| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

gebeurtenis:  hij maakt het zo min of meer uit door te zeggen:"k zie jou nu niet echt meer als mijn vreindin waar ik verliefd op ben snappie meer als een hele goeie vriendin " 

gevoel: verdrietig, enorme zelfhaat gedachte: wat ben ik ook een teringwijf en nog iets anders.... gedrag: janken, maar nu doorleren.. want de SET's gaan gewoon door  
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

gebeurtenis:  A zeggen dat het afgelopen moet zijn! 

gevoel: rot, verdriet, medelijden gedachte: '''het spijt me, maar we moeten het zonder elkaar doen'' gedrag: eerst nog steeds spijt, nu nog wel een beetje, maar wel bij mijn ''point'' blijven... 

And I'll be holding your hand 'cause it's never too late! 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

gebeurtenis: ik bel toevallig even mijn oude stageplek op en hoor dat er een bewoner is overleden 

![]() gevoel: ben verdrietig maar wil niet huilen. gedachte: je zag het wel aankomen maar toch is het naar.. gedrag: kaarsje branden 

Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is? 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Gebeurtenis: de vakantie begint en ik realiseer mij dat ik over een maand al moet afstuderen terwijl ik nog geen afstudeerplaats/afstudeerpartner heb 

Gevoel: klote en stress en angst voor de multinational waar ieder nummer in een kartonnen pak rondloopt Gedachte: morgen kan het ook nog wel, een dag maakt weinig uit en ik voel me nu toch klote Gevolg: ik steek een joint op en ga tv kijken, of ik ga voor m'n pc zitten rukken 

[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Gebeurtenis: heb eindelijk mijn ex (na 6 maanden ruzie) een smsje gestuurd gister 

Gevoel: spanning, kriebels ![]() Gedachte: hoe zou hij reageren? (de laatste keer dat ik hem belde werd ik gewoon keihard uitgelachten..   )Gedrag: heel veel gelachen, opgelucht en shit... btw: 's avonds belde hij me en ben ik langsgeweest en t was keileuk. voor de geinteresseerden.  

Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear! 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Gebeurtenis: plotseling moet ik weer heel erg denken aan overleden familieleden (dat schijnt bij kerst te horen, en ik probeerde het juist te vermijden) 

Gevoel: bedroefd Gedachte: tsja, ik denk vooral aan 'toen', niet echt specifieke gedachtes over nu. Gedrag: Ik ben heel stil, zit veel voor me uit te staren, nachtenlang wakker,  | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |