Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik moest 9 oktober mijn onderwerp inleveren, eind oktober kregen te horen of hij was goed gekeurd.
En op 18 december moeten hem inleveren. Ik moet wel zeggen dat wij 2 ochtenden en 2 middagen op school aan ons PWS MOESTEN.
||
Citaat:
![]() Ik heb in oktober het onderwerp moeten inleveren, twee weken terug de literatuurlijst en inleiding. In februari de voorlopige versie en als je hem terugkrijgt heb je nog een maand om hem aan te passen, geloof ik. In mei is er een keer avond waarop voor alle ouders en medeklasgenoten een presentatie over jou onderwerp moet geven, dus daarna is het definitief klaar. |
![]() |
||
Citaat:
net zoals scholen zelf mogen bepalen of ze een bepaald thema koppelen aan het pws, of ze bepalen met hoeveel mensen je het moet doen en voor hoeveel vakken het moet meetellen.
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
bij ons 80 uur
dat is al veel te lang, denk dat ik de helft 'ga gebruiken' iets wat mijn begeleider overigens helemaal niet erg vindt.. ik werk gewoon efficient ![]() maar 1 maart moet ie ingeleverd zijn.. voor afgelopen 20 okt de onderzoeksopzet inleveren en vorig jaar mei ergens je onderwerp bekend maken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Praedinius gymn. groningen: 1 dec! met uitloop tot 4 dec. En terecht ook! opjutten die handel, ben je daar ook maar weer vanaf!
begonnen: maand voor de zomervakantie, met: begeleiders kiezen, partner kiezen, en onderwerp idee. nu heb ik het af (heerlijk) en kan ik kalm aan mijn eindexamen beginnen. |
![]() |
|
|