Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
L'Oreal Out Of Bed schijnt goed te zijn... maar persoonlijk vind ik het maar niks. Het stinkt, is best duur en kleeft als de ziekte, je krijgt het alleen met warm water van je handen af. Maar misschien is het toch het proberen waard
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ohja verder kan ik je eigenlijk niet helpen want ik heb ook niet echt een goed spulletje gevonden
ik heb me een tube van 20 euro (!) laten aansmeren door de kapper je doet er wel erg lang mee tis op zich goed spul maar als je naar buiten gaat waait het er zo uit en een beetje regen en het is gelijk helemaal plat als je binnen blijft is het wel ![]() dus ik hou t bij loreal special fx radical extreme fixation (wordt hard en blijft echt wel zitten) en wella new wave creative clay (blijft goed zitten en is zacht, maar je haar wordt er vrij dof van) ik mix ze wel eens doormekaar maar dan heeft dat loreal spul eigenlijk altijd de overhand verder ligt t ook wel aan je lengte is het kort is het gauw goed is het lang dan zit het standaard kut wil je het een beetje omhoog doen (en je hebt wannabe krullen aan de voorkant zoals ik) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Diary of a Deadman Man of Chrome | 8 | 25-01-2006 15:14 | |
Films, TV & Radio |
ATWT-topic Deliveran©e | 36 | 20-08-2004 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Fan-fic Visions of Escaflowne: Shadow. super_kuikentje | 2 | 07-11-2003 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] I'll never stop lekker liefje | 3 | 22-02-2003 06:20 |