26-06-2003, 17:43 | |
ik absoluut niet, omdat ik zowel bij mn vader als bij mn moeder helemaal géén beschutte tuin heb. en om daar nou te liggen terwijl iedereen je kan zien, nee dank je.
maar ik kan me voorstellen dat ik t wel zou doen, alleen dan niet om geil van te worden( ) maar gewoon om alles mooi bruin te krijgen.
26-06-2003, 19:14 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe t ook als mn moeder en mn zusje dr zijn hoor en als mn vriend er zou zijn zou ik t ook zo doen.. bij anderen niet.. |
26-06-2003, 19:23 | |
Verwijderd
|
Ik doe dat niet stiekem hoor.
Wij hebben een groot balkon (4x4m) op het zuiden, ideaal om de hele dag op door te brengen dus als de zon schijnt. Ik zon daar ook gewoon naakt als iedereen thuis is. In de tuin schijnt niet de hele dag de zon dus daar ga ik vaak liggen in de schaduw als ik oververhit raak. |
26-06-2003, 19:55 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms kwam m'n vader erbij, maar hij houdt niet zo van zon. Nu heb ik geen tuin meer dus stiekem naakt zonnen gaat niet meer Maar geil vind ik het niet, gewoon fijn om egaal bruin te worden en om zo vrij als een vogeltje (een náákt vogeltje) rond te huppelen is ook lekker |
26-06-2003, 19:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik heb m'n ouders en zus al zovaak naakt gezien dat me dat echt niet meer verrast ofzo.. 't Zijn gewoon naakte mensen... |
26-06-2003, 21:07 | |
tja, wij hebben ook een groot dakterras, omheind, en niemand kan me zien (behalve de buurjongen, maar dat vind ik niet zo erg ) dusse...NAAKT rules!
geil word ik er niet van, k wil gewoon lekker zonnen!
26-06-2003, 21:25 | ||
Op vakantie in Frankrijk heb ik het ook eens gedaan trouwens. De duinen in, zwembroek uit en zo een uurtje gelegen. Mijn ouders ongerust eheheh Niks lekkerder dan met je piemel in de wind en in de zon.
Citaat:
|
26-06-2003, 22:02 | |
waarom stiekem?
Bij ons thuis zijn we daar heel open in. Mijn vader en moeder hebben beiden naturistische trekjes. Ben vroeger vaak zat mee gegaan naar een natuurplas waar iedereen naakt lag. Heel ongedwongen sfeertje he. Ze liepen ook om beurten een rondje om alle fotografen weg te jagen
26-06-2003, 22:03 | ||
Citaat:
26-06-2003, 22:21 | ||
Citaat:
|
27-06-2003, 10:05 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom zou je dat niet kunnen? Nou ja, misschien zijn ze bij jullie thuis niet zo open tegenover elkaar. Maar hier in huis wordt genoeg naakt rondgelopen dus zo raar vind ik dat niet |
27-06-2003, 12:50 | |||
Citaat:
Citaat:
|
27-06-2003, 13:20 | |
ik zou het hier thuis wel kunnen, dichtsbijzijnde buren op 300 meter afstand. Maar op alles mee te laten bruinen, vind ik beetje onzin, want wie ziet dat nou? Maar ik doe het niet. Mijn zus zont weleens topless in de tuin, maar meer niet. EN hebben eigen bedrijf thuis, dus vaak is er iemand / of werknemer die rondloopt. enz.
27-06-2003, 15:09 | |
Sorry, ben niet zo goed in stiekum...
(Lieve, die hier bij dertig graden uitermate schaars gekleed op Roskildefestival een beetje staat te internetten omdat ze jullie mist...)
27-06-2003, 21:32 | ||
Citaat:
(Aan een ander gesteld zou dit een buitengewoon idiote vraag zijn. ) |
28-06-2003, 12:41 | ||
Citaat:
28-06-2003, 13:01 | |
'k snap het stiekeme er niet aan? en geil? what the f*ck..
vroeger deed ik het, maar toen kwam 'k erachter dat ik niet bruin word dus is dat weer moeite gespaard.. Mijn ouders zouden er nog tot in staat zijn, er is tenslotte niets ergs aan toch? ze gaan ook wel naar die zwembaden en sauna's voor naakies.. ik ga niet mee, hou der niet van.
29-06-2003, 16:05 | |
Ik zou wel willen, maaar aan de ene kant woont een oude gluur buurman, die gluurt al als ik in mijn bikini lig en aan de andere kant wonen kleine buurjongetjes die de hele dag over de schutting hangen.
Maar ben bang dat als ik dat ga doen, dat ik dan helemaal rood en rood gestippelt ben... ben en allergisch en gevoelig huidje Ach toch maar eens de zonnehemel van oma uitproberen |
29-06-2003, 21:19 | |
Verwijderd
|
Ik vind zonnen een totaal achterlijk concept. Je expres gaan liggen doodvervelen, met als doel een afweermechanisme op gang brengen, wat is dat voor onzin? Je gaat toch ook niet expres koorts krijgen?
Verder snap ik niet waarom iemand stíékem naakt zou zijn. Mogen je ouders niet weten dat je graag naakt in de tuin ligt? Als het een beetje normale ouders zijn zullen ze er echt niet moeilijk over doen. Dus nee, ik zon nooit stiekem naakt. |
29-06-2003, 21:22 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eerste kus Donny must die | 141 | 29-03-2005 14:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
"Het zomert in appartementstad" Gleipnur | 10 | 20-07-2003 23:42 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 |