Advertentie | |
|
![]() |
|
Op zich niet zo heel vaak, want ik zie ze, als het niet tegen zit, maar 1 weekend in drie weken. Maar als je dan thuis komt en je bent heel erg uitgeput dan beginnen ze toch altijd te zeuren *arg*
||
Citaat:
> Jongen, heb je nog honger? < Ja, maar maak het zelf wel. > Ow nee hoeft niet hoor, ik doe het wel < Nee ma hoeft niet! Natuurlijk lief van ze dat ze het wil doen ![]() ![]()
|
Ik probeer mijn ouders, er al ongeveer een miljoen jaar van te overtuigen dat ik in maart 18 word en dus wel:
- zelf aan m'n meidicijnen kan denken - zelf eraan kan denken mijn raam dicht te doen als het gaat regenen - mijn huiswerk te doen - mijn kleren in de wasmand te gooien - te eten ("sanne, vergeet je niet te eten?" "ik ben aan kauwen!!!" "niet praten met je mond vol") - mijn bibliotheekboeken in te leveren - geld mee te nemen als ik naar de stad ga - zelf mijn playstation2 op de tv aan te sluiten ("nee pap, het lukt ECHT wel!!!") - en nog veel meer Verder zou het fijn zijn als ze me ook op andere gebieden wat volwassener zouden behandelen. Ik hoef niet meteen een kopie van de autosleutels, maar als ze me een reden zouden geven als ze me iets verbieden, en als ze me zo nu en dan laten uitpraten, en in discussie niet zouden gaan dreigen met "een pak voor je billen" (geen geintje, een variant hierop is "een slof naar je hoofd"), dan zou dat al een hoop schelen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() 1 kleine toevoeging om het stukje compleet te maken: en dan met name aan m'n moeder... |
![]() |
|
![]() |
Ik doe niet meer aan ergeren, dat heeft toch geen nut, helemaal niet bij m'n paps. Hij denkt over veel kleine dingetjes anders dan ik. Hij vindt bijvoorbeeld jammer en zonde om dure sieraden om te doen naar school, ik vind dat juist leuk en verzorgend staan.. Meestal zoeken we dan gewoon een middenweg. Ik heb die periode van met de deurenslaan en puberachtig doen al gehad.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Brief aan ouders synbitz | 16 | 01-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Uit huis geplaatst en het gaat helemaal niet goed... metallica | 27 | 30-05-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Liefde & Relatie |
wat is het meest romantische dat je vriendje ooit voor je gedaan heeft? bitchy | 54 | 16-03-2003 09:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 | |
De Kantine |
Erger jij je vaak aan je ouders? PV | 36 | 06-05-2002 03:58 |