Advertentie | |
|
19-09-2003, 15:10 | |
ik verdien 1,25 per uur per kind.
bij 2 kinderen is dat dus 2,50 (wat het meest voorkomt). vind ik een prima prijs voor weinig werk (ik pas dus 's avonds op. moet de kinderen een uurtje bezig houden, naar bed brengen en verder 2 uur mezelf vermaken heel af en toe ook met ze eten, maar de laatste tijd is dat niet vaak voorgekomen)
19-09-2003, 15:12 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
19-09-2003, 15:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
is meestal wel lekker hoor..als je voor de eerste keer gaat..als het om kennis maken gaat enzo, kijken of het klikt, maar 'om te kijken of je mag oppassen' hoezo dat?gaan ze je helemaal testen dan? of hebben ze zoveel reacties (op wat?) gehad.. dat ze iedereen gaan uitnodigen en dan de beste/leukste kiezen? |
19-09-2003, 15:53 | ||
Citaat:
en hoeveel ik wil verdienen wanneer ik kan enz |
19-09-2003, 19:03 | |
Ik krijg 2,50 per uur. Of het nu overdag of 's avonds is. Ikzelf vind dit meer dan genoeg, aangezien je ook veel tijd voor jezelf hebt. En ik vind het gewoon heel leuk, zou het zelfs gratis doen
(ze ronden het trouwens bijna altijd naar boven af. Als ik E7,50 moet krijgen geven ze bijvoorbeeld E10.)
20-09-2003, 13:24 | |
Je kan je ook per kind, per uur laten betalen.
Ik krijg €5 per uur (10 uur op een dag, €50 per dag x 2 in de week vind ik best leuk!) en heb 2 kindjes van 14 manden en net 4 jaar. In maart komt er een 2e bij en gaat mijn loon omhoog naar €7,50. Ik mag ook strijken (er is altijd strijk in overvloed) voor nog ens €5 per uur!! Ja, het verdient best leuk.
20-09-2003, 13:53 | ||
Citaat:
|
21-09-2003, 18:09 | ||
Citaat:
22-09-2003, 11:06 | ||
Citaat:
22-09-2003, 19:56 | |
ik pas op bij verschillende familie's
laat de ouders meestal uitmaken hoeveel ze geven..per keer is dat. ene keer 25 euro en de andere keer 10 ligt er net aan. soms blijf ik ook slapen, omdat die kinderen dat heel leuk vinden en de ouders soms tot 3 uur weg blijven owjah mijn oppaservaring is nu 4 jaar en ik heb totaal op rond de 20 verschillende kinderen gepast ciao
22-09-2003, 20:11 | ||
Citaat:
22-09-2003, 21:35 | ||
Citaat:
dan vind ik 6 euro helemaal niet zo extreem veel. Je hebt de hele dag de verantwoordelijkheid voor hun kinderen! (en hun hond, hun troep, en het bereiden van maaltijden)
24-09-2003, 09:42 | |
ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wat voor taken je allemaal hebt. Ik kan me voorstellen dat als je rustige kinderen hebt die je alleen naar bed hoeft te brengen je iets minder betaald zou kunnen krijgen dan wanneer je zo'n kind en dag lang moet verzorgen, luiers verschonen, in bad moet doen, etc.
Ik kreeg (is al lang geleden, dus nog in gulden) 5 gulden per uur toen ik 13 was, maar vaak nog een fooi omdat het bekenden van ons waren.
24-09-2003, 19:15 | ||
Citaat:
echt zo moeilijk is dat niet, je hebt de helft van de dag niks te doen, je speelt wat spelletjes, je gaat met de jongeste even naar de speeltuin, de oudste doet toch waar hij zin in heeft.
27-09-2003, 15:42 | |
Ik krijg 3 euro per uur, voor 's avonds enzo. Bij sommige mensen krijg ik overdag meer, en ook als ik meer kinderen heb krijg ik een euro extra per uur. Maar bij sommige mensen krijg ik overdag even veel als 's avonds, dat vind ik wel vervelend eigenlijk, wnat overdag doe ik 100x meer met die kinderen. Maja, om daar over te gaan zeuren vind ik ook zoiets.
|
27-09-2003, 21:05 | |
k krijg dus echt abnormaal veel geld... ik pas op 2 kinderen, en die mensen vroegen hoeveel k oer uur wou verdienen dus k zeg 3 euro, zegt ze oh, van ons krijg je wel het dubbele.. met gevolg dat ze me nu nog teveel geven, k krijg gewoon 7 euro per uur, meestal pas k 's middags op... maar ja, het is mooi meegenomen ...
|
29-09-2003, 10:35 | |
Verwijderd
|
Ik krijg maar 2 euro per uur, als ik oppas. Vaak wordt het uiteindelijk toch wel iets meer, het bedrag wordt naar boven afgerond vaak.
Het is ook maar oppassen op 1 kindje die meestal al ik bed ligt als ik kom; eigenlijk hoef ik dus niks te doen de hele avond; nou ja internetten, met mijn vriend tv kijken, dus dan vind ik het nog relax verdient! |
29-09-2003, 14:24 | |
Ik ben 14 jaar, ik ga waarschijnlijk oppassen op een baby van een maand (die dan al slaapt) van half 8 tot half 11. Ik hoef alleen te kijken als er iets is (merk ik met de babyfoon) En moet dus mezelf vermaken
Wat is een mooi bedrag voor me om te verdienen? Dus: 14 jaar - 3 uur oppassen - baby van een maand (met babyfoon) |
29-09-2003, 19:25 | ||
Citaat:
Ik heb ook wel es op baby's en éénjarigen gepast, wanneer ze dan eenhuilavond hadden dan kreeg ik wat meer
29-09-2003, 19:43 | ||
Citaat:
01-10-2003, 20:40 | |
3 euro per uur (niet altijd even exact uitgerekend ligt eraan waar ik oppas) maar ik krijg het vaak wel. En ik ben 15. Na twaalven verandert dat niet (maar wordt dan vaak wel wat ruim afgerond)
04-10-2003, 21:52 | |
Ik heb gister trouwens 10 euro gehad om drie uurtjes op te passen met de babyfoon. Ik moest er dan ook wel ff voor gaan kijken want er was er een wakker geworden.
04-04-2004, 23:58 | |
Ik pas vrijdagochtend van 8.00 tot 13.00 op en krijg 5 per uur
zijn 2 kindjes van 11 maanden en 3 jaar als ik er kom heeft de jongste vaak al gegeten en soms moet ik de oudste nog van bed halen ik eet met ze en leg de jongste op bed ook stofzuig ik altijd en dweil de vloer en leeg de vaatwasmachine meer huishoudelijk werk komt er niet bij... ook pas ik zo nu en dan op een kindje van 2 en 1 van 10 die kleine ligt op bed als ik kom en met de oudste doe ik vaak spelletjes savonds en daar krijg ik 3 per uur... nu ga ik binnenkort oppassen op een baby van 4 maanden ben er nog niet geweest zal ook geen vaste dag worden maar alleen als het nodig is maar wat ik dan verdien weet ik nog niet.
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen Feer | 8 | 10-02-2012 19:17 | |
Werk, Geld & Recht |
een weekend oppassen patricia353 | 12 | 12-08-2009 13:10 | |
Werk, Geld & Recht |
[PGB] Oppas Mariposa | 12 | 13-05-2008 08:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen, verantwoordelijkheid? Stefanie | 10 | 09-05-2007 18:10 | |
De Kantine |
oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie? SuperSanne | 61 | 09-04-2004 20:40 | |
De Kantine |
Oppassen CobainMeisje | 50 | 31-08-2002 08:20 |