Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhmz, vanaf september tot nu heb ik géén één joint meer gerookt! (Hiervoor 1,5 jaar dagelijks). Und, binnenkort gaat mij een hd pauze inlassen ... Want dat is op z'n tijd wel zo gezond voor psyche
![]() Een aantal vrienden van me zijn permanent met hd gestopt... (Uitzonderingen zoals een bij über-gaav feest daar gelaten).
||
Citaat:
![]() Hoewel ik denk dat ik de Donderdag er ook bij pak. En Vrijdag in het echte weekend weer begin Jessie, ik weet ook niet of het me gaat lukken. Het is gvd irri!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik tokte ook doordeweeks vaak niet, dat was al erg moeilijk (donderdag soms wel, vrijdags vrij) maar nu dus nog 45 dagen ofzo niet... duurt een eeuwigheid ![]() Al mijn dromen hebben nu wel iets met blowen te maken... wel geinig opzich, ik blow niet meer, alleen wel in mijn dromen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Coowle droom ![]() ![]()
||
Citaat:
Ach ja, ieder doet net waarie zin in heeft he ![]()
||
Citaat:
Maar aangezien je geen alcohol doet, is dat niet echt een optie. Er zijn natuurlijk honderdduizend tips om beter te slapen (warme melk, avondwandeling, geen tv / computer / koffie meer vanaf twee uur voor je naar bed gaat, etc.) maar met stoppen met blowen komt het vaak toch neer op... het even uitzitten. Na een tijdje slaap je dan vanzelf weer beter (is mijn ervaring.)
||
Citaat:
En goed stoned dat ik dan ben. Overdag is het ook best moeilijk, ik moet mezelf gewoon steeds bezig houden. De tijd die ik normaal met choken vulde moet nu ineens met iets nieuws gevult worden. En ik weet gewoon niet wat ![]()
|
Verwijderd
|
zit al een hele tijd in een nuchteringsperiode, niet eens zelf gekozen
2 weken vakantie 1 week ziek 1 week school al een maand weer niets gesmoked (1 keer op een zaterdag 2 weken terug maardat was maar 1 blow ![]() maar de pw's zijn voorbij op school dus krijg vanzelf weer meer tijd |
![]() |
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
||
Citaat:
volgend jaar smoke ik zowiezo weer want dan eigen plantjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste grote keer was rond oktober, zou ik 1 maand stoppen... zondag laatste hijs... vrijdag weer gehaald ![]() Maar deze keer heb ik een ruime tijd van te voren tegen mezelf gezegd dat ik vanaf na de kerstvakantie tot de 28 feb zou stoppen Al rond 5 december zei ik dat, dat helpt wel... ![]() maja... nu nog volhouden ![]() nog 5 weken ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies 3 weken gelede laatst geblowd... Gaat erg goed...
Alleen wel weer meer zin, vooral na de seks... Slapen gaat al stuk beter ![]() Ik moet nog ruim 4 weken... Wordt moeilijk, maar haal het wel... Ik neem wel eens een hijs "lucht" met mijn vingers... alsof ik een blunt vast hou... Het helpt wel... soms voel ik me dan anders (It's all in your head......) Wil token ![]() |
![]() |
|
|