Advertentie | |
|
13-11-2003, 20:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-11-2003, 20:44 | ||
Citaat:
|
13-11-2003, 20:48 | ||
Citaat:
Maar wat bedoel je met het randstaddialect? Want ik woon in de randstad en ik spreek helemaal niet met een dialect. Voor zover ik weet praat ik gewoon ABN of AN of ASN. In Den Haag praten ze misschien met een dialect, maar hier in Zoetermeer echt niet, terwijl dat wel hartje randstad is En het is ook eerst de vraag van ABN is, voordat je een discussie kan beginnen. Want ik vind dat een limburger ook ABN kan praten met een zachte g.
13-11-2003, 20:49 | ||
Citaat:
13-11-2003, 20:51 | ||
Citaat:
13-11-2003, 20:53 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
LOL @ MickeyV |
13-11-2003, 20:54 | ||
Citaat:
|
13-11-2003, 21:23 | ||
Citaat:
13-11-2003, 21:25 | ||
Citaat:
13-11-2003, 21:36 | ||
Citaat:
Bovendien een uitstervende vorm van consideratie, dat u vraagt of het in orde is. Hoe onvoegzaam zou een weigering zijn? Een dilemma, omdat inwilliging toch een mate van driestheid met zich lijkt te brengen, waar anderzijds een tegengestelde opstelling hetzelfde effect sorteert. Handelt u derhalve zoals u geraden voorkomt.
13-11-2003, 21:40 | ||
Citaat:
13-11-2003, 21:43 | ||
Citaat:
*maakt vreugdedansje* zie je de ironie van dit alles?
13-11-2003, 21:45 | |
Edoch, het is mij -dat bedoelde ik te zeggen- om het even. Hieruit volgt, dat als jij het graag wilt, het niet verstandig is het niet te doen, maar dat als -anderzijds- je wel een meer inspiratoire sig. weet te verzinnen, het niet onverstandig zou zijn plaatsing daarvan niet achterwege te laten.
13-11-2003, 21:50 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, dan zal het wel je leeftijd zijn. [edit] Wel een beetje vreemd trouwens dat jij als kind van 12 al 3 jaar lang zo typt... Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 22:00. |
13-11-2003, 22:03 | ||
Citaat:
niet tegen breezers. tegen je taal.
13-11-2003, 22:08 | ||
Citaat:
Waarom ga ik hier eigenlijk op in |
14-11-2003, 07:42 | ||
Citaat:
maar goed, mensen die zo praten zijn vaak nog behoorlijk onvolwassen en weten zelf niet waarom ze zo praten. ik vind het in ieder geval kinderachtig klinken. het komt ook heel dom over |
14-11-2003, 10:05 | ||
Citaat:
En jij hebt dus 3 jaar van je leven verloren laten gaan aan het wennen aan een taaltje dat alleen maar GEEN irritatie opwekt bij je mede breezers. ik breezer jij breezert hij/zij/het breezert wij breezeren ??? ???? of is het de grote breezer de kleine breezer sorry
14-11-2003, 10:08 | ||
Citaat:
En dan nog is dit, vergeleken met dat van sortjuh; erg leesbaar.
14-11-2003, 10:13 | ||
Citaat:
lego is
14-11-2003, 10:18 | ||
Citaat:
maar als je teksten van een persoon niet kan lezen, en dus op die manier nooit een goed gesprek kan beginnen (verergerd door de hobbies: stadten uitgaan cu2 msnen) dan houdt die interesse erg snel op
14-11-2003, 10:21 | ||
Citaat:
HaLlOwww iik B3n E3/\/ Bre3ZahHh kusSiejsss miej gewoon niet te doen is
14-11-2003, 10:26 | |
aan happydeath:
ik denk niet dat ik ABN spreek, ik ben me er zelfs van bewust dat ik een dialect heb en nog een zeer lelijke ook, iedereen heeft in meer of mindere mate een dialect, daar merk ik ook niets op aan ik bedoel met het gebruik van ABN het zo maken van volzinnen, dat de leesbaarheid niet aangetast wordt hetgeen met het breezers wel gebeurt
14-11-2003, 10:30 | ||
Citaat:
het koste me meer dan 3 minuten om dat zinnetje te ontcijferen
14-11-2003, 11:32 | |
hehehe
Ik hoorde dat de andere projectgroep uit mijn klas hun project had ingeleverd met nog fouten erin zoals: N8opvang en van die andere onleesbare vage irritante afkortingen. HBO niveau wel te verstaan. Ik even blij dat ik niet in die project groep zat.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je allereerste post Thomas | 116 | 29-11-2003 21:55 |