25-08-2003, 12:52 | ||
Citaat:
|
25-08-2003, 16:49 | |
Ik was me daaronder ook altijd van te voren even, met water en van die speciale vagina zeep.Maar je kunt niet eisen dat je helemaal niks ruikt of proeft, als een meisje een jongen pijpt krijgt ze ook een hoop troep in dr mond op een gegeven moment en het voorvocht moeten we er ook bij nemen.
Zijn er ook vrouwen met vreselijke pijp ervaringen?
26-08-2003, 10:30 | ||
Citaat:
en wat boeit het nou wat voor geslacht iemand heeft ingevuld, met een beetje verstand heb je na 3 posts van die persoon wel door of het een jongen of meisje is.
26-08-2003, 13:05 | ||
Citaat:
buttmonkey? |
26-08-2003, 14:20 | ||
Citaat:
28-08-2003, 14:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik begrijp het soms ook niet. Als je op vrouwen valt, hoe kun je de natuurlijke geur van vrouwen dan vies vinden? Er staan hier een hoop botte reply's van jongens die allerlei eisen stellen en zogenaamd zo ontzettend veel ervaring hebben en die dan ondertussen over hun nek gaan als ze erachter komen hoe een meisje nou eigenlijk ruikt. En ja als ik sex met een jongen heb dan ruik ik natuurlijk ook vanalles, maar hoe kan ik dat nou vies vinden? Het hoort bij hem en ik hou van hem, dus dan is het automatisch lekker. |
29-08-2003, 10:39 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Een geur die niet klopt? Dus iemand die zich te weinig wast of misschien een schimmelinfectie heeft of wat dan ook, waardoor het stinkt? Of bedoel je dat je haar eigen geur gewoon ranzig vond.. want dat lijkt me zo raar. Als je stapelgek op iemand bent, hoe kun je dan de geur die bij de ander hoort ranzig vinden..? |
29-08-2003, 16:34 | ||
Citaat:
Als iemand nou gewoon stinkt, dan stinkt hij! Hoe leuk je hem ook vindt!
29-08-2003, 16:39 | ||
Citaat:
Het eerste vindt je, als je verliefd op hem bent uit de aard der zaak verrukkelijk, onderzoeken hebben uitgewezen dat iemands geur heel belangrijk is in het proces van verliefd worden. Je valt onbewust op iemands luchtje. Het tweede is gewoon goor en zou verboden moeten worden.
29-08-2003, 17:11 | |
Verwijderd
|
Mja.. ff een voorbeeld. Er zijn mensen die echt héél erg naar zweet ruiken. Je hoort iedereen er dan over roddelen dat het op 2 meter afstand zelfs al niet meer uit te houden is, enz.
Bijv. een vroegere leraar van me.. hij stonk echt heel erg. Maar die man had gewoon een vrouw en kinderen. Dan kun je ten eerste al moeilijk geloven dat iemand sex kan hebben met iemand die van 2 meter afstand al zo stinkt, maar als je er dan goed over nadenkt is dat toch eigenlijk ook niet mogelijk. Dus moet er iets anders zijn.. en zoals poesiefox al zegt: geur speelt ook een rol bij verliefdheid enzo. Ik ben echt nog nooit verliefd geweest op iemand die ik vond stinken. Wanneer je verliefd op iemand bent dan vind je diegene toch juist lekker ruiken.. juist als hij een beetje zweet ofzo (ja okee, een beetje ) dan ruik je hem en daarom vind je het lekker. Ik denk dat als ik bij een jongen voor wie ik nix zou voelen om de 1 of andere reden iets zou doen en ik zou (om het maar ff raar te zeggen ) met m'n gezicht tussen z'n benen belanden en ik zou vanalles ruiken, dat ik het dan echt ranzig zou vinden. Maar wanneer ik helemaal gek op iemand ben dan hoort het bij hem en is het lekker. Hmm.. ik weet verder ook niet meer hoe ik het moet uitleggen. Ik weet alleen dat als ik naast een jongen zit en hij zweet een beetje, ik me daar absoluut niet toe aangetrokken voel. Ben ik echter nogal gek op die jongen, dan kruip ik extra dicht tegen 'm aan en vind ik het heerlijk. Dat zegt toch iets.. En uhm.. als ik het over "jongens op wie ik gek ben" heb dan heb ik het of over exen, of m'n vriendje natuurlijk. Geen rare dingen denken. |
01-09-2003, 17:44 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
sowieso heb ik er geen last van twas de eerste keer effe wennen maar verder |
02-09-2003, 00:15 | |
Verwijderd
|
Ervaringsdeskundige P. Lapjes:
"Nou Meneer Freriks, of mag ik Philippe zeggen, het zit zo, als de vrouw zich verzorgd zoals wij dat met onze westerse maatstaven gewend zijn, zich dus regelmatig verfrist, en dan bovendien geen ziekte onder de vrouwelijke leden heeft, zou zij beslist géén afstotende geur moeten bevatten, daaronder. Dat is althans mijn ervaring." Heb iets te veel Campert gelezen, geloof ik |
14-10-2003, 16:45 | ||
Citaat:
|
14-10-2003, 17:31 | |
stel je niet aan man een vagina ruik maar een beetje (tis btw nog een geile lucht ook)
tsja maar als je sexpartner naar rotte vis en aangekoekte poep stinkt dan wordt het wat anders dus of je stelt je aan of zij kan niet wassen
14-10-2003, 23:22 | |
Verwijderd
|
mensen mensen wat een oeverloos gezwam ( ja ik weet het ik doe er opgewekt aan mee )
Als ik een meisje bef dat niet naar vagina ruikt ga ik me pas zorgen maken, een luchtje hoort erbij, en tenzij het me te gortig wordt zal ik altijd mijn tong blijven trainen ( Ik beschouw beffen als een training voor mijn trompetspel ) |
14-10-2003, 23:46 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-10-2003, 08:31 | |
Verwijderd
|
ok ik kan me voorstellen dat er af en toe een luctje aan zit, maar als je het gewoon elke dag goed met lauw/warm water wast dan is et tenminste schoon. En iedereen plast toch? Dan kan dr een plas geurtje aanzitten, maar dan ga je toch ff naar de badkamer als je jezelf er ongmakkelijk bij voelt? Ik vind het zelf ook niet prettig als mn vriend me wil beffen en ik heb t gevoel dat ik niet hele maal schoon ben.
En inderdaad alsof mannen zo schoon zijn. Echt VIES vind ik een ander verhaal, maar een geurtje ala. Daar is toch een geslachtsdeel voor (om mee te plassen)! nouja vaag gezeik, whatever... |
|
|