Advertentie | |
|
25-08-2003, 18:59 | ||
Citaat:
trouwens ook die van mezelf
26-08-2003, 22:08 | |
Verwijderd
|
ja, 1 keer, maar ga ut nog wel vaker doen, vond ut wel lachuh...
Op het station in klein dorpie, omdat we gingen dauwtrappen en daar worden veeeeeel fietsen gejat, had geen zin dat de mijne werd gejat, dus ging ik er maar op een gejatte fiets heen... Vriendin van me heb um nog steeds, tis alweer 2 jaar geleden. Politie kwam zelfs nog langs en andere mensen, maar ik ging gewoon achterop zitten met mun benen om het slot, zodat het leek alsof er niks aan de hand was. |
26-08-2003, 23:28 | |
Ik heb wel ooit eens een fiets in een rietkraag bij een sloot gevonden toen ik een keer wilde gaan vissen, alleen de stuur en een stukje van de voorwiel stak een beetje boven water uit.
Die heb ik samen met m'n broertje uit het water gehaald en in de schuur opgeknapt. Het was wel een ouwe fiets, maar geen krot. Ik heb wel 2x mensen betrapt op diefstal
27-08-2003, 01:41 | ||
Citaat:
De eerste keer rende de dief weg, voordat ik eigenlijk in de gaten had waar hij mee bezig was. De tweede keer fietste de dief er vandoor met z'n nieuwe fiets
27-08-2003, 08:22 | ||
Citaat:
27-08-2003, 11:30 | |
1 keer een verrot krot die niet op slot stond meegenomen. Later heb ik die een keer in de stad laten staan.
Zelf ben ik al vier fietsen kwijtgeraakt.
27-08-2003, 20:09 | |
nee
ondanks dat mijn fiets al 2!!!!!! keer gestolen is terwijl hij op slot stond, is datniet genoeg om mijn [b] ethische waarden[/]b] en respect voor ons rechtstelsel te grabbel te gooien oftewel: ik houd me netjes aan de wet, verlaag me niet tot het niveau van een ander, en koop een nieuwe fiets van 20 euro, met NOG een slot erbij
22-08-2019, 18:34 | ||
Citaat:
Waar Haarlem station Waarom Geld Heb je m lang gehouden nee een uurtje later had ik m verkocht ben je ooit betrapt 1 keer door undercover handhaving was lachen |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 08:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 19:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 15:39 |