Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ga zo maar door. Zet m op meid, straks heeft hij een ander omdat jij niets liet blijken en kun jij jezelf wel tegen de grond knuppelen. |
![]() |
|
nix kinderachtigs aan perseus. Niet iedereen wordt zo snel volwassen als jij. En je denkt dat je volwassen bent wie zegt dat het zo is. Sorry hoor je bent pas 16...
Ben het met de forumbaas eens dat zulke lame antwoorden weggehaald worden.. iig ontopic: geef es meer hints op msn. Zeg dat je hem erg leuk vind op een subtiele manier. Als hij je vasthoud moet je hem ook gewoon vasthouden. Dat soort dingen. Ik denk aangezien je het niet durft in het echt dat het het makelijkste is als je het inderdaad een beetje via msn speelt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik bedoelde dat je van iemand van 15 niet kunt verwachten dat ze zich als een saaie bejaarde gedraagt. (Ja, dit is hartstikke overdreven, ik weet het
![]() ![]() |
![]() |
|
Daaaag dit is een kat in een bakkie! Fff terugkijke or dit heeft hij gezegd toen je hem had verteld dat je met je ex had gezoend!?: je had het ook tegen mij kunnen zeggen dat je wou zoenen!
Nou als je een keer alleen met hem bent of in een melige bui, ga dan terug in op die ene zin! Vraag je heel spontaan.. Geldt dat aanbod nog steeds van je?! Jaaa sjorry deze dingen leer ik er ook steeds bij.. Op zo`n soort gelijke manier was het tussen mij en mijn ex-vriendin gebeurt...
Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 17:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
jajaja... hij wil je! offie verliefd is, is een ander verhaal, maar hij zal je echt niet wegduwen als je hem gaat zoenen...
@ alle volwassen mensen... ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad wel erg duidelijk dat hij je ook leuk vindt. Anders zegt ie zoiets heus niet. Het enige wat ik me afvraag is op welke manier die je leuk vindt, want je beschrijving klinkt redelijk player achtig, dus let op wat hij nou werkelijk wil. Tenzij jij natuurlijk ook alleen maar wil zoenen en aanklooien maar het lijkt er niet op.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wel flink grof hoor... ze is pas 15 |
![]() |
||
Citaat:
Als jij straks een vraag post waar je antwoord op wil hebben wil je toch ook niet dat iederen begint te posten dat je je moeder moet pakken ofzo. Jij zou ook een fatsoenlijk antwoord willen, geef dat haar dan ook of houd je posts voor je ONTOPPIC: Aan zijn opmerking van "Als je wou zoenen kon je het ook aan mij vragen" kun je zeker concluderen dat ie je luek vindt en iig met jou wil zoenen
|||
Citaat:
Misschien nie thelemaal tactisch verwoord door het woord 'hoer' te gebruiken, doch gaat het om het moraal in hetgene wat ik zei, de 'ik lebber iedereen af' cultuur is barbaars gewoon. Ze vindt iemand leuk en ze gaat gewoon met haar ex zoenen, waar de neuk ben je dan mee bezig, behalve beetje iedereen aflebberen? tja... Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat jij denkt dat je beter ontwikkeld bent is prima, maar ga dat meisje er niet mee lastig vallen. daar vroeg ze namelijk niet om. ONTOPIC... zoals ik al zei, die gast wil je, ga gewoon met hem zoenen dan zie je vanzelf wel wat er verder uitkomt.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
zou je die christenen toch nog een beetje gelijk geven zeg poeh Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
Eerst heel subtiel van die doorschijnende opmerkingen maken. En dan steeds 'serieuzer' daarin worden. Moet niet te lang duren natuurlijk! En als hij dan laat weten dat hij jou leuk vind.. Tjah.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
heel vaak seks cloeii | 18 | 19-02-2012 18:01 | |
Liefde & Relatie |
Geen id wat ik er mee aan moet. Cookie | 11 | 20-06-2005 09:57 | |
Liefde & Relatie |
niet leuke jongen+ verliefd op mij= niet leuk.... saartje 88 | 22 | 13-10-2004 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Barbecue, het is dan ook zomer. Millroy | 41 | 02-09-2004 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij.... meisje833 | 6 | 17-08-2004 21:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang verliefd? Verwijderd | 12 | 23-03-2003 13:26 |