Advertentie | |
|
![]() |
|
ikzelf heb ook iets met een meisje van 2 jaar jonger. ik ben 16 en zei 14. in eht begin, toen ik nog niet iets met dr had (alleen maar ontzettend verliefd
![]() succes |
![]() |
|
Ik kreeg zelf op mn dertiende een relatie met een jongen van zeventien... Dat is een jaar goed gegaan.
Later nog een relatie gehad met een jongen die drie-en-een-half jaar ouder was, dus ik denk niet dat je meteen moet denken dat "het niks voor zo'n meisje is" En het komt dus vaker voor, kan ik je vertellen ![]() Alleen dan van de andere kant.
|
ik heb net een (korte) relatie achter de rug met een meisje van bijna 4.5 jaar jonger. Maar de rede dat we uit elkaar zijn gegaan had niets te maken met het leeftijdsverschil. Okay je merkt het wel soms, maar we hebben er beide nooit een probleem van gemaakt. je merkt alleen dat mensen in je omgeving er raar tegenaan kijken.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend valt , in tegenstelling tot de meeste hier, op oudere meisjes. Zijn ex was ruim een jaar ouder, en ik scheel maar 2 maanden met hem. Maar ik ben wel ouder
![]() maar het sluit mooi op mekaar aan, oude jongens vallen op jonge meisjes. En jonge meisjes vallen op oudere jongens.... no big deal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lastige situatie met het krijgen van verkeering met een vriendin.....? Verwijderd | 2 | 27-11-2012 16:24 | |
Liefde & Relatie |
Ik 15, zij 18, een kans? KingKong | 62 | 21-06-2010 19:39 | |
Liefde & Relatie |
jonger meisje.. ouders.. knukkle | 13 | 20-09-2009 08:31 | |
ARTistiek |
'Jongeren-foto-club' in Groningen? TineM | 10 | 11-11-2003 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |