Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 21:36
Dreamwave
Dreamwave is offline
Bijna iedereen masturbeerd wel en is wel es klaargekomen, de ene keer beter dan de andere keer...
Hoe verschilde je beste orgasme met normale orgasmes en hoe kwam het dat ie zo lekker was?

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:12
Big Brother
Big Brother is offline
als je 10 keer inhoudt voor je orgasme, is dat orgasme altijd beter, intenser in elk geval
maar meestal heb ik daar geen zin in
Oud 06-05-2003, 22:27
Qimm
Qimm is offline
Idd, bijna iedereen...
Oud 06-05-2003, 22:41
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 06-05-2003 @ 22:36:
Bijna iedereen masturbeerd wel en is wel es klaargekomen, de ene keer beter dan de andere keer...
Hoe verschilde je beste orgasme met normale orgasmes en hoe kwam het dat ie zo lekker was?
vanwaar die ?

Maar t zal inderdaad door een lang voorspel of het lang uitstellen van t orgasme komen ja... dat ligt wel het meest voor de hand.
Oud 07-05-2003, 07:32
sofie3
sofie3 is offline
Randjesfietsen laat me helemaal uit m'n dak gaan
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 07:36
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2003 @ 23:27:
Idd, bijna iedereen...
Is het écht nog nooit gelukt? Niet met je vingers, met de douchestraal, met een vibrator, onder het genot van een filmpje, bij het lezen van een sexverhaal...?

Het uitstellen van het orgasme bepaald bij het masturberen bij mij ook de hevigheid ervan. Maar hoe lekker ik mezelf ook kan laten klaarkomen, niks haalt het bij hoe mijn vriend dat kan. Maar daar zit denk ik ook een ander gevoel in z'n totaal bij, intiemer.
Oud 07-05-2003, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2003 @ 23:27:
Idd, bijna iedereen...
Ik kon het ook heel lang niet.. en ik vond er ook niets aan om te masturberen.. Tot ik een vriend kreeg (das nu 9 maanden geleden) Ik vond (en vind) het echt superlekker wat hij deed. Maar ik kon (nog niet) klaarkomen. Ik ben toen een beetje gaan oefenen en na een tijdje kon ik het met de douchestraal, maar alleen maar in een gekke positie
Na nog wat meer oefenen kon ik het ook met mijn eigen handen.
Tot nu toe ben ik 1 keer klaargekomen met mijn vriend erbij, maar dat was in bad terwijl hij mijn clitoris stimuleerde met de douchestralen.
Nu hopen we dat het ooit ook nog gewoon lukt Dus met zijn vingers of mond.

Bij mij heeft het dus wel gewerkt door te oefenen.. veel dingen proberen en op een gegeven moment voel je wanneer je door moet gaan, dat voelde ik namelijk in het begin niet. Ik vond het wel lekker ofzo maar ik wist niet wat ik moest blijven doen om een orgasme te krijgen.
Nouja, ik kan het dus nog steeds niet als mijn vriend mij vingert of beft. Maar lekker is het wel

Heel veel succes,
Appeltje
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 08:44
MUBA
MUBA is offline
als je een tijdje niet meer hebt gerukt en daarna weer een keer wel is dat ook beter dan normaal.
Oud 07-05-2003, 08:44
Evito
Evito is offline
Ik geloof dat ik het vier dagen niet gedaan had, en toen had ik aan een heel geil meisje gedacht, nou, toen zat het wel in mijn eigen gezicht
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 08:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 07-05-2003 @ 07:36:
Is het écht nog nooit gelukt? Niet met je vingers, met de douchestraal, met een vibrator, onder het genot van een filmpje, bij het lezen van een sexverhaal...?
Tried all of the above, oke behalve een vibrator dan... Maar nee... ach in time...
Oud 07-05-2003, 09:04
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Evito schreef op 07-05-2003 @ 09:44:
Ik geloof dat ik het vier dagen niet gedaan had, en toen had ik aan een heel geil meisje gedacht, nou, toen zat het wel in mijn eigen gezicht
Haha good for you

