08-09-2003, 18:23 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
08-09-2003, 18:28 | ||
Citaat:
Ik heb geloof ik al zo'n 3 sms'jes gehad dat d'r kussen naar me rook en dat dat zo lekker rook en dat ze er dus mee sliep.... Heeeel erg leerzaam dit topic |
08-09-2003, 19:47 | ||
Citaat:
08-09-2003, 21:53 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
08-09-2003, 21:58 | ||
Citaat:
|
08-09-2003, 23:00 | ||
Citaat:
Ken jij die persoon? Nee? BEK HOUDEN dan... "ventjes" als jou moeten ze gelijk bannen hier. |
09-09-2003, 00:17 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 16:05 | |
Verwijderd
|
mag ik even lachen zeg...ik een man???ben misschien jongensachtog soms..maar heb echt geen piemel hoor...waarom zou ik doen alsof ik volgens jullie een meisje ben, om erachter te komen wat meisjes doen en lekker vinden?had ik er zo ook wel achter kunnen komen door gewoon te vragen....bewijs eens dat ik een man ben....die bewijsstukken a en b van jullie slaan iig nergens op...kijk bij m'n foto's...dan zie je daar een meisje...en als je het niet gelooft heb je toch lekker pech...
|
09-09-2003, 16:06 | ||
Citaat:
|
09-09-2003, 16:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
en waar mag dit dan op slaan??hoezo kansloze reactie...jij praat zo raar, net alsof dat te snappen valt zeg...en idd zegt de hoeveelheid vraagtekens en smilies wat over je geslacht...???of is omdat ik er smilies bijzet het ineens een kansloze reactie???kom maar op met die harde bewijzen.... |
09-09-2003, 16:11 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 16:56 | ||
Citaat:
|
09-09-2003, 16:57 | ||
Citaat:
|
09-09-2003, 17:15 | ||
Citaat:
|
09-09-2003, 17:41 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 18:01 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij zat altijd bovenop, ik op me rug. De schaamlippen gaan zeg maar een beetje over de schacht van de penis en elke keer wanneer ze van voor naar achter bewoog kwamen de schaamlippen ook over mijn eikel (dus zeg maar vanaf ongeveer de ballen tot naar de eikel 'schuren'), en uhm.. dat was best plezierig.. als het met een beetje snelle tempo gebeurde. Dus met ander woorden, wanneer je deze manier van 'schuren' samen met je vriendje toepast dan kan 'schuren' voor de jongen ook erg plezierig zijn Maar het kan ook pijnlijk worden voor de jongen, was bij mij het geval. Als je als meisje met een rot tempo naar voor naar achter beweegt en bij elke keer druk je je vagina keihard tegen de schacht en eikel....dan uhm.. laat ik het zo zeggen... mijn Michel Junior was nog net niet plat geworden |
09-09-2003, 18:05 | |
Wat een uit de hand gelopen topic
Doe er eens wat aan. Ik dacht dat zulke ervaringen die ik dus stiekem maar toch even vertel aan heel nederland in dit forum dat een jongen dat niet wist, toch wel boeiend was? Misschien een ' hint ' voor de dames dat ze ook deze dingen rustig eerder hadden mogen zeggen, anders vragen jongens zich af op dat moment waar ze nou meej bezig is Voor de rest, lijkt het me nuttig dat iemand dit topic een beetje komt opschonen.
09-09-2003, 18:08 | ||
Citaat:
Ik heb vaak genoeg dit soort vragen van meiden gehad - in real life, dus niet in de betrekkelijke anonimiteit van het internet. Als ik reden had gehad te twijfelen aan Ellen1986 dan had ik niet gereageerd op dit topic.
09-09-2003, 19:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 19:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 19:29 | |
Verwijderd
|
maar ja, even ontopic....dat wat jongens doen kan toch ook best...ik hoorde van een jongen dat ie op z'n buik ging liggen, z'n lul in z'n hand had en dan heen en weer ging, komt eigenlijk op hetzelfde neer als aftrekken alleen beweeg je je lichaam ipv je hand....geloof ik, als ik het goed snapte...en had niet gedacht dat zoveel meisjes hetzelfde deden als MIJ, dacht altijd dat het zo vreemd was wat ik deed, maar toch ni dus...en kunnen jullie ook meerdere keren schuren?rtenminste, met een pauze?of als je eerst gevingerd hebt, en het ni helemaal afmaakt heel snel klaarkomen met schuren?en zit er verschil tussen het klaarkomen met schuren of vingeren?bij mij wel, bij schuren lijkt het intenser, dieper gaat ofzo...bij vingeren wel heviger, maar korter en anders.....
