27-07-2003, 17:04 | |
Ik moet ook niet meteen aan mijn clitoris zitten zonder de bescherming van het klitkapje. Maar een zacht nat tongetje is geen probleem, en ze wordt wat minder gevoelig naarmate ze opgewondener wordt. Dus echte sex lijkt me er voor jou ook heus wel in zitten. Laat je vriendin beginnen met een zacht sabbeltje, en daarna kun je veel meer verdragen.
In een meisje is het ook heel zacht en nat en glad en warm, net als in haar mond. Handen zijn hard, het is geen vergelijk. En wees blij dat hij gevoelig is, subtiele sex is erg lekker, beter dan zo'n rampartij.
27-07-2003, 17:05 | ||
Citaat:
27-07-2003, 17:49 | |
En direct contact met je eikel vermijden. Als ze je wil opwinden kan ze beter haar hand om je hele piemel heenleggen en zachtjes de huid daar bewegen. Joh, de ene eikel is gevoeliger dan de andere. Jullie vinden vast wel een manier van vrijen die voor jou goed werkt. Als ze maar heeeeel voorzichtig is in het begin.
27-07-2003, 17:52 | ||
Citaat:
|
27-07-2003, 17:56 | ||
Citaat:
Een beetje van jezelf en een beetje van Poesie
27-07-2003, 18:42 | ||
Citaat:
( wat leuk, feedback!)
28-07-2003, 23:55 | |
Verwijderd
|
Zo, en dan wordt het nu volgens mij tijd voor een echt antwoord waar je wat aan hebt:
ik heb ook last gehad van een vreselijke gevoelige eikel. Tot ik op een gegeven moment iets las over een eeltlaagje dat onstaat naarmat eje hem meer aanraakt... Ik heb het volgende gedaan: Elke dag schuif je je huid naar achteren (ik neem an dat je dat wel kan..) zorg er voor dat een welgemikte klodder spuug op je eikel komt, en ga gewoon met je duim en je wijsvinger over je eikel heen. Ik weet het, het is een vreselijk klote gevoel in het begin... maar bijt ff door de zure appel heen. Ik verzeker je, dat als je dit twee weken volhoudt om 2 a 3 minuutjes over je blote (wel natte) eikel te wrijven met je vingers, dat je gevoelige eikel als sneeuw voor de zon verdwijnt... Bij mij heeft het goed geholpen, en tevens kom ik nu veel minder snel klaar tijdens het vrijen, dus weer een reden om het te proberen... Succes!!!! |
29-07-2003, 14:20 | |
Me vriendin
vond het niet zo erg dat ie niet zo groot was het ging een poos goed met me gevoelige eikel alleen het klaarkomen ging iets te snel ( 10 min) was nog vrij gevoelig daarna 30 min rust toen weer een keer toen 20 min voor klaarkomen alleen die schok in me eikel paar uur daarvoor was ook nog gevoelig dus volgende keer misschien meer plezier. |
29-07-2003, 16:31 | |
ja wel vooor het eerst me penis ja
we hebben al wel 3 jaar maar we hebben nog nooit blote delen van elkaar gezien was gisteren de eerste was niet de bedoeling om gelijk te neuken enzo maar ja het is er toch van gekomen. Ze vond het niet erg dat ie een beetje klein was. zij vond het jammer natuurlijk dat ik de 1e keer snel klaarkwam maar ze vond het niet erg dus hebben we het daarna nog een keer gedaan en toen duurde het zoals ik al zei iets langer en toen was zij ookgekomen de 1e keer niet. |
|
|