Randjesfietsen en uitstellen doet het het best voor mij.
Oud 07-05-2003, 09:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-05-2003 @ 09:45:
Tried all of the above, oke behalve een vibrator dan... Maar nee... ach in time...
Bij mij heeft het ook heel lang geduurd tot ik eindelijk een orgasme kreeg gewoon blijven oefenen

Bij mij lukte het eerst met de douchestraal... en na een tijdje lukte het als me vriend me befte.
Zelf met me eigen vingers lukt het ook nog niet maar ik blijf oefenen.
Oud 07-05-2003, 09:53
poesiefox
poesiefox is offline
Vorige week zat wel in de top tien, toen ik mijn haar droog stond te fohnen en mijn vriend voor me door de knieen ging. En dan heb ik het over top tien kwaliteit vanaf de allereerste seconde.

Ik word van goeie sex ook altijd zo vreselijk emotioneel, en da's ook nog eens een extra beloning, al de liefdesgevoelens die door je heen razen, vooral als ik merk dat hij ze op dat moment ook voelt.

Dan heb je een lichamelijke en een emotionele connectie, een high, een rush, tegelijk.

Dat is voor mij pas kwaliteitssex.
Oud 07-05-2003, 10:36
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 07-05-2003 @ 08:32:
Randjesfietsen laat me helemaal uit m'n dak gaan
Met een fiets over je....

Inderdaad, een tijdje je net in kunnen houden en dan ineens whoppa
Oud 07-05-2003, 18:08
ZHAzha
ZHAzha is offline
Net heb ik weer een onwijs heerlijke orgasme gehad..

Omdat ik de hele dag al zin had, maar mijn vriend moest werken.. en zelf lukt het me niet (met vingers) dus ik zat met smacht te wachten totdat hij terug kwam.. en dat was het lange wachten wel waard
Oud 07-05-2003, 19:42
ZHAzha
ZHAzha is offline
hehe voel me echt voldaan nu
Oud 08-05-2003, 10:44
@tmoz
@tmoz is offline
Het lekkerste orgasme vind ik persoonlijk,is nadat je coke heb gebruikt.... Dan heb je't gevoel alsof je naar de maan wordt geschoten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:12
Evito
Evito is offline
Volgens mij was het net, ik had de douchestraal er vol opgezet en trok me daarbij af. In mijn heen en weer huppelen heb ik alle hoeken van de douchekabine gezien.

Walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:29
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 08-05-2003 @ 12:12:
Volgens mij was het net, ik had de douchestraal er vol opgezet en trok me daarbij af. In mijn heen en weer huppelen heb ik alle hoeken van de douchekabine gezien.

Walgelijk.
* giert het uit*

Je bent echt geschift maar wel een schatje. Heerlijk.
Oud 08-05-2003, 23:44
kwebbelmutsje
kwebbelmutsje is offline
en dan mag nu iemand mij uitleggen wat randjesfietsen is *nieuwsgierig*
Oud 09-05-2003, 00:18
Verwijderd
Citaat:
kwebbelmutsje schreef op 09-05-2003 @ 00:44:
en dan mag nu iemand mij uitleggen wat randjesfietsen is *nieuwsgierig*
Sexueel stimuleren tot je bijna klaarkomt, dan even ophouden, weer doorgaan tot je bijna klaarkomt, even ophouden, enzovoort, en als je het genoeg vindt dan laat je het orgasme komen. Het wordt hierdoor heftiger.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 00:30
Verwijderd
Ehm...stoned is wel lekker. Of als je doodmoe thuiskomt van een houseparty en je kunt nog niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 00:50
KiMZz
KiMZz is offline
Hmz geeen idee! Alle orgasmes zijn lekker.... Maar idd na randjesfietsen wel extra lekker...
Oud 09-05-2003, 10:08
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-05-2003 @ 01:18:
Sexueel stimuleren tot je bijna klaarkomt, dan even ophouden, weer doorgaan tot je bijna klaarkomt, even ophouden, enzovoort, en als je het genoeg vindt dan laat je het orgasme komen. Het wordt hierdoor heftiger.
Nou ja, het is wel ietsjes ingewikkelder, omdat je het subtieler moet spelen dan "bijna klaarkomen"...

