Advertentie | |
|
12-11-2003, 13:34 | ||
Citaat:
(Steve was weer eens vergeten uit te loggen )
12-11-2003, 17:03 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
(Zelf vind ik volleybal trouwens een beetje saai, maar dat is persoonlijk. ) |
14-11-2003, 16:07 | |
Je kan paardrijden net zo'n actieve sport maken als je zelf wilt. je kan ervoor kiezen om eens in de week naar de manege te gaan en op je reet te gaan zitten en t paard te laten hobbelen. Je kan dr ook voor kiezen actief te gaan worden en dat paard op zn kont te zetten alst ware, m mooi rond te maken. En dan gaat het hard werken worden, heerlijk.
En dom?? hahaha grappig, k denk juist dat dit een van de weinige sporten is waar bij je echt hard moet nadenken, je komt steeds voor nieuwe problemen te staan die je samen met je paard moet oplossen en dan ook nog zonder dat je ervoor zorgt dat t paard een hekel aan je krijgt je moet m de baas blijven, maar ook zn maatje Tis inderdaad een onderschatte sport, kep al n paar x iemand op mn pony laten rijden en die kwamen allemaal binnen 5 minuten terug van hun stelling "paardrijden is vor mietjes". Je moet toch een paard honderd kilo paard naar jouw been zetten...ja das werken. Bovendien isset niet alleen t rijden zelf, maar ook stallen uitmesten, borstelen, leer poetsen, vegen...enz..... dus paardrijden dom? NEE!!!! dus na 10 jaar geniet ik er alleen nog maar steeds meer en meer van......
14-11-2003, 16:17 | |
neej hoor meis .... egt niet ... kheb 5 jaar gereden en kheb vaak nog spijt dat ik t niet meer doe ...kheb al me spullen nog en k groei ook niet meer dus kan altijd weer beginnen .. !! en wat boeit jou dat nou wat anderen over je zeggen ... jij vin t leuk en andere dingen kan jij weer niet leuk vinden wat anderen doen..
dus je moet r gewoon mee door gaan ! ~xXx~pearl
24-11-2003, 07:41 | ||
Citaat:
24-11-2003, 07:44 | ||
Citaat:
24-11-2003, 12:25 | ||
Citaat:
*maar jij bent 14 en groeit niet meer Duister! *
24-11-2003, 12:43 | ||
Citaat:
|
24-11-2003, 15:55 | ||
Citaat:
24-11-2003, 17:56 | ||
Citaat:
Zeker net zolang tot je even aandacht krijgt.. Zooo nu heb je even aandacht gehad is alles nu weer goed?
24-11-2003, 21:59 | ||
Citaat:
Maar ik geef toe, als je er geen snars verstand van hebt is paardrijden oersaai om naar te kijken. Je vat niet wat er gebeurd en/of hoeveel moeite en training (van paard en ruiter) vergt. Als je het wél snapt dan kun je zien of dingen goed gaan, je kan er van leren. (zelf vind ik het vrij saai om lang naar te kijken hoor, maar ja )
25-11-2003, 19:46 | ||
Citaat:
Instructie Verzorging ook management als je een bedrijf (magege, fokstal ed) hebt Dus ook economische vakken ik gok dat er ook wel een stukje basis gezondheidszorg bij in zit en vast nog wel meer
25-11-2003, 23:31 | ||
Citaat:
voor management van een bedrijf ga je maar een managementsopleiding doen, die zijn er genoeg, duren niet lang en zijn vrij simpel, dus houd je daarnaast nog zat tijd over om paardjes te verzorgen. Nutteloze toevoeging aan alle studies imho. |
26-11-2003, 07:57 | ||
Citaat:
26-11-2003, 09:36 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |