit buitenlanders. Die angst was er dus al, en is niet door Pim aangewakkerd. En het is inderdaad de hoogste tijd dat er aan al die criminaliteit wat gedaan wordt, en dan mag je best hard optreden. Pim zou dat waarschijnlijk ook zo gedaan hebben. Hij zei altijd: "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden".
jah maar heeft het wat geholpen, hij was dus eigenlijk een soort stille vennoot van al die mensne in nederland, die niks durfden te zeggen.

zo zie ik et althans..
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Een stukje waarheid over de Islam
Kaka8
4 23-01-2011 10:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Stemmingmakerij over islam onverantwoord'
Verwijderd
159 27-04-2006 00:16
Levensbeschouwing & Filosofie [Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam.
Hydrogen
1 25-09-2005 14:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Islam vs islamisme; wat kan men in democratisch Europa verwachten?
Gatara
463 29-01-2005 13:56
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 22:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.