Deze vraag komt zo vaak terug, dat een handleiding wel op prijs zou gesteld worden denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:53
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-05-2003 @ 09:45:
Mij lukt het ook niet, en als me vriend het doet ook niet! Kan ik me best wel kut over voelen! heb jij dat ook!? Een vriendin van mij komt namelijk altijd en heel snel klaar.. best wel lullig..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:11
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
josdebos schreef op 09-05-2003 @ 11:53:
Mij lukt het ook niet, en als me vriend het doet ook niet! Kan ik me best wel kut over voelen! heb jij dat ook!? Een vriendin van mij komt namelijk altijd en heel snel klaar.. best wel lullig..
op wat voor manier vingeren jullie precies als ik dat mag vragen ...? mischien dat je het op een andere manier kan doen waardoor je wel klaarkomt
leg maar is uit
Oud 09-05-2003, 11:48
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 12:11:
op wat voor manier vingeren jullie precies als ik dat mag vragen ...? mischien dat je het op een andere manier kan doen waardoor je wel klaarkomt
leg maar is uit
Tja het klinkt heel stom, maar zelf vinger ik me niet, stimuleer me clitoris wel. Me vriend vingert me wel heel vaak. en dan op allemaal verschillende manieren; staand liggend, zittend en soms met meerdere vingers. Ook beft en vingert ie me wel eens tegelijk.. maar hoe lekker het ook is, ik kan gaan schreeuwen van genot, helemaal beginnen te trillen en dan heb ik ook echt het idee dat het komt.. maar dan is er altijd iets in me, wat ik echt absoluut niet wil dat zorgt dat ik zn hand wegsla, me opeens omdraai of dat er iets gebeurt waardoor het stopt. Heel stom ik weet het, me vriend heeft me een keer ruim een half uur lang gebeft en gevingerd, en het was heel erg lekker, maar ik kwam niet. Ik ziet hier zelf ook best wel mee, en volgens mij vindt me vriend het ook wel jammer!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:54
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
josdebos schreef op 09-05-2003 @ 12:48:
Tja het klinkt heel stom, maar zelf vinger ik me niet, stimuleer me clitoris wel. Me vriend vingert me wel heel vaak. en dan op allemaal verschillende manieren; staand liggend, zittend en soms met meerdere vingers. Ook beft en vingert ie me wel eens tegelijk.. maar hoe lekker het ook is, ik kan gaan schreeuwen van genot, helemaal beginnen te trillen en dan heb ik ook echt het idee dat het komt.. maar dan is er altijd iets in me, wat ik echt absoluut niet wil dat zorgt dat ik zn hand wegsla, me opeens omdraai of dat er iets gebeurt waardoor het stopt. Heel stom ik weet het, me vriend heeft me een keer ruim een half uur lang gebeft en gevingerd, en het was heel erg lekker, maar ik kwam niet. Ik ziet hier zelf ook best wel mee, en volgens mij vindt me vriend het ook wel jammer!

Dan zou je eens een keer tujdens de vrijpartij kunnen proberen om jezelf klaar te laten komen door met je klitje te spelen. Hij ligt dan naast je en houdt je lekker vast, het is de bedoeling dat jij je veilig voelt. Ga desnoods samen onder de dekens liggen.

Als het eenmaal een keer gelukt is met iemand erbij, dan is het vanaf dat moment heel makkelijk. Het is echt een psychologische blokkade.

