| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
BULLSHIT |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
jum, jum eeerrrrrggg lekker, ik denk dat dit ijs zo goed loopt dat het na de zomer ook nog wel ffies zal blijven.
ik heb vraatzucht, wraakzucht, jaloezie en hebzucht op en ik vond het eerrrg leker dus die andere ga ik ook nog wel proberen.!!!!!!
|
|
|
|
Magnum 7 sins (of zonden
) is gewoon een nieuw marketing concept, het idee is dat de ijsjes 'limited' zijn doordat er elke maand een andere te koop is. Ik er tot nu toe een paar geproeft en ik vind er geen 1 lekkerder dan een magnum double of de 'classic' magnum white. Geef mij maar een raket (= het best verkochte ijsje deze zomer )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Echt stom: ze zeggen nu op de reclame af en toe dat er nu jaloezie en vraatzucht uit zijn,en ook bij Jamin zie ik deze twee ijsjes liggen.
Maar vraatzucht was eerder al uitgekomen samen met hebzucht geloof ik, nu zou het jaloezie en wraakzucht moeten zijn. Wraakzucht is er ook al maar niet overal...heb m op en hij is errug lekker!? Is ie lekker en waar Op reclame melden ze ook dat ijdelheid nu uit is, is dit zo en wie heeft m al op? Was ie lekker en waar kun je m krijgen? |
|
|
|
|
|
Ik heb Lust wel eens op, die roze. Nou dat is ehct niet zo lekker.
En Jaloerzie, die is wel erg lekker. Pistache ijs, en ook in de chocoladeijs zitten stukjes pistachenoot ![]() Je kunt bij de AH ook mini magnums kopen van 7 zonden
|
|
|
|
Nounou.. NIEUW! Zouden ze er een patent op hebben? Achterlijk is het wel, want ook dit is weer 'ns iets dat als nieuw wordt voorgeschoteld terwijl het niet nieuw is. Chocolade bestaat al eeuwen. Niks nieuws aan. Zelfde geld voor ijs. Dat het nu weer... aan de binnenkant creme + ijs is ipv. stukjes harde/pure chocolade + roomijs is wel zo onbelangrijk. 't Gaat puur om de hype en het meeloopgedrag... de naam is misschien nieuw, maar wat is er nou zo opwindend aan een van de zeven zonde? Opmerkelijke namen... bovendien is het genmod rotzooi en is het van Unilever. Om over de irritante reclames maar te zwijgen...
|
|
||
|
Citaat:
En dan denk ik bijvoorbeeld aan wasmiddel (wat toch af en toe wel handig is...), poetsmiddelen en dergelijke...(Dit even offtopic) |
||
|
|
||
|
Citaat:
Magnum wordt overhyped. Er zit ook nog verschul tussen reclame onderling: Wat is het doel? Commercieel, kiet, of non-commercieel. Hoe vaak kom je het tegen, wat is het budget etc. etc.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken |
Ben jij wel eens iets vreemds in je eten tegengekomen? Auntie M | 123 | 08-02-2004 13:44 | |
| De Kantine |
Sperma invriezen Talon | 33 | 27-12-2003 15:38 | |
| Eten & Drinken |
lekkerste ijsje? Verwijderd | 89 | 04-08-2003 14:11 | |