Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik speel wel al 10 jaar basketbal dus ervaring heb ik wel ![]() Ik speel Foward en soms Center. Maar bij het andere team speel ik vaak Guard of Foward ![]() Dus ik kan vrij veel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wij staan 4e van de 7 geloofik, we spelen ook Rayon. Ik heb een hekel aan verliezen, maar het gebeurd ook te vaak.. Maar nu is het seizoen eventjes afgelopen en daarna gaan we wel winnen hopelijk ![]() (weinig smileys trouwens hier?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die smilies zijn er zo 'weinig' om het overzichtelijk te houden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja ik doe ook aan basketball..hoe heet jullie club ??K heb weleens tegen Denhaag gespeeld en gewonnen..dit was voor het NBB bekertoernooi.. K ben weleens MVP geworden van de TR basketball Clinic dit was 2/3jaar geleden dat was toen de eerst clinic en werd gehouden in Eindhoven..K speel zelf in brabant.. Verder speel k guard/forward..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() NBB bekertoernooi, cool ![]() Ohw het was nu ergens bij Haarlem, heel leuk iig. Ik was wel naar de Guard clinic, wat ik niet vaak speel, maar k heb wel dingetjes geleerd enzo. Ik ben meestal Foward, bij 1 team soms Center, bij het andere team soms Guard
|
![]() |
Ja we hebbn toen tegen de Jumpers gespeeld met dat Bekertoernooi..je bent zo te lezen wel een allrounder, zou je je niet eens gaan specializeren in 1 wellicht 2 posities...jullie spelen niet met rayon hoofdklasse enz ofwel??heb weleens met een paar gasten uit barendrecht gesproken en jullie hebben een geheel andere indeling.. ons team speelt in de hoofdklasse junioren zuid, dit zijn zeeland, brabant en limburg bijelkaar na de enkel eredivisieteams zijn dit de beste teams uit de provincies momenteel staan wij op de 6e positie..
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen moetik niet te lang center staan, dan wordt ik gek van saaiheid. Ik heb geen idee wat het hoofdklasse inhoud, maar ik speel wel Rayon met mijn team. Wij hebben hier ook wel selectie teams, dat klinkt een beetje als waar jij het over hebt, maar daar ga je individueel heen, en niet met je team. Rayon West heb ik in gezeten, dat is de selectie van zui-Holland, Utrecht en Zeeland ![]() Maar, jouw team klinkt goed verder ![]()
|
![]() |
*woei*
Heey mensjes, Dit is mijn 4/5 jaar op basketbal. Ben begonnen in kadetten 4, speelde toen mee met kadetten 3 had soms zo'n 50 punten per wedstrijd. Dat jaar daarna na kadetten 1 en toen speelden we rayon zijn we als 2 geeindigd. We zijn met het team nog naar denemarken geweest daar zijn we als 2e geeindigd, er deden teams uit allemaal landen mee, dat was een leuke ervaring! Toen ben ik na junioren 2 gegaan daar jaartje gespeelt zijn we ook als 2e geeindigd, maar kreeg pfeiffer, dus ben dit jaar maar naar heren 3 gegaan. (ben 18 jaar) Dat is zo'n beetje mijn bbalervaring. En kkijk 1 tot 2 keer per week nba wedstrijden en ga soms na donar. Jaja... . Maar ja! Knufff Roelof |
![]() |
||
Citaat:
b) ik betwijfel of dat rayon gebeuren het 'toegestane lichamelijke' geweld van voetbal overschrijdt. Niet dat moet, maar ik was altijd gewend om wat harder te spelen dan bij basketbal altijd mocht. c) beetje lauw van je om 'kindje' te gaan zeggen.... Dat geeft meer je eigen niveau aan dan dat van mij, dunkt me. |
![]() |
||
Citaat:
b) rayon is zeker meer strijd om te winnen en het gaat absoluut niet om geweld, maar slim spelen, wat ook veel meer gebeurd. Is gewoon serieuzer en hoger dan Kern enzo spelen.
||
Citaat:
b) je als je a nou eens beantwoord, dan weet ik ook waar je het over hebt... Het gaat me ook niet zozeer om het geweld, maar om het nodige lichamelijke contact. Ik ben er meerder ekeren met teveel persoonlijek fouten afgegaan, omdat ik het nodige' leun/hang/duw' werk van voetbal had overgenomen. Dat zat er na 8 jaar lang voetballen gewoon ingebakken en dat mocht bij basketbal niet. Althans het 'normale' basketbal wat hier gespeeld wordt. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, basketbal is ook niet bedoelt om tegen elkaar te leunen hangen of duwen. Tenminste, duwen gebeurt vaak wel, maar dan krijg je ook een fout. En dat is dus zonde.
||
Citaat:
![]() Nee, basketbal is niet bedoelt om tegen elkaar te leunen, hangen of duwen, DUS is het te soft voor mij, dus je geeft me gewoon gelijk, dank je dan zijn we het daar over eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De enige keer dat het erger is dan een bokswedstrijd is als het uit de hand loopt en er echt gemept wordt, maar dat is geloof ik niet de bedoeling. Verder zal ik hier maar niet verder op ingaan, omdat het over basketbal ging en niet over geweld. Ik heb mijn mening gegeven en die was dat het niks voor mij was, omdat ik te lomp ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat het erger is dan een bokswedstrijd, lijkt me stug. Ik heb nu wel een dikke middelvinger, en een pijnlijke/dikke wang, omdat ik iemand blockte en die kwam met haar onderarm tegen mijn wang/slaap aan, btj vaag.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
tv-rechten voetbal eredivisie BarbapapaX | 57 | 22-11-2004 19:22 | |