| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ik heb nu dus alleen boven een plakkertjesbeugel.
Kheb hem nu een week en het doet me niet zeer helemaal niets. verder heb ik niets gehad ofzow. Maar ik vond mijn eigen tanden niet mooi. Khad spleetjes tussen de tanden en mijn hoek tanden stonden iets naar buiten. En mijn tanden zijn best kort dus als ze strakker tegen elkaar zouden staan zou het mooier zijn. Ik wou hetzelf anders had ik waarschijnlijk geen beugel gekregen.
|
|
||
|
Citaat:
ik heb sinds dinsdag een beugel................
|
|
||
|
Citaat:
ik ook en ik heb geen tanden moeten trekken. Kheb best een rits tanden. Maar de tandarts deed het zelf en stuurde me niet naar de ortho omdat hij dan begon te zeiken dat m'n kiezen moeten worden getrokken. Ik moet er waarscheinlijk wel wat langer mee lopen 2,5 tot 3 jaar maar jah hij vond het zonde om zulke gezonde tanden te laten trekken terwijl mijn tanden niet onwijs scheef staan. Wat is het toch een lieve man.
|
|
|
|
Ik heb nu sinds het begin van de zomervakantie een beugel. Ik had ook te weinig ruimte, maar bij mij moesten er 9 kiezen uitgesloopt worden. 5 melkkiezen getrokken(door te weinig ruimte ging het er allemaal niet uit), en 4 kiezen eruit geboord en gelepeld.
Ik moet nog ongeveer 1.5 jaar slotjes en daarna zien we wel weer verder. |
|
|
|
|
|
Heb nooit een beugel gehad met als gevolg dat ik een paar spleetjes tussen me tanden heb
. Natuurlijk niet zo erg als op de foto hier eerder getoond (Verhofstadt). Ik wou zelf een beugel toen ik 15 was, was enorm beschaamd over me tanden en durfde op foto's zelf m'n mond niet meer open te doen om te lachen . Nuja nu vind ik het niet meer zo erg, de mensen aanvaarden me om wie ik ben. De tandarts vond het niet nodig omdat m'n tanden mooi recht staan en zei ook dat het zelf gezonder was om ze zo te laten. Ben het nog steeds niet met hem eens omdat hij me een schoon gebit had kunnen bezorgen, maarja als je ouders het met de tandarts eens zijn kan je er niet veel opzeggen.
|
|
|
|
U hebt gezocht op scheiten:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
|
|
|
Verwijderd
|
Bij mij ook....
9 tanden getrokken uit mijn bovenkaak, was een beetje klein.. 4 melktanden 2 grote-mensen-tanden 1 mesiodens (aaaargh... een tandje IN mijn gehemelte.... ik stond sindsdien in 't rariteitenboekje bij de ortho) die sessie was allemaal onder narcose... daarna nog 2 melkkiezen maar dan met plaatselijke verdoving.. die deed et niet helemaal goed geloof ik.... pijnlijk....
|
|
|
|
|
Ik heb ongeveer een jaar een activator en een buitenboordbeugel gehad. (Ook overdag ja... aan het begin van de brugklas
)Daarna ruim een jaar slotjes. 'Ik heb een buigelbekkie voor mijn eigen bestwil, da's goed voor later oh daar twijfel ik niet aan !' (Uit de oude Kinderen voor Kinderen doos.)
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saailentijn #1948 Dekaloog | 500 | 10-03-2016 22:58 | |
| Muziek |
Beugelbekkie! gekmeisje18 | 4 | 02-05-2005 21:27 | |
| Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forumer van dit programma? Verwijderd | 500 | 05-03-2004 17:50 | |
| Films, TV & Radio |
Beugelbekkie? Kip-en-Eend | 72 | 28-07-2003 23:36 | |
| Lichaam & Gezondheid |
beugelbekkie : overbeet corduroy | 26 | 12-03-2003 11:49 | |
| Psychologie |
ben ik te lelijk king112 | 111 | 06-10-2002 12:16 | |