|
09-09-2003, 19:35 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 19:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 20:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-09-2003, 21:34 | |
hehe, tja, sex is en blijft een van de leukste dingen om over te praten
ontopic: zelf doe ik het niet, vind het onboeiend. Mijn vriend kan het echt supergoed, met 1 of 2 vingers de clit stimuleren en ik ben er binnen no time (dat is voor mij ong. 5 minuten, soms wat langer maar dan heeft ie daarna wel lamme arm denkik )
10-09-2003, 10:12 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Begin je ook wel eens met schuren? Dus niet eerst vingeren, maar gewoon schuren totdat je klaarkomt? Kun je op die manier ook snel een orgasme krijgen? En kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen van schuren of is dat een tikkie te heftig?
10-09-2003, 10:31 | ||
Citaat:
Ga vanavond ook maar weer eens een keertje 'schuren' denk ik... Is al weer een behoorlijke poos geleden, dus wordt het eens weer tijd Tsja, en wat die bespreekbaarheid betreft... Ben er altijd heel open over geweest. Vrijwel al mijn vrienden/vriendinnen ook, sommigen wat meer dan anderen, sommige onderwerpen liggen wat gevoeliger dan andere, maar toch. Toen ik voor het eerst een meisje vingerde was ik nogal onzeker; ik wist niet precies hoe ik het, om het zo maar eens uit te drukken, aan moest pakken. Het meisje in kwestie wou zelf niet vertellen hoe ik het moest doen, "dat moet je zelf maar proberen uit te vinden, zo lang het geen pijn doet vind ik het niet erg". Gelukkig kreeg ze gemakkelijk een orgasme en daarom dacht ik toen ze klaarkwam het trucje wel te kennen. Niet dus, want toen het daarna uitging en ik het daarna bij een ander meisje deed - op dezelfde manier - vond ze er (understatement) niets aan. Dus het weer opnieuw moeten leren, van voren af aan. De inmiddels verworven kennis was ook onbruikbaar bij het volgende meisje, dus moest ik weer wat bijleren, etc. En nog steeds vind ik het fijn om zoveel mogelijk ervaringen uit te wisselen - daarom zit ik hier ook. Je kunt het voor jezelf, maar met name voor anderen (partner) alleen maar verbeteren als je weet waarmee je bezig bent en hoe de ander datgene wat je doet, ervaart.
10-09-2003, 20:13 | ||
Citaat:
Goh, wat ben ik weer creatief vandaag.... |
10-09-2003, 23:17 | |
Verwijderd
|
Begin je ook wel eens met schuren? Dus niet eerst vingeren, maar gewoon schuren totdat je klaarkomt? Kun je op die manier ook snel een orgasme krijgen? En kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen van schuren of is dat een tikkie te heftig? [/B][/QUOTE]
ik begin juist vaker met schuren, of ik maak het daar ook mee af, of ik doe het om er even in te komen, of ik ga na het vingeren(niet afgemaakt)schuren...ik kan met schuren wel meerdere keren, niet meteen erna, maar met 5 min pauze ofzo...weet ni hoe het kan, sommige hoor je over meervoudige orgasmes enzo...maar heb ik nog nooit gehad...en je had het over samentrekken he, maar das wel erg veel wat jij hebt...tenminste als ik vingeren, dan trek ik ook wel samen, ja met m'n lichaam, hoe leg ik het anders uit, maar das maar 4 x ofzo...en met schuren is het gewoon een 5/7 sec(ofzo)durend orgasme, heel intens..en wat jij zegt een soort stroom, ja wel zoiets, heel erg sterk, word ook steeds sterker bij me geloof ik... |
11-09-2003, 10:16 | ||
Citaat:
11-09-2003, 11:51 | ||
Citaat:
13-09-2003, 20:24 | |
Ik kan alleen klaarkomen van de douchestraal tot nu toe al vind ik sommige andere dingen wel lekker.
Overigens vind ik het wel heel apart dat ik in mijn dromen klaar kan komen en heftig ook en makkelijk ook en dat dat me dus in t echie niet zo ff lukt. Moet ik eens gaan onderzoeken. Misschien heeft mijn fantasie wel een grotere kracht dan ik dacht.
13-09-2003, 20:25 | ||
Citaat:
|