Een voorbereiding kan zijn leren te plassen als hij staat te kijken, dan doet namelijk hetzelfde hersengebied mee.
Oud 09-05-2003, 11:58
josdebos
josdebos is offline
thanks voor je tips, het probleem is alleen dat ik het bij mezelf ook niet voor mekaar krijg! En ik weet niet of hij dat wel zo leuk vindt, als we bezig zijn hebben we ook echt seks, en wild ook. om dan te zeggen w8 ff... Nog een probleem is dat ik heel snel "droog" wordt...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:59
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
josdebos schreef op 09-05-2003 @ 12:58:
thanks voor je tips, het probleem is alleen dat ik het bij mezelf ook niet voor mekaar krijg! En ik weet niet of hij dat wel zo leuk vindt, als we bezig zijn hebben we ook echt seks, en wild ook. om dan te zeggen w8 ff... Nog een probleem is dat ik heel snel "droog" wordt...
Als je t nou op zijn hondjes doet, kan hij je ondertussen vingeren..
Oud 09-05-2003, 12:02
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
josdebos schreef op 09-05-2003 @ 12:58:
ik denk dat er ergens een blokkade zit die jou laat stoppen.
probeer het zelf is..neem er de tijd voor..
stimuleer eerst je clitoris en op het moment dat je meer wilt steek je een vinger naar binnen en ga je met het topje van je vinger je buikkant op. Als het goed is zit daar een ribbelig voelende plek die bij stimulatie bij bijna iedere vrouw lijdt tot een orgasme. lukt het niet, probeer het dan gewoon een andere keer opnieuw
Oud 09-05-2003, 12:05
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 12:59:
Als je t nou op zijn hondjes doet, kan hij je ondertussen vingeren..
vingeren lukt dan niet.. me klit stimuleren zou kunnen maar ja..
als wij het op zn hondjes doen.. dan is het even wat moeilijker om me klit ondertussen nog te stimuleren ! ik beweeg dan nogal veel Hij probeert het best wel vaak maar dan raakt ie "de weg kwijt"!!! dus...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:07
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
josdebos schreef op 09-05-2003 @ 13:05:
vingeren lukt dan niet.. me klit stimuleren zou kunnen maar ja..
als wij het op zn hondjes doen.. dan is het even wat moeilijker om me klit ondertussen nog te stimuleren ! ik beweeg dan nogal veel Hij probeert het best wel vaak maar dan raakt ie "de weg kwijt"!!! dus...
Pfft lastig dus. En als hij je eerst wel heel erg opgeilt door te vingeren en te beffen, en daarna gaan vrijen? Misschien kom je wel klaar daarvan, en anders laat je hem eerst klaarkomen en vraag je of ie daarna verder wil gaan met jou.
Of hij gaat eerst heel lang door met jou, tot je misschien wel klaarkomt en daarna pas vrijen. Dan is je vriend tenminste nie zo moe
Oud 09-05-2003, 12:15
josdebos
josdebos is offline
nouw.. we hebben dat alles al geprobeerd.. hij heeft me ook een keer zolang gebeft en gevingerd dat ik bijna te moe was om seks te hebben (erg..) en ik was ook heel gespannen, toen lukte het dus ook niet!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
Er zijn varianten van op zijn hondjes waarbij je niet zoveel beweegt en waarbij hij dus niet zo snele de weg kwijtraakt.

Wat dacht je van de lepeltjes houding of van de brug? ( zie het sexwoordenboek) De lepeltjeshouding kan op je zij, maar ook terwijl hij op zijn rug ligt en jij rugelings helemaal of scheef op hem ligt. Heerlijk relaxed, en hij kan goed bij je clitje. Of jij doet het zelf met hem in je. Zelf raak je ook bij wilde sex niet zo makkelijk de weg kwijt.

Ik kon trouwens ook pas echt lekker en makkelijk klaarkomen als hij stilligt en de boel op druk houdt of hooguit wiebelt of heel langzaam beweegt. Dat wilde gewip, dat gooide me steeds weer van het plateau af, de spierspanning kon zich niet opbouwen omdat die zich steeds weer ontlaadde. Dat was wel heel lekker, maar klaarkomen ho maar! En ik moet er altijd een vinger bij hebben die met mijn klitje speelt, al is het nog maar zo subtiel.

