Advertentie | |
|
16-08-2003, 20:01 | ||
Citaat:
de kwaliteit is minder offcourse, vaak zitten er ook geen labels in, of eruit geknipt
18-08-2003, 12:58 | ||
Citaat:
4 euro |
18-08-2003, 15:17 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
18-08-2003, 18:00 | ||
Citaat:
Ik had 1 foutje trouwens, en jij? En mijn laatste aanwinst is een zilveren slavenarmband met slotje en zilveren dikke creooltjes voor m'n moeder. Die is morgen jarig. En 2 cappuchino op het terras
18-08-2003, 18:49 | |
Aangezien ik hier echt superlang niet geweest ben, heb ik nog erg veel om te vertellen, maar ik zal het beperken tot wat ik vanmiddag gekocht heb:
- foto's van vakantie in Griekenland en Frankrijk - honingdrop (zere keel) - Garnier bodytonic tegen cellulitus, gekregen van m'n vriendje (wat een compliment hè ) |
19-08-2003, 12:41 | |
5 oorknopjes (2 witte met sterretje erop, 1 pareltje, 1 roosje, 1 dobbelsteentje )
gele (pastel als kanl ) oogschaduw knal d.paarse oogschaduw..
19-08-2003, 13:32 | |
zwarte satijnen pofbroek met ritsjes en zakken
zwarte cowboyachtige laarzen van suede/leer beige/bruine 3kwarts ribrok met bloemen 2 trolletjes (in noorwegen ergens) nu ik terug ben een senseo koffiezetapparaat en 3 halve vlaaien bij de hema
19-08-2003, 19:10 | |
Van de afgelopen weken:
- Witte weide broek van Mexx - Zwart shirtje met v-hals van Vero Moda - Oorbellen (ongeveer zoals Jennifer Lopez in de clip Ain't it Funny) - Beige ribbroek van Clockhouse - Roze gestreept blousje zonder mouwen, ook van Clockhouse - Zwarte glans broek van Yes or No (V&D)
|