14-05-2003, 13:58 | ||
Citaat:
|
14-05-2003, 15:49 | ||
Citaat:
Ik vond het wel grappig dat nare man reageerde wat ik dacht... maar voor de rest moeten jullie lekker zelf weten hoe jullie erbij lopen, als ik er maar niet zo hoef bij te lopen...
14-05-2003, 15:51 | ||
Citaat:
14-05-2003, 16:03 | ||
Citaat:
*grapje mensen, grapje*
14-05-2003, 16:09 | ||
Citaat:
14-05-2003, 20:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ieme je hebt toch alle foto's gedownload, zou je ze kunnen Zippen en deze richting opsturen? Dat vergemakkelijkt de zaak ietwat. |
14-05-2003, 20:36 | ||
Citaat:
Er wordt weer veel gechat.. misschien kun je de foto's van anderen verzamelen (wil ik anders ook wel doen) en dan weer een nieuw chatloos meeting fototopic openen. Goed plan?
14-05-2003, 20:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-05-2003, 21:04 | ||
Citaat:
Als je foto's mist.. ik heb ze vrijwel allemaal .. alle digitale foto's die online zijn verschenen zelfs eentje van een ander forum die iemand net voordat ik dat aan het overwegen was ook al online gezet had. Ik hoor het wel X-je voor eXo
14-05-2003, 22:28 | |
ik weet niet hoor. in iedergeval niet bij pixum uploaden dan he
picturetrail blijft best lang gestaan... maar goed je kan toch niet verwachten dat mensen niets gaan zeggen.. het is uo eenmaal raar om specifiek op een foto tereageren en dat in eht aftermeetnig topic gaat bespreken.. er komt toch gechat. en dan is dit weer zon loos topic. kun je imho beter gewoon jou dingen aanpassen. zo onoverzichtelijk is het nou ook weer niet...
16-05-2003, 01:14 | ||
Verwijderd
|
There they are again!
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 01:34. |
16-05-2003, 14:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
17-05-2003, 17:19 | ||
Citaat:
ze hebben em nog bewaard ook *pinkt traantje weg*
17-05-2003, 21:30 | |
servatia, avelon en muizz vanalles hoekje terror koe, at hell en stevill doen stoer, freakjuh the exploding boy frontaal ik wilde sound ff vastleggen... achterlangs... mad athleteje wordt afgevoerd en iedereen is blij dat hidde weg is eengastdiemoeilijkteherkennen is (86dagreed?), exo, chaos, freakjuh, mindlezz the exploding boy, muizz en een stukje nieuwe neus exo en jozz zoenen terwijl iedereen toekijkt tja stukje firefly, jozz, aepie en antartica en nog wat mensen die op de achtergrond wilden aepie vind jozz maar lief en antartica kijkt maar jaloers toe WHAAAAAAAAAAAAAAAA de forumbaas incognito, dusjcrib! (beter bekend als het dinnetje van...) stelletje stinkalto's jozz epileert avelon (goh, die hadden we nog niet gezien) de meest gruwelijke foto van olg! a new nose en firefly kaps op zn mooist EP fokkin D! epd en jozz aant neuken staand is toch moeilijker goh... britt? ben je geepileerd ofzo? een exploding boy/ dying bride combi aepie zit mooi te zijn, dying bride trekt aandacht en ik zie een dievegge (en een freakjuh) aepie zit weer mooi te zijn kaps kan er ook wat van (evenals linksboven ufke) kaps met schaam- en borsthaar (wat dus heel niet opvalt) neotrinity (tanaro volgens jos ) vraagt zich af wat ze daar in godsnaam doet... ZO! hier ben ik 2 fokkin uur mee bezig geweest...
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 21:37. |
|
|