Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kben eigenlijk niet zow vrolijk
![]() ![]()
|
Niet. Omdat ik vanaf twaalf uur tot ongeveer negen uur al op mijn voeten heb gestaan. En nu merk ik dat mijn rechtervoet bewegingloos over mijn been hangt. Slapende rechtervoeten, dat moest er nog eens bijkomen.
Zometeen maar aan de lange tocht richting slaapkamer beginnen. -edit- Ik kom er nu achter dat het mijn hele rechteronderbeen is.
Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 23:13. |
![]() |
|
Omdat ik een hele leuke dag (gehad) heb. Ik ben naar Leuven geweest, eerst naar IKEA, toen naar de infodag op de uni daar en toen nog even wezen shoppen. 's avonds zijn we lekker wezen eten bij de Italiaan. Bovendien vind ik dat ik er leuk uitzie vandaag, mn haar zit leuk. *is helemaal blij*
![]()
|
niet zo, omdat: ik een heleboel moet leren voor de repetitie week, ook nog meot helpen op het feestje van mij kleine neefje en moet beginnen aan de surprise voor sinterklaas --> stress.
en dan zit ik te forummen terwijl ik veel nuttigere dingen kan doen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
De Kantine |