Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ach waarom niet, kan best leuk zijn..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meestal draag ik de zwarte met een pali sjaal ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
tja... dat je al aan het twijfelen kunt komen door enkel en alleen een colbertje...
![]() Heb heel af en toe nog wel eens een driedelig zwart pak aan, das wel chill... helemaal met mooi zwarte hoed en lange jas... verrassen hoe vrouwelijk dat nog kan staan!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik dat naar school aan zou doen zou ik juist meer punten krijgen van m'n profs voor professionalisme
![]() Het ligt er aan hoe je het bekijkt... ![]() ![]() Helemaal in driedelig pak naar school, middelbare school, is wat te vind ik... theeft geen nut en wor dook niet van je verwacht. Op universiteit vind ik dat het moet kunnen, of gewoon een leuke colbert combineren met de juiste broek en schoenen kan gewoon heel leuk staan. Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 03:40. |
![]() |
|
![]() |
alsjeblieft zeg, waar moet dt heen als meijses in ee 3delig pak naar school gaan?? doe toch liever een strak truitje aan (of trui nu t kouder is
![]() ![]() en op de uni is idd meer verschillende klederdracht geaccpteerd, maar wil dat dan volgens jou zeggen dat je daar je figuur moet verdoezelen?? daar zitten ook jongens die meisjes leuk vinden hoor! ikzelf zou absoluut niet op zo'n meijses vallen, vind er niks meisjesachtigs aan als ze zich op dusdanige wijze kleden dat je niet ziet dat je met een meisje te maken hebt ik weet niet op wie dit een reactie is, laten we t maar houden op algemeen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat betreft het zelf dragen van "pakken":
geen moeit mee, zolang er maar geen stropdassen etc. aan te pas komen, en ik moet mijn kisten kunnen blijven dragen ![]() maar ik draag praktisch nooit zoiets, alleen bij bijzondere gelegenheden, en dan nog vaan zonder jasje, ik hou niet van dat "strakke". |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Colbert aan naar school -Jan- | 3 | 27-10-2015 11:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Mist Jurtje | 1 | 27-12-2005 19:50 | |
Lifestyle |
colbert 4 dagelijks gebruik, mooi of fout? marcelosos | 134 | 04-07-2004 18:05 | |
Lifestyle |
Ben jij consistent qua kledingstijl? Insane Juggalo | 63 | 21-10-2003 22:24 |