|
|
Bekijk resultaten poll: welke fastfood keten heeft de lekkerste maaltijden? | |||
Mc Donalds |
![]() ![]() ![]() ![]() |
61 | 49.59% |
Burger King |
32 | 26.02% |
Andere, namelijk...... |
10 | 8.13% |
Het is allemaal even ranzige zooi, geen dus |
20 | 16.26% |
Aantal stemmers: 123. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik zal even iets ophelderen
BK bewaard de ingredienten langer dan de mc en heeft geen eigen keuringsdiens (dus de enige keuring is 1 keer per jaar door KvW) de mc heeft wel een eigen keuringsdiens KSK die 3 keer per jaar 1 keer gepland 2 keer onverwachts langskomt ook heeft de mc nu een gap attack plan daarin komt een mystery guest van een of andere firma langs (onaangekondigd) om de klanttevredenheid te testen en de kwaliteit de service enzo dus denk zowiezo dat de mc schoner is dan de BK 1 ding ben ik het wel mee eens De friet bij de mc is niet te eten (behalve net uit het vet)
||
Verwijderd
|
Bij de Mac denken ze volgens mij meer aan vegetariërs, daarom ga ik liever daar naartoe.
Citaat:
De mac is natuurlijk slecht, maar een snackbar is rampzalig. ![]() Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 21:00. |
![]() |
|
Anders, namelijk..................KFC!!!!!!!!!!!
Magoed...ik ben niet zo'n fastfood eter. Ik ga liever naar een gezellig iets om daar gewoon ff te zitten en te eten en te chillen en te praten. The Tara rules, en Old Quarter ook....allebei delicious club sandwiches.
|
McDonald's!
Mjammie! Alles is gewoon lekker daar! En bij de burger king heb ik af en toe wat op.. GATVERDAMME! ![]() Bah bah.. Nee ik kies voor old ronald! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat wil je worden als je later grooot bent?/Wat ben je als je al groot bent? :) Zowieso | 144 | 31-08-2011 10:13 |