![]() |
|
Als hij me neukt zegt ie nooit als ie komt. Dat merk ik wel (steeds sneller stoten en dan het kloppen van zijn piemel). Als ik hem pijp geeftie het wel aan (Gewoon "Ik kooom..."), als het sperma recht in je keel schiet is dat zeker geen pretje.
Ik zeg altijd wanneer ik kom. Onbewust ofzo. Of gewoonte.
||
Citaat:
*maar ach, het stelt mij in ieder geval in staat om dat soort vooroordelen te lijf te kunnen gaan, want vooroordelen zijn er per slot van rekening om te worden bestreden*
|
![]() |
Nee, dat lijkt me echt verschrikkelijk niet geil en ook genant. Hij merkt het zelf wel, zoiets noem je op elkaar ingespeeld zijn...ik hoef mijn vriend echt niet te vertellen dat ik kom, want dat voelt hij aan, en omgekeerd ook. Dat ge- ik- kom hoeft echt niet van mij...zou alleen maar mijn concentratie kwijtraken enzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen verzonnen verhaal Todo | 9 | 20-05-2005 11:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De prinses en de onbekende tweelingzus Ieke | 0 | 01-02-2004 11:02 |