Erna wil ik goed hard en diep en snel, dan komt het nog een keer.

Tegen droogheid kun je bij de drogist van dat spul kopen, hioe heet het ook alweer, eh, glijmiddel!

Denk erom: er is geen standaard recept hoe het 'moet'. Wat voor jou werkt, dat 'moet'. En daar moet je gewoon even achter komen door van alles te proberen.
Oud 09-05-2003, 12:24
josdebos
josdebos is offline
Poesiefox, heb m maar niet gequote.. beetje lang. Dank je wel! Ik zal het allemaal gaan proberen, ik denk dat ik gewoon me helemaal moet laten gaan, en niet denken dat ik voor lul sta, maar tips enzo zijnnatuurlijk altijd welkom!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:41
poesiefox
poesiefox is offline
Natuurlijk sta je niet voor lul, maar dat is wel jouw probleem he.

Je voelt je toch belachelijk, je zo laten gaan, misschien wel bekeken, in ieder geval gaat het sein in je hersenen niet op veilig.

Werk daaraan, en dan moet het lukken. Doe die plas oefening, dat helpt echt, en ga desnoods in het donker onder de dekens vrijen, je MOET je veilig voelen. Daarna kan het altijd nog met de 100 Watt spot erop voor de open ramen.

Mijn vriend had erg de neiging om juist als ik klaarkwam een beetje van me af te schuiven en naar me te gaan liggen kijken, omdat hij dat zo leuk vond. Dan hield het bij mij dus acuut op.Niet veilig genoeg.

Dat heb ik toen maar eens gezegd, en daar had hij werkelijk geen idee van. Dus nu mag-ie best kijken, maar in close-up. Blijven liggen dus!

( wat voor hem betekent dat hij er geen klap van ziet, want hij heeft plus glazen)
Oud 10-05-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 10:53:
Vorige week zat wel in de top tien, toen ik mijn haar droog stond te fohnen en mijn vriend voor me door de knieen ging. En dan heb ik het over top tien kwaliteit vanaf de allereerste seconde.

Ik word van goeie sex ook altijd zo vreselijk emotioneel, en da's ook nog eens een extra beloning, al de liefdesgevoelens die door je heen razen, vooral als ik merk dat hij ze op dat moment ook voelt.

Dan heb je een lichamelijke en een emotionele connectie, een high, een rush, tegelijk.

Haha ja! Dat heb ik ook met die emotie! Toen ik klaarkwam bij mijn vriend (is nu 1 keer nog maar gebeurd, moest ik huilen en lachen tegelijk.. nouja tranen in mijn ogen en lachen enzo.. ik weet niet, heel erg emotioneel!!) En een tijdje terug had ik ruzie met mijn vriend, en ik was heel bang dat het fout zou gaan.. dat hij het uit zou maken ofzo.. Maar toen we het hadden uit gepraat en twee dagen erna seks hadden.. werd ik (en mijn vriend ook trouwens) zooo emotioneel terwijl we aan het vrijen waren echt raar.. wij kreunen, huilen, schreeuwen, alles tegelijk!! Wel heel stoer op zich!

Groetjes, Appel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 10:53:

Haha ja! Dat heb ik ook met die emotie! Toen ik klaarkwam bij mijn vriend (is nu 1 keer nog maar gebeurd, moest ik huilen en lachen tegelijk.. nouja tranen in mijn ogen en lachen enzo.. ik weet niet, heel erg emotioneel!!) En een tijdje terug had ik ruzie met mijn vriend, en ik was heel bang dat het fout zou gaan.. dat hij het uit zou maken ofzo.. Maar toen we het hadden uit gepraat en twee dagen erna seks hadden.. werd ik (en mijn vriend ook trouwens) zooo emotioneel terwijl we aan het vrijen waren echt raar.. wij kreunen, huilen, schreeuwen, alles tegelijk!! Wel heel stoer op zich!

Groetjes, Appel
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten