Advertentie | |
|
10-05-2002, 00:16 | |
Verwijderd
|
doordeweeks in mn eentje. dan kan je naar huis gaan wanneer je wilt, je kan heel de dag in de stad lopen zonder iemand aan je zij die loopt te zeuren over dat ze/hij moe is, of nog even heel de stad door wil om nog even naar die ene winkel te gaan.. je kan gewoon doen wat je wilt..alleen ik geef wel vaker meer geld uit want dan is er niemand die zegt: zou je dat nou wel doen? of heb je dat nou wel nodig...enzo..
ik vind het ook leuk om met een vriendin te shoppen maar ik ben gewoon "op mn eigen" ofzo, vind het vaak fijner om alleen lekker rond te wandelen... sweekends zie ik mn vriend dus dan altijd met hem naar de stad, en met hem is het ook anders als met een vriendin, veel leuker en dan heb ik ook nergens problemen mee ..ik heb ook nie zo veel vriendinnen omdat ik het simpelweg niet wil Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 00:21. |
10-05-2002, 00:40 | |
Puur kopen doe ik alleen,winkelen doe ik met vrienden..of soms ook alleen.
Als ik al weet wat ik nodig heb,waar ik het moet hebben doe ik dat gewoon alleen...gewoon lekker makkelijk. Als ik er een dagje van maak,en gewoon lekker ga rondslenteren op zoek naar iets leuks ga ik met een vriendin of een vriendje. |
10-05-2002, 01:48 | |
Soms alleen, soms met vrienden.
Als ik iets dringend nodig heb en er kan niemand mee ga ik alleen, en wil ik nog wel es wat langer blijven. Alleen echt winkelen doe ik liever met vrienden, als ik er een dagje van maak en ik zit in mn eentje bij de mcdonald's of een andere eettent.. voel ik me daar zow verloren en alleen zitten |
10-05-2002, 02:07 | ||
Citaat:
|
10-05-2002, 02:28 | ||
Citaat:
maargoed, ontopic ofsow : kdee aan t begin van dit jaar vaak mn inkopen zelf, omdat een van mn weinige vrienden op een andere school in een andere plaats zat.. en toen had ik verder nog geen vrienden.. alleen inkopen doen is soms wel leuk, gewoon lekker met jezelf winkelen |
10-05-2002, 10:29 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
10-05-2002, 10:29 | ||
Citaat:
Ik ga het liefst met vriendinnen,maar als ik naar 't stad ga met het idee van:ik moet dat en dat hebben dan vind ik toch nooit iets,dus passen we van alles wat we niet nodig hebben,beetje kinder,mja.. Alleen vind ik niet zo leuk,'k voel mij dan zo een beetje ongemakkelijk conclusie:het liefst ga ik met vrienden
10-05-2002, 10:32 | |
Als ik echt een dagje er van maak ga ik altijd samen met iemand. Das gewoon super gezellig Hier in Tilburg shop ik vaak gewoon alleen. In de H&M ben ik al 1000 nog-wat keer geweest maar daar kan ik nog steeds uren rondlopen als ze nieuwe dingen hebben. Op dat moment wil ik gewoon ff met niemand rekening houden.
|
10-05-2002, 20:03 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik de hele dag naar een andere stad ga waar ik niet vaak kom ofzow, bijv Amsterdam, dan isset wel leuk om met vriendinnen te gaan, en dan overal te kijken en de hele dag shoppen enzow... |
11-05-2002, 11:43 | |
Ik ga wel eens alleen winkelen. Lekker makkelijk, niemand die zich ermee bemoeit. En anders met mijn moeder , is lekker makkelijk want dan kan zij even helpen. En eventueel nog met een vriendin en heel af en toe met mijn broer!
11-05-2002, 12:02 | |
Ik winkel regelmatig even alleen, als ik bijvoorbeeld door de stad fiets en er even zin in heb, of me bedenk dat ik iets nodig heb.
Anders shop ik met een vriend/vriendin, zus of collega. Ik heb gister een nieuw horloge gekocht samen met mijn vader, omdat hij toch net iets meer verstand heeft van kwaliteitsmerken en de beste juweliers. Oh, en zijn pinpas is ook welkom natuurlijk (Het is trouwens gewoon een Fossil horloge geworden) |
11-05-2002, 14:43 | |
ga ook vaak wel in m'n eentje, wanneer ik met vriendinnen ga is het wel heel gezellig enzo.. maar dan gaan we vaak ff ergens zitten en dan is het meestal gewoon beetje rondhangen en heel af en toe iets kopen.. in je eentje wordt je lekker niet beinvloed, kun je lekker de tijd nemen en overal uitgebreid naar kijken, vind het ook totaal niet erg om in m'n eentje door de stad te lopen... voel me dan juist heel vrij..
11-05-2002, 15:09 | |
meestal loop ik wel tegen dingen aan als ik hier gewoon wat op dorp rondloop.. Ik ga eigenlijk nooit bewust shoppen..
Maar als ik ga dan is dat meestal met een vriendin ergens, en soms met mamz, als ik een beetje krap bij kas ben.. Maar meestal ben ik dus gewoon alleen, vind ik ook veel fijner, want dan is er niet iemand anders bij die bijvoorbeeld perse elke winkel in wil, of die juist overal voorbij sjeest... Die eeuwen in dezelfde winkel blijft rondhangen of die alles in een seconde wel gezien heeft, maar kan ik lekker in mijn eigen tempo rondkijken naar dingen die ik leuk vind.. Ook nie dat iemand heel de tijd om jouw mening vraagt of alles gaat bekritiseren enzo..
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd redenen om je te verlaten. Orpheus | 70 | 04-10-2006 18:21 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #14 Biertank 52 | 500 | 14-01-2006 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Stikdood, een verhaal horsepills | 17 | 05-01-2005 13:57 | |
De Kantine |
Lees dit, ik vind het een goed idee. Hank McCrank | 4 | 24-06-2002 22:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |